Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joey har eid midtbanen i første omg. Morsomt for han det.

 

Wba er et bøsselag

 

Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen :(

Hadde vi hatt videodømming hadde heller ikke Pool ledet serien :p

Tror du er ganske alene om å mene det. Som United supporter tar jeg avstand fra den uttalelsen

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Nå er det du som må komme med argumenter, Giallo?

Argumenter, vill du at jeg virkelig skal gidde å nevne de x-antall situasjonene som har vært tvilsome? Well am not gonna do it ;)

 

Håper du/dere i enkelte situasjoner igjennom en kamp kan ta av deg de Pool-brillene :p

 

Bruker bare -1 i briller :p

 

Joey har eid midtbanen i første omg. Morsomt for han det.

 

Wba er et bøsselag

 

Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen :(

Hadde vi hatt videodømming hadde heller ikke Pool ledet serien :p

Tror du er ganske alene om å mene det. Som United supporter tar jeg avstand fra den uttalelsen

Game har i alle fall god moral :)

Lenke til kommentar
Akkurat. ELSKER det i tennis. Og det beste er at my Rafa (Nadal, ikke ballongen Benitez) er så jævlig god å bruke systemet. Får det nesten aldri feil når han først utfordrer linjemannen :D

 

Jepp. Hawk-eye funker veldig bra det, har bare sett en gang hvor systemet var feil, dvs. at ballen var utenfor, selv om hawk-eye mente den var innenfor. Dette var under fjorårets Wimbledon-finale tror jeg.

 

Er Nadal-fan jeg og, har fulgt han en god stund nå. Siden Roland Garros 06. Wimbledon-finalen i år var nesten like sykt som CL-finalen. For en opplevelse å ta fra Federer gress-hegemoniet, helt rått.

 

Grus og gress-tennis er det beste, har ikke sansen for hardcourt som de bruker i US Open og Australian Open.

 

Det blir litt mye til tider når man følger fotball, nord-amerikansk hockey, amerikansk fotball, tennis og mange andre sporter tett. Går som regel utover døgnrytmen.

 

Er jo Penguins @ San Jose Sharks halv fem i natt. Går jo på andre siden av kloden, må jo få med meg den :)

Lenke til kommentar

Synd Newcastle og Tottenham har begynt å vinne litt kamper. Kjedelig :p

 

EDIT: Night, jeg hadde faktisk sagt at Wimbledon finalen i år var på nivå med CL finalen. Selvom jeg fikk litt større glede av CL da; men uansett var Wimbledon finalen der oppe. Noe av det villeste jeg har sett.

 

Og husker godt den i fjorårets finalen der hawk-eye tok feil. Federer slo og det ble vinner. Rafa utfordret bare for å "utfordre" og det ble "ut". Men man kunne se på vanlige reprisen at den var klart inne ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Angående videodømming i fotball; hva er grunnen til at FIFA ikke tar i bruk dette? Er det fordi man helst vil tviholde på den tradisjonelle dømminga?

 

Jeg er nok ikke den eneste her som synes at det er dumt at kampens skjebne blir bestemt av dommeren - i negativ forstand. =/

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ja, det er helt forståelig. På en annen side blir det rettferdig for begge lag, med tanke på når offsiden ble innført i spillets regler.

 

Kan f.eks. trekke frem danskene under kampen mellom A. Madrid - Liverpool. Skivebom på offside-dømminga.

 

Edit; Leif nok en gang.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...