Smågal Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 BurnleeeeeeeeeeeY! Måtte city tape denne kampen nå og i tillegg få et par røde og skader. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Burnley liker godt desse manchester-laga Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Villa fansen synger nok denne i kveld, sangen er forøvrig veldig bra. Ikke hør den om du er redd for stayer låter. Er ikke noe veldig Carew fan, men hyggelig for norsk fotball at nordmenn marker seg i utlandet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Æsj, Barry burde ha blitt sensurert i sangen. Btw, Wolves leder sjansestatistikken 4-0 mot Arsenal etter 20 minutter. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jada Leeds opp i føringa i FA cup kampen mot Oldham. Flott mål av Howson. Noen felles entusiaster på forumet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jada Leeds opp i føringa i FA cup kampen mot Oldham. Flott mål av Howson. Noen felles entusiaster på forumet? Nope. Så typisk at Arsenal scorer på sin første sjanse, når det er Wolves som har dominert kampen. Endret 7. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Flere enn man skulle tro, men kansje ikke på forumet. Da vi spilte mot Leeds i Ligacupen var det ganske bra med Leedsfans som var å så kamp. Skulle ikke forundre meg om de har like stor supporterskare som Arsenal og Chelsea. Må komme dere opp igjenn nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 To sjanser til Arsenal, to selvmål. Merkelig kamp på Molineux. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det har vært mer enn to sjanser. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja Wolverhampton har jo hatt et par Latias. Følg med. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 He-he. Hva med Ramsey-sjansen midt på Hennessey? Der ble det 3. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan ikke si jeg har lagt så mye merke til Tevez scoringer da jeg sjekker City resultater på vg, noen som vet ca hvor mye mål han har scoret denne sesongen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Kan ikke si jeg har lagt så mye merke til Tevez scoringer da jeg sjekker City resultater på vg, noen som vet ca hvor mye mål han har scoret denne sesongen? Han har scoret to mål... Edit: Og fire assists. Vet ikke hvor mange minutter han har spilt da. Han har vært skadet en god del, så vidt jeg vet Endret 8. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Tevez har to mål og fire assists på 764 minutter. Tar og sammenligner noen spillere: Tevez: 127 minutter pr. målpoeng Carew: 126 minutter pr. målpoeng Rooney: 124 minutter pr. målpoeng Benayoun: 106 minutter pr. målpoeng Adebayor: 100 minutter pr. målpoeng Gerrard: 99 minutter pr. målpoeng Lampard: 98 minutter pr. målpoeng Defoe: 91 minutter pr. målpoeng Bent: 88 minutter pr. målpoeng Giggs: 87 minutter pr. målpoeng Owen: 78 minutter pr. målpoeng Torres: 74 minutter pr. målpoeng van Persie: 68 minutter pr. målpoeng Rosicky: 60 minutter pr. målpoeng Drogba: 56 minutter pr. målpoeng Fabregas: 51 minutter pr. målpoeng N'Gog: 22 minutter pr. målpoeng Endret 8. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Flere enn man skulle tro, men kansje ikke på forumet. Da vi spilte mot Leeds i Ligacupen var det ganske bra med Leedsfans som var å så kamp. Skulle ikke forundre meg om de har like stor supporterskare som Arsenal og Chelsea. Må komme dere opp igjenn nå Som Arsenal og Chelsea i Norge kanskje... Er nok en del flere som holder med de lagene i England og verden for den del. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er ikke så ofte vi gir dommere skryt, men synes jeg må skryte litt av cupfinale dommeren mellom Molde - Aalesund i dag. Etter 90 minutter har han gjort absolutt ALT riktig, og det har ikke vært den enkleste kampen å dømme heller. Får håpe for hans del at han ikke går på noen glipper i ekstraomgangene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den Mota situasjonen var vel i ekstraomgangene? Det var forøvrig straffe/frispark og rødt kort. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den Mota situasjonen var vel i ekstraomgangene? Det var forøvrig straffe/frispark og rødt kort. Det var den eneste feilen, og Mota protesterte ikke mye heller. Men det var godt dømt, spesielt på det første målet til Aalesund Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den første straffen til Molde skulle også vært tatt om igjen. Lindegaard var langt ute fra streken ta straffen ble tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå