archanios Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Nokon som har sett dette? Link og en artikkel til Carlo Cudicini har kollidert på motorsykkel og endt opp med brot i begge handledda. I følge ambulansepersonellet vart skadene beskreve som "possibly life-changing". Tris for Cudicini og Tottenham om det skulle stemme, og han vil vel uansett vere ganske lenge ute, dersom han har brote ting i begge hendene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det var synd. Tviler på at han kommer tilbake på banen, for han er uansett 36 år. Hadde tatt tid før han var tilbake fra skaden, og da er han kanskje rundt 38-39. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ser det er mye storkamper i morgen. Vil de beste laga stille med delvis toppa lag? tenker på Spania - Argentina og England - Brasil! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 ...Italia - Nederland Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvem vil vi ha i vm da? For min del vi jeg se land med Manchester United spillere og det hadde vert trist om Portugal hadde tapt. Synd Irland og Frankrike møter hverandre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Portugal har da bare Nani fra United. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jo, men et vm uten Ronaldo blir fattigere synes jeg Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hadde ikke hatt noe imot å få Portugal ut. Det er litt for mye skuespillere for min smak. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Spania og Nederland er favorittene min som vanlig. Hver gang England taper en kamp så gleder det meg, samme med Italia Men håper Frankrike slår Irland og at Portugal somler seg videre. Endret 13. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spania og Nederland er favorittene min som vanlig. Hver gang England taper en kamp så gleder det meg, samme med Italia No You Didn't No You Don't.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fortjener faktisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne. How so? Fordi England er sååååååååååååååååå gode lizm? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne. How so? Fordi England er sååååååååååååååååå gode lizm? Klarer du ikke annet enn å skrive piss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Han kom med en påstand, uten å begrunne, jeg spurte hva unevte begrunnelse var. Granted siste setningen var smått unødvendig,men slikt får man tåle på kveldningen. Eneste piss skrevet på denne siden var din kommentar, totalt unødvendig. Kanskje på tide og legge seg? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ser ikke på England som en av favorittene, men kanskje som en outsider. De er for svake i angrep og for svak keeper til å vinne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne. How so? Fordi England er sååååååååååååååååå gode lizm? Han kom med en påstand, uten å begrunne, jeg spurte hva unevte begrunnelse var.Granted siste setningen var smått unødvendig,men slikt får man tåle på kveldningen. Eneste piss skrevet på denne siden var din kommentar, totalt unødvendig. Kanskje på tide og legge seg? Nei, kommentaren din er piss. Hvorfor i all verden skal jeg begrunne hvilket lag jeg håper skal vinne? Det går på følelser, ikke rasjonalitet, og trenger da ikke å begrunnes. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ser ikke på England som en av favorittene, men kanskje som en outsider. De er for svake i angrep og for svak keeper til å vinne. England er etter mitt syn ein av dei klare favorittene sammen med Spania og Brasil. Dei har spelt bra gjennom heile kvalifiseringen med unntak av Ukraina kampen som dei ikkje måtte vinne. Fordelen til England er forsvaret og midtbanen, og det faktum at alle spelarane spelar i Premier League. Men ser heller på Brasil som den største favoritten. Gode spelarar på alle posisjoner og dei har slik som England også spelt bra i kvalifiseringen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nei, kommentaren din er piss. Hvorfor i all verden skal jeg begrunne hvilket lag jeg håper skal vinne? Du skrev at de fortjente det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Og så skrev jeg rett etterpå at det var fordi jeg følte at de fortjente det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå