Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

marin er også veldig spennende ja. liker laget til werder bremen akkurat nå. aaron hunt, marko marin, Özil (mangler bare toni kroos så har di alle di største angreps talenten i tyskland). Mertesacker og Naldo. litt irriterende da jeg er en FC Bayern fan heh.

 

Blir overrasket vist Özil ender opp i FCB, da så mange andre lag har et øye med han og han selv har sagt at FCB er ganske uaktuelt.

 

Men bayern trenger å fixe på ganske mye før di henter inn noen flere spillere hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oppsumering av et intervju av Uli Hoeness fra zeit.de. tar for seg det dramaet som har vært rundt Lahm og agenter i fotball. Di som intervjuet han nevner andre klubber som har gjort det bra med andre metoder en FCB og Uli svarer heh.

 

Hoeness: "90 percent of what Lahm said is wrong and I tell you who's behind it: Roman Grill, his agent, who used to work here. He wants to position his client as captain and leader. This morning, I called Grill and asked him why he claimed that Lahm expressed his opinion to the board two, three times. He replied, 'how else is he supposed to get himself noticed?' Isn't this shameful? I said 'now I understand, have a nice day!'"

 

"Did you notice that Piotr Trochowski has been giving interviews lately about how they need to add more depth and so on? He can usually not even string two sentences together and now he talks about football policy! Do you know who his agent is? Roman Grill! And our goalkeeper Michael Rensing gives interviews every week since Grill became his agent, and talks nonsense. He will not get another chance in goal after those interviews."

 

"Barcelona? €400M debt - super philosophy!"

 

"Arsenal? Can you tell me when they won their last European title?"

 

"ManU? €700M debt and the manager wouldn't have gotten as much time today."

 

"When you are able to decide about the transfer of Arjen Robben for 20 million right from your desk without visiting your bank's loan department first, then that's a main part of my philosophy. I think the majority of our fans still share my views."

 

Look at Werder Bremen, those create yourselves that!

 

"Success? In Bremen there is no popular press. How often did Bremen win the championship? Once. Do you understand now? Do you know, when the HSV won for the last time the championship? 1983!"

“And when Schalke, which is celebrated in such a way now, was last master? Before 51 years!

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Hehe. Sigargjengen på bakrommet i Bayern er bitre og maktsyke idioter, alle som en.

 

BM er for øvrig en bøtte med dritt. Har masser av oppskrytte spillere og Ribery, som det bare er et spm om tid før er borte. Robben regner jeg ikke med, da han er skadet hele tida.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Hehe. Sigargjengen på bakrommet i Bayern er bitre og maktsyke idioter, alle som en.

 

BM er for øvrig en bøtte med dritt. Har masser av oppskrytte spillere og Ribery, som det bare er et spm om tid før er borte. Robben regner jeg ikke med, da han er skadet hele tida.

Jeg liker ferdighetene til Lahm jeg da men... Schweinsteiger har jeg ikke sett på lang tid, så han kan jeg ikke uttale meg om, dessverre.

Lenke til kommentar

Bayern har klassespillere i stallen i Lahm, Ribery og Robben, det er spillere som kunne gått rett inn på United, resten er så som så. Schweinsteiger er grei, de mangler først og fremst en sentralmidtbane det oser klasse av. Breno er et spennende stoppertalent og Toni Kroos er en gutt som kommer til å bli stor. Jeg ser for meg han som det tyske landslagets kaptein og stjernespiller om 5 - 10 år.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Bayern har klassespillere i stallen i Lahm, Ribery og Robben, det er spillere som kunne gått rett inn på United, resten er så som så. Schweinsteiger er grei, de mangler først og fremst en sentralmidtbane det oser klasse av. Breno er et spennende stoppertalent og Toni Kroos er en gutt som kommer til å bli stor. Jeg ser for meg han som det tyske landslagets kaptein og stjernespiller om 5 - 10 år.

ja bayern kunne virkelig trengt en orntlig sentralmidtbane. det som er litt rart akkurat nå er at ny innkjøpte tymoshuck spiller mer fremover på bana på høyre side, og van bommel er den defansive midtbane mannen. noe som virker veldig rart da di to vanlig vis spiller på motsatte posisjoner. Altintop var rå hele pre-season, men når robben kom inn og FCB virkelig satset på 4-3-3 har han forsvunnet helt. Spennende å se om van gaal har jobben etter jul.

 

kroos gjør det veldig bra for leverkusen, di er #1 i tyskland akkurat nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...