Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes for så vidt at alle draktene er fine. Russland sine er greie. Det jeg gruer meg til er å se voksne mannfolk med mage som går i så tettsittende drakter.

EDIT: Forresten, jeg hang alltid på soccerpulse.com før med tanke på at det ble diskutert alle slags ligaer der, men siden det er lagt ned mangler jeg et virkelig godt alternativ, er det noen som vet om et godt engelskspråklig diskusjonforum?

Jeg også trenger en side som ligner på soccerpulse.com. Trenger en side med mange fotballklipp jeg kan laste ned :)

http://www.footylounge.com/forums/

Mange som emigrerte fra soccerpulse dit, da spesielt capperne :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Soillied tar over Ankaragücü. (om vi skal tro DB)

Fatter ikke at han velger slike ''smålag'' jeg, mannen kan da så mye mer.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Fordi jeg er for nokså stilrene drakter uten mye dilldall :p Tyskland drakta er helt klart finest av de som er postet her.

Tja, smak og behag. Jeg synes bare vi alt for ofte har blitt servert stilrene, og kjedelige, drakter. Russland-drakta er noe av det beste jeg har sett av landslagsdrakter faktisk. Likte Italias i vm 06 og da. Fin blåfarge med gullskrift.

Lenke til kommentar

Kan han virkelig det? Han gjorde det bra med Club Brugge, men bortsett fra det har han ikke imponert særlig. Det er ikke uten grunn at han har fått sparken ved flere anledninger.

Lenke til kommentar

Kan han virkelig det? Han gjorde det bra med Club Brugge, men bortsett fra det har han ikke imponert særlig. Det er ikke uten grunn at han har fått sparken ved flere anledninger.

Han har jo imponert både i Rosenborg og første sesongen Olympiakos. Samt gjorde han en god jobb med Gent. At han har fått sparken er ikke bare sportslige grunner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vant jo det som kunne vinnes med Olympiakos(fikk fyken pga dårlige resultater i CL). Gjorde en god jobb i Gent(twice) og vant cupen med Heerenveen.

edit: Flere som er enige ser jeg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det er ikke et positivt tegn i seg selv, og ingenting han har bevist så langt (han har en nedgående kurve) tilsier at han kan få en stor jobb. Trond Sollied har ikke klart å holde jobben over en lengre periode i noen klubb. Trofèer har han å vise tilbake til med samtlige klubber utenom Gent (2. plass i serien var det vel), men hverken seriegull med B/G eller RBK (imponerte ikke meg ved å vinne med den klart beste stallen i Norge) gir internasjonale toppjobber, Club Brugge er imponerende og er det imponerende å vinne seriegull og med Olympiakos? De har vel vunnet ligaen hvert år siden 97' og rett meg hvis jeg tar feil cupen jevnlig over årene. Olympiakos endte vel opp på 4. plass den sesongen Sollied fikk sparken og det er klart at et lag som vinner serien årlig har større ambisjoner i Europa.

Lenke til kommentar
Han gjorde det aldri dårlig i hverken serie eller cup i Olympiakos :) De satt bare for høye mål i Champions League :)

Nå vell, de fleste klubbene han har trent var toppklubber i hjemmelig serie før han tok over. Men som sagt, han gjorde det elendig i CL, selv med gresk målestokk.

Lenke til kommentar

Han har jo hvertfall en "stjerne" i laget sitt da

vassel_gol_sev.jpg

Stjernen som snart ikke har noen plass å bo fordi klubben ikke har penger?

Lenke til kommentar

Da var Rösler ferdig som trener i Viking. I tillegg slaktet hans media og deres fremgangsmåte.

- Jeg vil si noe om hvordan jeg har opplevd de siste årene, og særlig de to siste månedene som hovedtrener. Jeg forventet kritikk basert på fotballrelaterte fakta, det har alltid vært OK. Det samme har kritikk for resultater vært, sa Rösler, før han kom til poenget:

- Jeg har opplevd mobbing, bevisste løgner, ignoranse og provokasjoner. I perioder har de (lokalpressen) vært respektløse og uprofesjonelle, tordnet han ifølge Rogalands Avis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...