Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 haha, dette var bra Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Glemte Shrek da, men ellers hadde de fått med det meste. Likte spesielt And the drogba "roll back inn agian" Husker jeg holdt på å rive ut håret da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Glemte Shrek da, men ellers hadde de fått med det meste. Likte spesielt And the drogba "roll back inn agian" Husker jeg holdt på å rive ut håret da De glemte Captain Diveard også Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Gerrard var der. Han du tenkte på eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Gerrard var der.Han du tenkte på eller? Jepp, jeg så ikke han... Jeg så: Ronaldo, Drogba, Gilardino, Fostervold, Pedersen, Rivaldo... de jeg husker nå. OK, Gerrard var der, jeg som dreit meg ut Endret 28. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var 1 lite klipp med Gerrard der . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ronaldo nr. 4 var genialt. Hele videoen var genial. :!: Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 noen som ser inter kampen? inter ledet 4-0 til pause, stillingen ved 73min er 4-3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, det blei plutselig nesten spennande. Var 4-1 når eg skrudde på, og mens straffekonken mellom United og Liverpool-reservane pågikk så hadde det plutselig blitt 4-3. Spørs jo om Palermo kan få til noko meir eller om Inter får et 5. mål og avgjer kampen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Der gikk Italia-Korea fløyten for min del i U-17 VM, droppet å Streame kampen siden Eurosport sendte den seienere i dag, på et bedre tidspunkt. Men upålitlige som dem er, sender de heller Spania-Emiratene - Bæstards! Isco imponerer igjen, nok en gang drar Valencia frem et stortalent! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Virker som at treneren til Trabzonspor ikke er helt fornøyd med Alanzinho, og vil selge han igjen. Jeg tror han kan bli en suksess i et annet land, sånn som Tyskland. Bare se på Marcelinho som kom fra suksess i Hertha Berlin og var dårlig i Trabzonspor, og dro tilbake til Tyskland og ble god igjen. Brasser passer rett og slett inn i Tyskland. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_Gi98iEziKQ...feature=related Må man skyte på straffespark? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei, det er fullt lovlig å legge den til rette for en annen, men risikoen er vel strengt talt stor. Pires og Henry forsøkte det i en Arsenal kamp en gang og feilet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Men under straffekonk så hadde ikke det gått tenker jeg Har aldri tenkt på det før Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_Gi98iEziKQ...feature=related Må man skyte på straffespark? Må ikke det nei. Som Wisbatov sier, så prøvde Arsenal-spillerne på det for flere sesonger siden. Var en morsom variant, men de hadde planlagt det dårlig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Berører Pires ballen da? Vant Arsenal kampen? Dumdristig å prøve på sånt på 1-0 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Arsenal vant kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De vant kampen, ja. Tror han rører den flere ganger. Derfor dommeren blåser frispark til City. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mener da å huske at man må skyte? Og hvis man treffer stang/tverrligger kan man ikke ta den igjen selv? Forresten: Noen som vet om det var noen spesiell grunn til at Milner ble byttet ut i pausen idag? Skade? Eller bare taktisk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mener da å huske at man må skyte? Og hvis man treffer stang/tverrligger kan man ikke ta den igjen selv? Man må ikke skyte, og man kan ta den selv hvis den treffer stanga. Man kan bare ikke røre den flere ganger uten at noen andre har vært nær den. Det er bare på straffekonk at du må skyte og at du ikke kan ta returer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå