Giallorossi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jau, ble imponert selv. Når det gjelder Teixeira og Douglas C. så er jeg mindre imponert, førstnevnte ble hauset opp noe helt sinnsvakt etter sin enorme første kamp. Selv om vi vet hvilke kvaliteter Douglas har, så kom han i skyggen av Texeira, og jeg må nesten si at jeg ble direkte skuffet over innsatsen til gutten. Etterhvert som Texeira overtok showet og overskriftene, og vi kom mer og mer inn i mesterskapet, så spilte Douglas Costa flere støttepasninger enn han gjennomførte driblinger og freshe raid. Texeira synes jeg har en veldig uferdig teknikk generelt sett, så han føler jeg, faktisk, har mer å jobbe med der, itilegg til at han blir altfor egoistisk. Det sistnevnte, itilegg til fotballforståelse, er vel typisk brasiliansk riktignok. En jeg derimot ble virkelig imponert over var denne Giuliano, første tanken var "Han hadde vært perfekt i Serie A", jeg drar store likhetstrekk med min kjære Chilener, Pizarro. Lavt tyngdepunkt, vanvittig god spiller/fotballforståelse, sinnsvakt presist bein, itilegg til at han kan være litt egoistisk (...But in a good way). Dessuten fremsto han som en leder, oppsiktsvekkende nok. Men nå er U-20 over, og U-17 har tatt over. Italia synes jeg i og for seg har sett greie ut, typisk Italiensk og ikke prestere når det ikke gjelder, så jeg er ikke veldig bekymret mtp formen og spillerne vi besitter. Derimit så tror jeg veien til en Finale kan bli lang og hard. Vi møter nå USA, som ikke er et landslag vi skal kjimse av. Deretter blir det, høyst sannsynlig, enten Tyrkia eller Argentina, definitivt noe jeg frykter overalt på jord. Klarer vi, av en eller annen grunn, slå ut et av de to sistnevnte landslagene, så fortjener vi plassen, men jeg tror ikke vi klarer det Spania har imponert hittil i U-17 mesterskapet, denne Isco virker å ha en fantastisk fremtid. Og igjen, Valencia får frem en Offensiv spillertype. Han virker nesten litt for perfekt, han er anvendelig (Kan brukes på både begge flanker, hengende spiss + Spiss), teknikken er udiskuterbar, men så er det disse avslutningsegenskapene + Målteft som han har vist. De er skumle mtp fremtiden, en enda mindre utgave av D. Villa? Da får vel Milan et lite boost igjen Endret 2. november 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Isco har imponert meg også, det er nesten helt utrolig at Valencia klarer å fostre frem disse spillerene gang på gang. Et av våre beste G94 lag (Lyn) var over der på tur i år og ble regelrett kjørt over av Valencia sine G94 gutter. Teixeira var helt klart den spilleren som imponerte mest under U20 - VM, ja. Det er synd at Brasil gikk ut i de innledende rundene for jeg gledet meg virkelig til å se mer av Neymar. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bordeaux ser ut til å forsette korstoget, lurer på hvor gode de egentlig er i år? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Marseille - Zurich: 7-0. :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bordeaux ser ut til å forsette korstoget, lurer på hvor gode de egentlig er i år? Det går vel heller på at det er et visst tysk lag som er helt skakkjørt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bordeaux ser ut til å forsette korstoget, lurer på hvor gode de egentlig er i år? Det går vel heller på at det er et visst tysk lag som er helt skakkjørt. Med ribery, gomez og robben på topp burde de da klare å skape noe. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Bordeaux ser ut til å forsette korstoget, lurer på hvor gode de egentlig er i år? Det går vel heller på at det er et visst tysk lag som er helt skakkjørt. Med ribery, gomez og robben på topp burde de da klare å skape noe. spilte ribery? edit: nei det gjorde han ikke. robben på benk, fortsatt litt skadet. gomez startet heller ikke blir uansett en tung sesong for bayern, vist di skal kjøre helt ut med å legge om til 4-3-3. men Bayern styret har sakt di ikke forventer å vinne noe denne sesongen, dette er en gjennoppbyging sesong for dem og det kommer til å bli hardt å holde helt ut Endret 3. november 2009 av JRL Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Marseille - Zurich: 7-0.:!: Eller 6-1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Marseille - Zurich: 7-0.:!: Eller 6-1 Ja, fant ut det. VGlive var helt fucka i går. Påsto at APOEL-Porto var uavgjort og Marseille-Zurich var 7-0. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I går ? Helt siden det nye designet kom har det vært rimelig fucked spørr du meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg bruker sjeldent VGlive, så vet ikke hvordan det er til vanlig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=582689 Hehehehehe, Newcastle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 WTF. Verste navnet siden Komplett.no Arena, og det sier litt. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dette er bare trist. Når stadioner skal bytte navn høres det alltid dumt ut. Men dette var ekstremt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Seriøst, det der er noe av det jævligste jeg har hørt ang stadionnavn. Synes synd på the toon army . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det navnet var tragisk. Barca Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde vært så sykt deilig med en Inter-seier i kveld, og Inter-seier mot Barca. Morro at ett lag som Rubin Kazan er over Barca etter fire kamper. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg ser ikke helt hvorfor det er sikkert at Liverpool ryker med tap Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis Fiorentina slår Debrecen (leder 1-0 as we speak) og Liverpool taper mot Lyon i dag så må Liverpool vinne med minst 3 mål mot Fiorentina i siste runde, gitt at de faktisk klarer å slå Debrecen på bortebane. Det er ikke veldig lett. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Agger burde vært ute. Dommer-nivået har vært lavt altfor mange ganger i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå