Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne.

How so? Fordi England er sååååååååååååååååå gode lizm?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han kom med en påstand, uten å begrunne, jeg spurte hva unevte begrunnelse var.

Granted siste setningen var smått unødvendig,men slikt får man tåle på kveldningen.

 

Eneste piss skrevet på denne siden var din kommentar, totalt unødvendig. Kanskje på tide og legge seg?

Lenke til kommentar
Håper England vinner i år. Det ville vært veldig fortjent, føler jeg. Evt. Nederland, har sansen for både fotballen og mange av nederlenderne.

How so? Fordi England er sååååååååååååååååå gode lizm?

 

 

Han kom med en påstand, uten å begrunne, jeg spurte hva unevte begrunnelse var.

Granted siste setningen var smått unødvendig,men slikt får man tåle på kveldningen.

 

Eneste piss skrevet på denne siden var din kommentar, totalt unødvendig. Kanskje på tide og legge seg?

Nei, kommentaren din er piss. Hvorfor i all verden skal jeg begrunne hvilket lag jeg håper skal vinne? Det går på følelser, ikke rasjonalitet, og trenger da ikke å begrunnes.

Lenke til kommentar
Ser ikke på England som en av favorittene, men kanskje som en outsider. De er for svake i angrep og for svak keeper til å vinne.

England er etter mitt syn ein av dei klare favorittene sammen med Spania og Brasil. Dei har spelt bra gjennom heile kvalifiseringen med unntak av Ukraina kampen som dei ikkje måtte vinne. Fordelen til England er forsvaret og midtbanen, og det faktum at alle spelarane spelar i Premier League. Men ser heller på Brasil som den største favoritten. Gode spelarar på alle posisjoner og dei har slik som England også spelt bra i kvalifiseringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...