Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, hvorfor dømmer Terje Hauge ennå? Utviste Alexandr Kerzhakov etter 65. minutter for denne insidenten. Er jo helt latterlig feilaktig! Kerzha sparker ikke etter keeper, men ballen, som han trodde var løs! Hårreisende avgjørelse.

 

Haha...aldri en nordmann uten en liten skandale...Fineste med hele hendelsen er jo den slovenske spilleren som vinker russeren av banen 28 sekund ute i klippet :!:

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor dømmer Terje Hauge ennå? Utviste Alexandr Kerzhakov etter 65. minutter for denne insidenten. Er jo helt latterlig feilaktig! Kerzha sparker ikke etter keeper, men ballen, som han trodde var løs! Hårreisende avgjørelse.

 

Haha...aldri en nordmann uten en liten skandale...Fineste med hele hendelsen er jo den slovenske spilleren som vinker russeren av banen 28 sekund ute i klippet :!:

Jeg skjønner jo at Hauge kan tolke det slik at han sparker keeper der. Men fra den avstanden han står på kan han ikke ta en skikkelig avgjørelse.

Lenke til kommentar
Ender vel med at Frankrike snubler seg videre fra gruppespillet for så kontroversielt rote seg til en finale der de blir fullstendig overkjørt men roter inn et mål som skulle vært annulert.

 

Drittlag :(

 

Njaaaa,Frankrike er jo sjeldent dårlige for øyeblikket.Di er inne i et generasjonsskifte etter Zidane.Så lenge di ikke har en spiller så fyller det hullet(samt så lenge domenech er trener),så er jeg overhodet ikke redd for at Frankrike skal snuble seg til en finale :)

Lenke til kommentar

Har ikke ord for det her. Nok en gang så roter skandinaviske dommere det til i Europa. Hauge skulle aldri ha gitt rødt kort på den der. Han sto altfor langt unna, og Kerzhakov sparket i retning ballen. Greit den var tvilsom, men absolutt ingen rødt kort-situasjon.

 

Men handsen til Henry var hakket verre, håper virkelig dette får etterspill, og at videodømming på ny blir tatt opp til vurdering.

Lenke til kommentar
Videodømming vil nok ikke komme, men derimot så driver fifa og tester ut 5 dommere pr kamp, altså 2 dødlinjedommere. De vil ta mye sånne ting, og ville uten problemer sett den handsen feks.

 

De ville nok sette både den og "sparket" til Kerzhakov.

Jeg er utelukkende positiv til 5 dommere.

Lenke til kommentar

Det er klassisk at et storlag så vidt kommer seg videre til et sluttspill. Italia, Tyskland, Frankrike. Og jaggu pleier ikke det laget som så vidt kom seg videre å storspille under sluttspillet.

 

Vi får se om den teorien slår til igjen, selv om det skal godt gjøres - for Frankrike var direkte dårlig under EM, og er ikke akkurat bedre nå.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Leser rundtom på diverse fora verden over og jeg må si. Ekstremt mange regelrett hater Blatter og Platini. Hvordan er det mulig at disse får sitte når så mange er misfornøyde egentlig? Begge er juksemakere som favoriserer sine kjæledegger, enten det er Real Madrid eller Frankrike. Seedingsystemet de kom på var bullocks og favoriserte såklart de bedre lagene. Så slapp likes som Portugal og Frankrike å møtes..

 

Vedder mye på at FIFA ikke kommer til å ta aksjon mot Henry, noe de helt sikkert ville gjort om det var Irland og Keane det gjalt. Venter spent på hva som skjer de nærmeste dagene. Dette er prikken over i'en for mitt vedkommende når det gjelder toleranse ovenfor deres idioti. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre..

 

Jeg kjenner et par franskmenn og de har tidligere fortalt meg at ola franskmann gir blanke faen i landslaget. De er ikke franskmenn, var deres argument. Etter å ha tatt tempen hva bagettene mener om gårsdagens match er det noget befriende å lese at mange skammer seg.

 

Håper Sør Afrika VM går til helvete, så får hele korrupte faenskapet sparken. Skrev et lengre rantebrev til FIFA i morges og jesus så deilig det føltes. Blir aldri lest, men likevel.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Samme favorittisering som føregår her som med top 4 i england kan det virke som. Forøvrig synes jeg ikke det er så ille det som ble gjort, slik de fleste snakker skulle man trodd han sparket enn spiller ned i kne høyde og ødela karrieren. Selve hendelsen er ikke spesielt stygg, men konsekvensene er jo fatale. Grusomt irriterende at Ireland ikke kom med, og jeg er glad jeg ikke er ire i dag.

 

Hver kamp blir det mye verre juske triks brukt enn det Henry gjorde, forskjellen i dag er kun at det får slik fatale følger. Snakk om å blåse ting opp, og hate kun for å hate. Typisk at de flests sitter på sin høye hest og slenger skjennepreken rundt, tåpelig.

Lenke til kommentar
http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...vm-3015567.html

 

For de som ikke har sett den.

 

STYGT av Henry!

Off hadde jeg vært en irsk gutt nå, hadde jeg KOKT over..Får se om Frankerike kommer seg ut av gruppespillet i VM da..

 

Algerie slo Egypt :( Ville se Egypt i VM,

 

Alle lag som er videre:

 

HOLLAND, SOUTH KOREA, GHANA, IVORY COAST, SLOVAKIA, SLOVENIA, CAMEROON, NIGERIA, CHILE, DENMARK, SWITZERLAND, NORTH KOREA, MEXICO, ITALIA, ALGERIA, AUSTRALIA, JAPAN, PORTUGAL, BRAZIL, ARGENTINA, URUGUAY, ESPANA, PARAGUAY, HONDURAS, UNITED STATES, ENGLAND, FRANCE, GREECE, GERMANY, SERBIA, NEW ZEALAND, SOUTH AFRICA.

 

Finale: Spania-Brasil,.

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor dømmer Terje Hauge ennå? Utviste Alexandr Kerzhakov etter 65. minutter for denne insidenten. Er jo helt latterlig feilaktig! Kerzha sparker ikke etter keeper, men ballen, som han trodde var løs! Hårreisende avgjørelse.

 

Haha...aldri en nordmann uten en liten skandale...Fineste med hele hendelsen er jo den slovenske spilleren som vinker russeren av banen 28 sekund ute i klippet :!:

Hahaha så når han vinker han ut av banen, han får dytt av lagkameraten etterpå jo hehe..

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på folk. Alle stempler Henry som en drittsekk fordi han ikke sier fra om handsen sin og mener at det ville vært det eneste rette. Samtidig ville han blitt hyllet om han hadde gjort det? Dobbeltmoral much?

 

Bryr meg ikke om Frankrike etter at Zizou forsvant uansett. Gjør meg ingenting om de ryker i gruppespillet. Synd for Irland som virkelig har kjempet hardt. De hadde fortjent bedre.

 

Heier som alltid på Italia i mesterskap, med Japan som favoritt blant de lagene som aldri kommer til å vinne VM. Hva med dere?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...