DJ_Dark Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Gøy når underdogs vinner imo. Håper Irland vinner og. Lurer på hva FIFA/UEFA finner på da for å få de beste til EM/VM. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Deprimerende dag. Både Ukraina og Russland ute til fordel for to drittlag. Slovenia vet jeg ikke så mye om, men det er poenget. Sier litt når deres mest kjente spiller heter Robert Koren. Ville mye heller sett Arshavin, Zhirkov, Pav, Dzagoev, Bilyatedinov, Pogrebnyak og Akinfeev enn noen ukjente karer fra Slovenia. Ukraina er også et mye mer spennende lag enn Hellas, og det er virkelig trist at et så destruktivt lag får lov til å være med i VM. Hadde faktisk ikke gjort mye så veldig mye om Portugal hadde røket, ettersom de ikke akkurat er i sin prime for øyeblikket. Bosnia har på sin side et par spennende spillere som Pjanic, Ibsevic og Dzeko, men allikevel er det helt greit at Portugal kvalifiserte seg. Når det gjelder Frankrike vs. Irland så er det France all the way for min del. Jeg misliker Domenech sterkt, men et VM uten Frankrike er ikke VM. Jeg føler ikke at Irland kan tilføre VM mer enn Frankrike anyhow. Endret 18. november 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Enig, iRoman. Vil MYE heller se Russland enn Slovenia, samme gjelder Frankrike foran Irland. Håper hvertfall Frankrike kan vinne nå! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Deprimerende dag. Både Ukraina og Russland ute til fordel for to drittlag. Slovenia vet jeg ikke så mye om, men det er poenget. Sier litt når deres mest kjente spiller heter Robert Koren. Ville mye heller sett Arshavin, Zhirkov, Pav, Dzagoev, Bilyatedinov, Pogrebnyak og Akinfeev enn noen ukjente karer fra Slovenia. Ukraina er også et mye mer spennende lag enn Hellas, og det er virkelig trist at et så destruktivt lag får lov til å være med i VM. Hadde faktisk ikke gjort mye så veldig mye om Portugal hadde røket, ettersom de ikke akkurat er i sin prime for øyeblikket. Bosnia har på sin side et par spennende spillere som Pjanic, Ibsevic og Dzeko, men allikevel er det helt greit at Portugal kvalifiserte seg. Når det gjelder Frankrike vs. Irland så er det France all the way for min del. Jeg misliker Domenech sterkt, men et VM uten Frankrike er ikke VM. Jeg føler ikke at Irland kan tilføre VM mer enn Frankrike anyhow. Kroatia må være den største skuffelsen. Modric, Kranjcar, Corluka og Srna ++ kommer til å bli savnet i VM Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Et sluttspill uten Frankrike vil være et fattigere spør du meg, selv om de ikke gjorde det så veldig bra i EM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nydelig. Ingen av disse "storhetene" har gjort jobben. Godt at Platini ikke får sett Frankrike i VM! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ser hva dere mener, men for de som har sett kampen så kunne Irland leda mer enn 1 - 0. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Seriøst. Russland ute. Det er bare latterlig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Anelka DIIIIIIIIIIVE Keane,ditt imbesile dovendyr!Alle spisser med selverklært målteft hadde luktet den! Endret 18. november 2009 av Corey Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Nydelig. Ingen av disse "storhetene" har gjort jobben. Godt at Platini ikke får sett Frankrike i VM! + 1! Hadde vært herlig å unngått disse ufyslige franskmennene Pooopoopopopoopo! Endret 18. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helt latterlig å jukse seg til VM sånn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er kvalm, kvalm... Henry, hvordan kunne du? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jaja, de lever ihvertfall opp til stempelet som Råtter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Flaut at man må jukse seg til VM på den måten. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har alltid hatt stor respekt for Henry. Nå vet jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva gjorde de?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva gjorde de?? Henry handset Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Itilegg var det Offside på Squillaci, som var delaktig i spillet. En annen ting som kan bli stygt, er kommentaren til Domenech etter kampen, jeg har allerede dannet meg noen kommentarer oppi hodet Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Latterlig av Henry! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Herregud, hvorfor dømmer Terje Hauge ennå? Utviste Alexandr Kerzhakov etter 65. minutter for denne insidenten. Er jo helt latterlig feilaktig! Kerzha sparker ikke etter keeper, men ballen, som han trodde var løs! Hårreisende avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå