DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nederland all the way for min del. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Håper på en overaskelse dette VM, hadde vært tøft om Nigeria eller Ghana vil kjempe om et gull. Men tror England, Spania eller Nederland tar gullet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da var VM tråden oppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har snakket med en dommerkompis av meg i klassen som har sett videoen der Hauge dømte rødt kort og han sier Hauge gjorde helt riktig i situasjonen. Et spark er et spark, uansett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har snakket med en dommerkompis av meg i klassen som har sett videoen der Hauge dømte rødt kort og han sier Hauge gjorde helt riktig i situasjonen. Et spark er et spark, uansett. Ja, og jeg har prata med søskenbarnet til mora til broren til bestefaren til en kompis av meg som er ekspert, og han sa det ikke var rødt kort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Han er et av de større dommertalentene i Norge... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "Et spark er et spark, uansett" må jo være noe av det dummeste jeg har hørt. Det er jo rett og slett feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg mente heller ikke det var rødt kort, men han trengte ikke betenkningstid en gang. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg mente heller ikke det var rødt kort, men han trengte ikke betenkningstid en gang. Selv "en av de største dommertalentene i Norge" kan tydeligvis bedømme feil. Mener han da at alle spark som treffer motspilleren istedenfor ballen kvalifiserer til rødt kort? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har dere link til situasjonen? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Forstår godt at Hauge dømmer som han gjør i den situasjonen. Han er langt unna situasjonen og alt han ser er eit spark på keeper. Utifrå tv bildene ser du som at keeper mister halveis grepet på ballen og det er forståelig at motstanderen sparker etter ballen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg mente heller ikke det var rødt kort, men han trengte ikke betenkningstid en gang. Selv "en av de største dommertalentene i Norge" kan tydeligvis bedømme feil. Mener han da at alle spark som treffer motspilleren istedenfor ballen kvalifiserer til rødt kort? Det er måten det skjer på. Dere lever av å kverrulere virker det som. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Forstår godt at Hauge dømmer som han gjør i den situasjonen. Han er langt unna situasjonen og alt han ser er eit spark på keeper. Utifrå tv bildene ser du som at keeper mister halveis grepet på ballen og det er forståelig at motstanderen sparker etter ballen. Hvis du ikke ser en situasjon klart så skal du da ikke dømme rødt kort. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Forstår godt at Hauge dømmer som han gjør i den situasjonen. Han er langt unna situasjonen og alt han ser er eit spark på keeper. Utifrå tv bildene ser du som at keeper mister halveis grepet på ballen og det er forståelig at motstanderen sparker etter ballen. Hvis du ikke ser en situasjon klart så skal du da ikke dømme rødt kort. Utifrå Hauge sitt perspektiv ser han den situasjonen klart nok. Alt han ser er ein spelar som sparker etter ballen når keeper allereie har grep rundt ballen. Usportslig oppførsel og rødt kort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bortsett fra at keeper altså ikke har mer enn en hånd på ballen, da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når spillerne ligger så og si oppå hverandre er det vanskelig å se det. Hauge oppfatter det som et spark og jeg skjønner vel han egentlig. Han står ikke akkurat oppi situasjonen heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Videodømming vil nok ikke komme, men derimot så driver fifa og tester ut 5 dommere pr kamp, altså 2 dødlinjedommere. De vil ta mye sånne ting, og ville uten problemer sett den handsen feks. Men det er mange ting de dommerne ikke ser heller. Så det flere ganger i kampene mellom Fulham og Roma. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når spillerne ligger så og si oppå hverandre er det vanskelig å se det. Hauge oppfatter det som et spark og jeg skjønner vel han egentlig. Han står ikke akkurat oppi situasjonen heller. Det er her feilen ligger. Ser han det ikke tydelig nok, er rødt kort det siste han skal gi. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når spillerne ligger så og si oppå hverandre er det vanskelig å se det. Hauge oppfatter det som et spark og jeg skjønner vel han egentlig. Han står ikke akkurat oppi situasjonen heller. Det er her feilen ligger. Ser han det ikke tydelig nok, er rødt kort det siste han skal gi. Hauge trur han ser alt og då ender det med rødt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå