Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det første målet til Aalesund var det klar filming av Silva etter det jeg så, hadde vært spennende å se om dommeren hadde tenkt det samme om ikke Roberts hadde scoret rett etterpå. :|

 

Jeg syns dommeren ble for inkonsekvent med de gule kortene med henhold til hva han gjorde i første omgang og tidlig i andre omgang. Var mange forseelser i siste halvtimen av 2.omgang og i ekstraomgangene som burde kvalifisert til gult kort også. Ellers er det bare Mota-situasjonen, som er vanskelig å bedømme da både dommeren og linjemannen har i utgangspunktet veldig dårlig vinkel. Dommeren var vel på midtbanen og det er uhyre vanskelig for linjemannen å se hva slags kontakt det er.

 

Annet enn det; AaFK i Europa League? :wee:

Lenke til kommentar

Ja da kunne vi kanskje fått Evans og Rooney utvist for en gang skyld, han tror visst det er lov å spytte dommeren opp i tryne hver gang det ikke går hans vei. Men det er jo ikke så rart når så då dommere reagerer på horekunden. Patetisk.

 

Blir moro å se hvor mange kamper Evans får nå, jeg skal komme med et råtips, 0 kamper og en klapp på skulderen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=TAz_wTv5bWI...player_embedded

 

Faen noe av det jævligste jeg har sett på lenge, verre enn Adebayor synes jeg, og det var fortjent at han ble utestengt 3kamper. Spennende å se om noen som tørr være enig.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Drar sterke kjensler til Fevang/Muller-episoden, utrolig stygg, men gud så forståelig. I et slikt hopp er enhver spiller totalt ubeskyttet spesielt i mageregionen og stort sett alt annet. Virker nesten som Drogba, ilikhet med idiotiske Fevang, prøver å løpe rett inn i Evans.

Dog, er det ikke forsvarlig å bruke beinet ditt, og disse tilfellene, knottene dine. Utestengelse kan være på sin plass, men det er kun for å få bukt med det lille problemet :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Evans ser på ball, Drogba ser på ball. Uhell. Ingen skal straffes.

 

Det mener du ikke. Man kan jo dra frem mer lekre detaljer fra the cheaters. At det går an å ha så røde briller og forsvare dette her.

 

Hvis du hadde vært innom Utd-tråden av og til ville du sett at SAMTLIGE fordømmer det der. Hva i all verden har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Evans ser på ball, Drogba ser på ball. Uhell. Ingen skal straffes.

 

Det mener du ikke. Man kan jo dra frem mer lekre detaljer fra the cheaters. At det går an å ha så røde briller og forsvare dette her.

Om jeg skal påstå at Evans faktisk sparker en person med vilje i brystet slik; er det en ganske alvorlig karakterbeskrivelse. Jeg velger å tro at Evans ikke gjør slikt med vilje og viten. Reaksjonen hans i ettertid tilsier også at han ikke gjorde noe med vilje.

Lenke til kommentar
Ja da kunne vi kanskje fått Evans og Rooney utvist for en gang skyld, han tror visst det er lov å spytte dommeren opp i tryne hver gang det ikke går hans vei. Men det er jo ikke så rart når så då dommere reagerer på horekunden. Patetisk.

 

Blir moro å se hvor mange kamper Evans får nå, jeg skal komme med et råtips, 0 kamper og en klapp på skulderen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=TAz_wTv5bWI...player_embedded

 

Faen noe av det jævligste jeg har sett på lenge, verre enn Adebayor synes jeg, og det var fortjent at han ble utestengt 3kamper. Spennende å se om noen som tørr være enig.

Da skulle skulle vell også Terry vært utvist den gangen han spytta på Tevez da. Dårlig eksempel, men Evans gjør det ikke med vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...