Larsemão Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Wikipedia: "Ved et straffespark skal ballen skytes fremover, det er altså ikke lov å prøve å finte ut keeperen ved å slå et straffespark tilbake til en medspiller." "Ballen er i spill fra når ballen blir sparket, og spillere har da lov å bevege seg inn feltet og man kan score på en eventuell retur fra stang eller keeper. Spilleren som tar straffesparket har ikke lov til å score på en retur fra stangen. Ballen må ha berørt en annen spiller før straffeskytteren kan berøre ballen igjen." Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Angående den dive parodien så savner jeg Droga vs Lehman http://www.youtube.com/watch?v=HyA_MB9l-b4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Wikipedia: "Ved et straffespark skal ballen skytes fremover, det er altså ikke lov å prøve å finte ut keeperen ved å slå et straffespark tilbake til en medspiller." "Ballen er i spill fra når ballen blir sparket, og spillere har da lov å bevege seg inn feltet og man kan score på en eventuell retur fra stang eller keeper. Spilleren som tar straffesparket har ikke lov til å score på en retur fra stangen. Ballen må ha berørt en annen spiller før straffeskytteren kan berøre ballen igjen." Det første er jo greit. Ingen har skytet ballen bakover, så straffen på forrige side er greit. Det andre er sikkert sant. Hvor ofte skjer det at ballen kommer tilbake til deg etter å ha truffet stanga? Jeg må innrømme at jeg ikke har sett det så veldig mange ganger. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har sett det, men ville bare finne frem til at jeg faktisk husket rett Det med å spille til en medspiller, høres for meg rart ut uansett om den spilles bakover eller til siden eller fremover, men det er vel slik reglene da er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Angående den dive parodien så savner jeg Droga vs Lehman http://www.youtube.com/watch?v=HyA_MB9l-b4 Den var jo der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hahahaha! Av og til skulle man tro det var fysisk utviklingshemmede som er på banen. Litt sidevind og de går over ende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Angående den dive parodien så savner jeg Droga vs Lehman http://www.youtube.com/watch?v=HyA_MB9l-b4 Den er faen meg så latterlig klassisk. Jeg ler hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Quote VG Hardt kritiserte Pellegrini vraket Raul fra laget og satte Guri utenfor troppen mot Getafe. Lo litt av den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Herlig med poengtap til City. Bare synd McFadden bomma på straffe, for det hadde vært nice med tre poeng til Birmingham. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Svært mange hadde fått selvmål på seg om man skulle fulgt hans definisjon. Å stå i mur ville i mange tilfeller ført til selvmål. Latterlig fyr han der. Men det har han jo bevist før. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kovacs er en egoistisk idiot. Alle vet det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ajax gjør det bra for tiden, mye takket være denne karen: Suarez er en herlig spiller, ingen tvil om at han forsvinner fra Ajax enten i januar eller ved neste sommer. Jeg tipper at han ender opp i Barcelona, fantastisk mann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er han så teit? Det er faktisk noe av det dummere jeg har lest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hadde nok ikke fått prisen for den mest sympatiske spilleren i TL, nei. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ajax gjør det bra for tiden, mye takket være denne karen: qW8HaqpatNo Suarez er en herlig spiller, ingen tvil om at han forsvinner fra Ajax enten i januar eller ved neste sommer. Jeg tipper at han ender opp i Barcelona, fantastisk mann. Såg ein Ajax-kamp for nokre veker sidan for å sjå Suarez, og eg må sei eg vart skuffa. I den kampen såg han treig ut og mista ballen enkelt mange gongar. Kan godt hende han er mykje betre enn det eg såg (han har jo også scora eit respektabelt antal mål for landslaget), men han får veldig mykje gratis av det amatørmessige forsvarsspelet det til tider er i Nederland. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ajax gjør det bra for tiden, mye takket være denne karen: *Youtube* Suarez er en herlig spiller, ingen tvil om at han forsvinner fra Ajax enten i januar eller ved neste sommer. Jeg tipper at han ender opp i Barcelona, fantastisk mann. Yeah, laget har vel nesten skåret dobbelt så mange mål som neste lag på lista (Satt litt på spissen riktignok) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke inne denna vel.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ajax gjør det bra for tiden, mye takket være denne karen: qW8HaqpatNo Suarez er en herlig spiller, ingen tvil om at han forsvinner fra Ajax enten i januar eller ved neste sommer. Jeg tipper at han ender opp i Barcelona, fantastisk mann. Såg ein Ajax-kamp for nokre veker sidan for å sjå Suarez, og eg må sei eg vart skuffa. I den kampen såg han treig ut og mista ballen enkelt mange gongar. Kan godt hende han er mykje betre enn det eg såg (han har jo også scora eit respektabelt antal mål for landslaget), men han får veldig mykje gratis av det amatørmessige forsvarsspelet det til tider er i Nederland. Det er sant at man får mye gratis som angrepsspiller av å spille i Nederland, men man får ikke i nærheten av så mye gratis at det Luis Suarez ikke har gjort i Ajax er imponerende. 55 mål på 76 kamper for Ajax. 16 mål på 12 ligakamper så langt i år og 5 mål på 5 kamper i Europa. Jeg sitter forresten å se og leser meg opp om Brasils unge nok en gang og må si at jeg er spesielt imponert over Neymar i Santos som har blitt linket til Manchester United den siste tiden og til Real Madrid tidligere i sommer. Han har allerede 43 kamper for A - laget som 17 åring. Alex Teixeira og Douglas Costa er også spillere som imponerer meg. Jeg likte spesielt Teixeira i U20 - VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå