Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ute av fengsel altså? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen Hadde vi hatt videodømming hadde heller ikke Pool ledet serien Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå er det du som må komme med argumenter, Giallo? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå er det du som må komme med argumenter, Giallo? Argumenter, vill du at jeg virkelig skal gidde å nevne de x-antall situasjonene som har vært tvilsome? Well am not gonna do it Håper du/dere i enkelte situasjoner igjennom en kamp kan ta av deg de Pool-brillene Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Joey har eid midtbanen i første omg. Morsomt for han det. Wba er et bøsselag Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen Hadde vi hatt videodømming hadde heller ikke Pool ledet serien Tror du er ganske alene om å mene det. Som United supporter tar jeg avstand fra den uttalelsen Endret 28. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå er det du som må komme med argumenter, Giallo? Argumenter, vill du at jeg virkelig skal gidde å nevne de x-antall situasjonene som har vært tvilsome? Well am not gonna do it Håper du/dere i enkelte situasjoner igjennom en kamp kan ta av deg de Pool-brillene Bruker bare -1 i briller Joey har eid midtbanen i første omg. Morsomt for han det. Wba er et bøsselag Hadde vi hatt videodømming i 2005, hadde vi (start) vunnet Tippeligaen Hadde vi hatt videodømming hadde heller ikke Pool ledet serien Tror du er ganske alene om å mene det. Som United supporter tar jeg avstand fra den uttalelsen Game har i alle fall god moral Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tony Adams tar over Pompey! Haha, det stod at Avram Grant har blitt koblet til jobben. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Tony Adams tar over Pompey! Haha, det stod at Avram Grant har blitt koblet til jobben. Grant blir jo linket med alle ledige klubber Oo Endret 28. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 bwahaha, WBA redusert mot Magpies. Kom igjen you Albion! Newcastle og Tottenham i bunnen av tabellen fryder meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hørte at Maradona skal bli trener for Argentina. Er det sant, eller rykter? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har hørt at han vil bli det iallefall. Han har vell ikke akkurat den store erfaringen som trener har han? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat. ELSKER det i tennis. Og det beste er at my Rafa (Nadal, ikke ballongen Benitez) er så jævlig god å bruke systemet. Får det nesten aldri feil når han først utfordrer linjemannen Jepp. Hawk-eye funker veldig bra det, har bare sett en gang hvor systemet var feil, dvs. at ballen var utenfor, selv om hawk-eye mente den var innenfor. Dette var under fjorårets Wimbledon-finale tror jeg. Er Nadal-fan jeg og, har fulgt han en god stund nå. Siden Roland Garros 06. Wimbledon-finalen i år var nesten like sykt som CL-finalen. For en opplevelse å ta fra Federer gress-hegemoniet, helt rått. Grus og gress-tennis er det beste, har ikke sansen for hardcourt som de bruker i US Open og Australian Open. Det blir litt mye til tider når man følger fotball, nord-amerikansk hockey, amerikansk fotball, tennis og mange andre sporter tett. Går som regel utover døgnrytmen. Er jo Penguins @ San Jose Sharks halv fem i natt. Går jo på andre siden av kloden, må jo få med meg den Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Synd Newcastle og Tottenham har begynt å vinne litt kamper. Kjedelig EDIT: Night, jeg hadde faktisk sagt at Wimbledon finalen i år var på nivå med CL finalen. Selvom jeg fikk litt større glede av CL da; men uansett var Wimbledon finalen der oppe. Noe av det villeste jeg har sett. Og husker godt den i fjorårets finalen der hawk-eye tok feil. Federer slo og det ble vinner. Rafa utfordret bare for å "utfordre" og det ble "ut". Men man kunne se på vanlige reprisen at den var klart inne ja. Endret 28. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Litt off-topic, Men jeg liker Fedderer mye bedre en Nadal. Klarer ikke å se kamper med Nadal, må i såfall slå av lyden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Litt off-topic, Men jeg liker Fedderer mye bedre en Nadal. Klarer ikke å se kamper med Nadal, må i såfall slå av lyden. Ekte manns lyd lager han. Jeg nyter Nadal 100%. Federer blir jeg lei av å se på. Prøver for mye på det samme spillet i det siste. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Angående videodømming i fotball; hva er grunnen til at FIFA ikke tar i bruk dette? Er det fordi man helst vil tviholde på den tradisjonelle dømminga? Jeg er nok ikke den eneste her som synes at det er dumt at kampens skjebne blir bestemt av dommeren - i negativ forstand. =/ Endret 28. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I mine øyne ødelegger videodømming sjarmen i fotballen. Dommere er også mennesker, og de kan også, slik som spillere gjøre feil. Slik er fotballen, og slik vil jeg ha den. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ja, det er helt forståelig. På en annen side blir det rettferdig for begge lag, med tanke på når offsiden ble innført i spillets regler. Kan f.eks. trekke frem danskene under kampen mellom A. Madrid - Liverpool. Skivebom på offside-dømminga. Edit; Leif nok en gang. Endret 28. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De var patetiske ja. Men skal vi stoppe opp spillet for å sjekke en offside nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå