Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når spurs endelig har fått seg en brukbar manager, så fungerer jammen meg maskineriet også. Aldri kjedelig å se spurs-kamp :)

Neh. En kamp beviser lite. Tottenham har levd på pur flaks de siste ukene og kommer garantert ikke til å være i nærheten av topp 4 når vi skriver Mai 2010. Fyren er i SAF alder og er en klubbnomade av dimensjoner. Tidenes mest illojale manager? Bruker latterlig mye penger også og utifra antall pund han har brukt, har ikke lagene hans vunnet i nærheten av så mye som man burde forvente. Spurs er kjøpelag nummer 3 i PL, kun slått av City og CFC.

 

Ja, Harry vant FAC med Pompey - men så mye gullhår har ikke noe lag hatt i fotballhistorien som de hadde mot United på OT. Det tror jeg helt ærlig er det største ranet jeg noen gang har sett siden jeg første gang så en EPL kamp på første halvdel av 90-tallet engang.

 

Gir heller aldri unge spillere sjansen lengre. Jeg er ikke noen fan.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Spurs er kjøpelag nummer 3 i PL, kun slått av City og CFC.

Hvor blir det av United og Liverpool på den listen din?

 

Ingen av de to klubbene er i Chelsea & City klassen. Som ikke har noen historie som storklubb, men kun fått en rik eier(e) og deretter kjøpt seg til suksess. Både United og Liverpool har historie som storklubb.

Lenke til kommentar
Spurs er kjøpelag nummer 3 i PL, kun slått av City og CFC.

Hvor blir det av United og Liverpool på den listen din?

 

Ingen av de to klubbene er i Chelsea & City klassen. Som ikke har noen historie som storklubb, men kun fått en rik eier(e) og deretter kjøpt seg til suksess.

 

Kun Chelsea som har kjøpt seg til suksess enda da :D

Lenke til kommentar
Abramovitsj= I Want Money

Jack Walker= I LOVE BLACKBURN ROVERS

Abramovitsj er svært fotballinteressert. Hvis han mot formodning noensinne skal tjene penger på Chelsea, så blir det VELDIG lenge til. Og det er han klar over.

Noen ganger blir jeg flau over broren min -.-'' Kaller alle andre lag for wankers, scums og masse annet fjortis dritt... holder meg til lagnavnene jeg... bortsett fra på City, som jeg faktisk kaller Shitty, ellers veldig nøytral.

Lenke til kommentar
Spurs er kjøpelag nummer 3 i PL, kun slått av City og CFC.

Hvor blir det av United og Liverpool på den listen din?

 

Ingen av de to klubbene er i Chelsea & City klassen. Som ikke har noen historie som storklubb, men kun fått en rik eier(e) og deretter kjøpt seg til suksess. Både United og Liverpool har historie som storklubb.

Dei som seier at Chelsea ikkje har historie tar feil. Ikkje for å lage ein stor diskusjon ut av dette, men tipper folk flest ikkje tenker på tida før Abramovitsj når dei høyrer Chelsea. Nok om den saken.

 

Selvmålet til Ricketts er heilt Jaaskelainen sin feil. Han er heilt på villspor. Ingen kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...