Crispin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja helt grusomt ufortjent at noen scorer etter 15min, kampen har jo knapt satt seg og man kan selfølgelig si at det er fortjent eller ikke. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Fram til den tiden var det ufortjent da Aston Villa ble snytt for en straffe også. se der.. Endret 17. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fantastisk kamp så langt! Men mye håpløse innlegg, særlig fra Young. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er imponert over korleis Deco har forbedret seg. I fjord vår når han kom innpå i Bolton kampen som endte i 4-3 så var Deco ikkje med på noko. Han var redd for å gå inn i taklinger og alt han gjorde var å løpe etter ballen. No sklir han til og med inn i taklingene. Han ungår fortsatt headinger, men han har forbedret seg stort!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fortsettt sånn, Villa. Begge gangene de har kommet til gode innlegg, har det blitt mål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Carew burde ha "punktert" kampen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tull og tøv, ingen burde og skore på den der, en MEGET vanskelig ball. Gode gamle pool-spilleren Friedel gjør en god kamp så langt. (så ikke 1.omgangen,og hørte det var litt rufs,men spilt seg opp i 2.omgang.) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Young er søppel.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig. Herlig med Chelsea-tap. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Valencia - Barcelona snart, noen som gleder seg? Lille - Rennes er gørrkjedelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takker for at du sa at Valencia - Barca går nå. Hadde glemt det ellers. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Valencia har vært nære et par ganger nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har nå virkelig gitt et realt forsøk på å intressere meg i spansk fotball denne sesongen og jeg må si... Det mer gøy å se maling tørke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo gøy da Game, nå vet jeg ikke hvilke kamper du har sett, men stort sett er det alltid gøy å se Barcelona. Valencia - Barcelona var desverre en dårlig kamp og det er nesten trist å se Barcelona uten en ordentlig midspiss, Iniesta, Messi og Pedro spilte jo alle midtspiss i løpet av kampen og ingen av dem mestret det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har nå virkelig gitt et realt forsøk på å intressere meg i spansk fotball denne sesongen og jeg må si... Det mer gøy å se maling tørke. ...Og da kan du prøve deg på litt Italiensk om 20 minutter, Heggelund og Canal + sender forhåpentligvis denne kampen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er helt ute av det i dag G, hvilken kamp går 20.40, Milan - Roma? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hehe, 20 45, Milan-Roma, ja ...Hvis det er noen som skal se kampen bare for å få en bekreftelse på Serie A's elendighet - ikke se den, dere har høyst trolig funnet svaret allerede Endret 18. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha wtf, noen som så sporten nå nettopp? Det ble vist hvilke land som kommer til VM og de som ikke kommer med og i mellom klippene sa Maradona minst 3 ganger: "Dere kan suge dere, dere kan fortsette å suge dere" eller noe. Hahava i helvette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå