DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 På fotball xtra nettopp? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ...Hvis det er noen som skal se kampen bare for å få en bekreftelse på Serie A's elendighet - ikke se den, dere har høyst trolig funnet svaret allerede Syntes du kampen var bra selv? Stusselig at man ikke klarer å fylle stadion når det er toppkamp. Var vel nærmere halvfullt enn stinn brakke. Dårlig fotball = Manglende intresse Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 På fotball xtra nettopp? Ja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) ...Hvis det er noen som skal se kampen bare for å få en bekreftelse på Serie A's elendighet - ikke se den, dere har høyst trolig funnet svaret allerede Syntes du kampen var bra selv? Stusselig at man ikke klarer å fylle stadion når det er toppkamp. Var vel nærmere halvfullt enn stinn brakke. Dårlig fotball = Manglende intresse Haha, nå er du ute på et teritorium du ikke har peiling på. Den visstnok "Manglende interessen" har en enkel og grei forklaring. Det er umulig å få tak i billetter. Ikke akkruat sjokkerende er dette takket være Ultras, som det er overflod av i Italia. Italia deler kamper inn etter en risiko skala, og ikke minst tidligere hendelser mtp supporter konfrontasjoner. Her kommer Romanistaer mildt sagt dårlig(st) ut. Hvis en match blir karakterisert som en risikomatch, blir det utgitt en sanksjon, blant annet: * Tilreisende supportere får ingen adgang. * Supportere innenfor en region/fylke får lov til å kjøpe billetter. * Matchdagen får kun lov til å selge et vist antall billetter. Itilegg er dette vanvittig strengt, før en evt match så må du vise frem både pass med bilde og hvis det er en høyrisikomatch så må bostatus fremvises (Som en bekreftelse på at du bor innenfor den regionen som får lov til å selge billetter). Forøvrig kan jeg si at jeg snakker om egne erfaringer rundt dette. F.eks ble det kun solgt 2200 billetter mellom Roma-Napoli på kampdagen, dette er høyst sannsynlig mindre enn hva en middelmådig Tippeliga klubb pleier å selge på kampdagen. Folk har whinet om at Fotballinteressen i Italia har falt etter Calciopoli-skandalen, dette har kun et lite snev av sannhet, for den store skylden har billett-tilgangen (..Og, uhm, Ultras'ene). Edit: Når det gjelder kampen så har mine forventninger dalt etter ansettelsen av Ranieri. Savner alt ved Spalletti, mennskeligheten, den nøytrale arrogansen, visjonen og ikke minst tankegangen rundt det taktiske. Og det er ikke bare jeg som griner, men hele Roma likeså. Kampen hadde derfor en veldig bra første omgang, mens andre omgangen viste det kjente Roma-syndromet (Dvs. tenke defensivt og trygge på ledelsen, i kjent Italiensk stil, dette har vi aldri behersket, og tapt altfor mange ganger pga dette). Endret 18. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det idag de skal trekke hvem som skal spille mot hverandre i playoff? isåfall når? Er det en eller annen plass jeg kan se det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 På fotball xtra nettopp? Ja. Det var vel halvveis for å vise Maradonas latterlige utsagt, men ettersom klippet og ble brukt mellom lagene de nevnte som hadde røket ut kunne det mer virke som at de mente de lagene sugde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Playoff kampene: Irland - Frankrike Portugal - Bosnia Hellas - Ukraina Russland - Slovenia Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Playoff kampene: Irland - Frankrike Portugal - Bosnia Hellas - Ukraina Russland - Slovenia Spørr du meg er alle kampene veldig åpne, selv om jeg tror vi ser disse i VM: Irland Portugal Ukraina Russland Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Playoff kampene: Irland - Frankrike Irland Tøff tipping dette, men jeg regner med at Domenech flakser videre til VM. Endret 19. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vil tro Frankrike klarer seg. Vil heller tro Portugal kan få seg en bakoversveis. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Playoff kampene: Irland - Frankrike Portugal - Bosnia Hellas - Ukraina Russland - Slovenia Spørr du meg er alle kampene veldig åpne, selv om jeg tror vi ser disse i VM: Irland Portugal Ukraina Russland Bortsett frå at eg trur Frankrike vinner over Irland så er eg enig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Videre: Irland Bosnia Ukraina Russland Mitt håp. Men tror neppe det skjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde vært epic om Irland gikk videre. Forundrer meg ikke om det kommer en merkelig klage om omkamp som gjør at Frankrike går videre eller noe. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hjemme etter en perfekt helg i England David Dunn og gjengen skaffa oss tre poeng i tillegg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Soccer AM er visst forelska i Norge for tiden. Denne gangen en Soccerette, og om det ikke holder, så er hun United-supporter også. http://www.skysports.com/socceram/media/vi...,21631,,00.html "Get some fotball-teams, Norway!" EDIT: Bare gå litt lenger ned på siden, så finner dere den. Endret 20. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Latterlig bra mål av Rubin Kazan mot Barca. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 typisk freak goal, rart hvordan det skjer så ofte når store lag spiller mot små Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dynamo Kyiv leder over Inter også gitt, det kan bli spennende å se hvordan denne gruppen utvikler seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 WTF, Urinea-ettellerannet leker med Rangers jo. 1-4 på bortebane! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pjanic er rå på frispark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå