Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 2.Xavi Hvis en defensiv type får det, så applauderer jeg faktisk, samma hvem. Men jeg glemte selvsagt Zlatan, han tror jeg vinner den i år. Ikke fordi han er den beste spilleren i verden, på ingen måte, men fordi han avgjør Han er ingen goalgetter av ragn Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yes! Endelig en tråd hvor jeg kan få utfolde meg i etter jeg har vært på fylla! Gled dere til i natt, jeg lover et godt show. Alkissen melder sin ankomst ja. Nannskog får Gullballen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nannskog får Gullballen. Ihvertfall mener Norske Medier dette Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nannskog får Gullballen. Hehe, vi får se Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er Xavi med? Og EM teller vel for mye sant? Og han fikk jo turnerings beste spiller pris sant? For meg, personlig er det: 1.Cristiano Ronaldo 2.Xavi 3.Fernando Torres Hvorfor skal Leo Messi være med i år? Han var jo skadet utrolig forrige sesong, og var ikke direkte dødelige heller. Just my two cents Messi scorte 16 mål og hadde 13 assist forrige sesong. Denne sesongen har han allerede åtte mål og fem assist på bare ni kamper! Dette er bare for Barca, og han har også noen mål for Argentina. Han har spilt godt den siste tiden, og burde etter min mening få 2. eller 3. plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Har en følelse av at dette kan bli populært. Rar quote Endret 23. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 2.Xavi Hvis en defensiv type får det, så applauderer jeg faktisk, samma hvem. Men jeg glemte selvsagt Zlatan, han tror jeg vinner den i år. Ikke fordi han er den beste spilleren i verden, på ingen måte, men fordi han avgjør Han er ingen goalgetter av ragn Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte. Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Helt enig med deg TC47, Zlatan er ufrdragelig til de grader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 2.Xavi Hvis en defensiv type får det, så applauderer jeg faktisk, samma hvem. Men jeg glemte selvsagt Zlatan, han tror jeg vinner den i år. Ikke fordi han er den beste spilleren i verden, på ingen måte, men fordi han avgjør Han er ingen goalgetter av ragn Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte. Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM. Jepp, synes ikke at Zlatan har gjort nok til å få komme i topp tre. Og ja, Xavi i United hadde vært herlig. Vet ikke hvordan SAF hadde satt opp laget med alle de midtbanespillerne, men hadde vært gøy å ha han i klubben. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Helt sinnsykt hvor mange kule commercials Nike har hatt gjennom tidene. Dette er helt klart en av mine favoritter Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yes! Endelig en tråd hvor jeg kan få utfolde meg i etter jeg har vært på fylla! Gled dere til i natt, jeg lover et godt show. Jeg kommer til å sitte klar å vente Jeg gir gode odds på alle som vil vedde på at Ronaldo ikke får Gullballen for sesongen 07/08. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Berbatov, uten tvil, trenger ikke være nominert engang han Nei, men så vidt jeg har skjønt det gjleder det for kalenderåret 2008 så da er det enda noen måneder igjen for Rooney til å ta over tronen Men blir vel antagligvis Ronaldo... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det kalenderåret som teller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det kalenderåret som teller? Tror det, men er ikke sikker. Er det ikke fra desember til desember? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Helt sinnsykt hvor mange kule commercials Nike har hatt gjennom tidene. Dette er helt klart en av mine favoritter Synd linken ikke funker og at det ikke dukker opp video da Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Æssabæssa. Slik da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Helt enig med deg TC47, Zlatan er ufrdragelig til de grader. Nesten ALDRI noen er enig med meg om Zlatan. Godt å se. Og der ja, Winy, funker nå Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gled dere til i natt, jeg lover et godt show. Nice, men Alastor har lagt inn en regel da: Vi må diskutere fotball What? :O Jaja, men da får vi ta diskusjonen om hvilken fotballspiller som er deiligst. For å få inn de obligatoriske homoerotiske undertonene som vi pleier å diskutere om natta. Oh yeah! See you tonight, kosemums Lenke til kommentar
KEX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ronaldo vinner Gullballen. Alt annet blir usaklig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Winydancer: Den reklamen er så konge! Musikken er awesome, og alle de beste spillerne er på plass. Når jeg var mindre brukte jeg å spille sangen på anlegget mens jeg prøvde på de samme triksene i stua. Good times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå