Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De var patetiske ja. Men skal vi stoppe opp spillet for å sjekke en offside nå? Like patetiske som videodømming Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De var patetiske ja. Men skal vi stoppe opp spillet for å sjekke en offside nå? Like patetiske som videodømming Tror de var verre Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Videodømming? Jeg er glad i fotball, så nei til å ødelegge idretten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Feilaktige idømte straffer, offside, baller som egentlig var over streken osv. vil aldri være til fordel for kun et lag. Alle lag tjener og taper på det. Det gjør faktisk fotballen mer følelsesladd og spennende. Videodømming ville ødelagt fotballen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521830 Fantastisk bra av Cesc! Gøy med litt skittslenging før kamp. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521830 Fantastisk bra av Cesc! Gøy med litt skittslenging før kamp. Blir enda morsommere hvis Arsenal går på et tap. Lurer på hva han skal stille opp med da :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) LOS er et drittselskap. Kjøpte alle billetene til Start-Notodden og delte dem ut gratis, uten at jeg rakk og gå ned å skaffe meg en Ikke nok med det, man kunne hente 5 hver, så alle har vel 5 og bruker en eller to Så forbanna trist, vært på nesten hver kamp og får ikke bli med på opprykksfesten Skulle kjøpt sesongkort selv, og ikke bare lånt av folk :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Endret 29. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 LOS er et drittselskap. Kjøpte alle billetene til Start-Notodden og delte dem ut gratis, uten at jeg rakk og gå ned å skaffe meg en Ikke nok med det, man kunne hente 5 hver, så alle har vel 5 og bruker en eller to Så forbanna trist, vært på nesten hver kamp og får ikke bli med på opprykksfesten Skulle kjøpt sesongkort selv, og ikke bare lånt av folk :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Denne burde du strengt tatt ha skrevet på Norsk fotball og ikke Internasjonal fotball. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er en fotballpub, da bør man kunne snakke all mulig fotball mener jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Norsk fotball er da internasjonal fotball det og? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er en fotballpub, da bør man kunne snakke all mulig fotball mener jeg Hva faen's post var det for no? X-antall Smayliz Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Norsk fotball er da internasjonal fotball det og? Kan du forklare meg hvorfor det allerede finnes et forum for norsk fotball? Er en grunn for det! Her er det poster som handler om lag utenfor dette land. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjetil, du er fra Kristiansand? Seriøst møkkaby, hvertfall sentrum. Selv om studentmiljøet her nede er uber. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kan du forklare meg hvorfor det allerede finnes et forum for norsk fotball? Er en grunn for det! Her er det poster som handler om lag utenfor dette land. Så sosialt som dette forumet nå er blitt, og så mange brukere som går på tvers av tråder, låner andres tråder osv - så er det en ting som er rimelig tydelig. Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå . Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! NB: PERSONANGREP OG KRANGLING VIL BLI SLÅTT EKSTREMT HARDT NED PÅ! Så, fyr løs, er bare å starte å skrive. Fortsett gjerne på off-topic-samtaler fra de andre trådene om dere ønsker det. Men - dette er ikke en generell skravletråd, det skal handle om FOTBALL. Ser ingen retningslinjer for denne tråden er brutt i Kjetil sitt innlegg. Men rapporter heller innleggene i stedet for å komme med OT som dette! Så kan the big kahoonas avgjøre det.... Endret 29. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521830 Fantastisk bra av Cesc! Gøy med litt skittslenging før kamp. Gjør bare at Tottenham skjerper seg skikkelig for å motbevise han, i tillegg til at Redknapp-effekten fortsetter og Arsenal går på et veldig surt tap. Men håper at Tottenham fortsetter å holde sisteplassen med god margin. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gjør bare at Tottenham skjerper seg skikkelig for å motbevise han, i tillegg til at Redknapp-effekten fortsetter og Arsenal går på et veldig surt tap. Men håper at Tottenham fortsetter å holde sisteplassen med god margin. Det er vel sant, men jeg liker likevel litt psykologisk krigføring før kamp. For et par år siden var uttalelsene før Arsenal - United-kampene mer spennende enn selve kampen, og tilførte matchen en ny dimensjon. Men jeg er enig i at Spurs kommer til å gi full pedal ikveld, og jeg har en ordentlig dårlig følelse. Magefølelsen sier at vi taper 0-1. Er dritnervøs. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men jeg er enig i at Spurs kommer til å gi full pedal ikveld, og jeg har en ordentlig dårlig følelse. Magefølelsen sier at vi taper 0-1. Er dritnervøs. Altså at Tottenham ikke slipper inn ett mål på Emirates? I don't think so Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men jeg er enig i at Spurs kommer til å gi full pedal ikveld, og jeg har en ordentlig dårlig følelse. Magefølelsen sier at vi taper 0-1. Er dritnervøs. Altså at Tottenham ikke slipper inn ett mål på Emirates? I don't think so Har en helt forjævlig følelse som sier at vi kommer til å ha ballen i laget som alltid, men bare stange og stange og stange, også scorer Pavlychenko på hodet når det er igjen et kvarter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gjør bare at Tottenham skjerper seg skikkelig for å motbevise han, i tillegg til at Redknapp-effekten fortsetter og Arsenal går på et veldig surt tap. Men håper at Tottenham fortsetter å holde sisteplassen med god margin. Det er vel sant, men jeg liker likevel litt psykologisk krigføring før kamp. For et par år siden var uttalelsene før Arsenal - United-kampene mer spennende enn selve kampen, og tilførte matchen en ny dimensjon. Men jeg er enig i at Spurs kommer til å gi full pedal ikveld, og jeg har en ordentlig dårlig følelse. Magefølelsen sier at vi taper 0-1. Er dritnervøs. Vi kommer til å tape idag, jeg veit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå