Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeung promises up to £40m

New Birmingham City owner Carson Yeung has pledged to invest up to £40million on new players.

Kilde: skysports.

-----

Plager meg forsåvidt ikke, da jeg ønsker enda flere gode spillere til England. Men fyfaen så mange lag som selger sjela om dagen. Pengedopinga tar helt overhånd..

PS: Hater navnet på denne tråden! Jeg stemmer for et navneskifte

Lenke til kommentar

Ble litt forbauset over at han faktisk nevnte Simon Kjær - Og det fult fortjent.

Synes det blir altfor lett å si "Alder til tross er Santon allerede førstevalg hos Inter, inne i landslagsvarmen og blir helt sikkert premiert med en VM-billett neste sommer" (Davide Santon), ser vi på årets prestasjoner fra backen og at Chivu har vært noe skadet tidligere i sesongen så blir saken en helt annen. Han er ikke førstevalget i Inter. Dessuten så blir jeg nesten litt skuffa når han på det nærmeste garanterer leserne å se Santon i neste års VM - Lippi er pålangt nær kjent for sin ungdommelige satsing og har definitivt sagt sitt om Santon og en rekke andre unge italienere, "To Young".

Synes også det blir litt feil å bare påstå at Balotelli kun trenger å bli "Temmet", det han trenger er definitivt spilletid - Noe som blir vanskelig med de landslagsspissene til Inter.

Lenke til kommentar

Enda en halvseriøs sak fra Tv2.no. Legger ikke særlig vekt i hva denne mannen sier, dette er de vanlige Pr-kåte artiklene til den nettsiden. Kun lettere lesning uten særlig virkelig dybde. En mann kan uansett ikke kjenne hva hver eneste liga inneholder. Derfor sier han det jo selv:

Ergo handler det mer om bekreftet kvalitet enn potensial

btw: Finanskrisen har ført til at storklubbene satser i større og større grad på å utvikle unge spillere til å bli fremtidige stjerner.

De klarte faktisk å putte dette moteordet også inn. Når har ikke store klubber satset på unge talenter? Chelsea og Real er vel de eneste klubbene som ikke satser nevneverdig slik at man kan se resultater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...