Smågal Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 ...og for å svare på det Jotun overså: Ja, sverige er ute . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Lest eller sett noen nyheter i det siste?? Playoff betyr at Portugal skal spille mot et annet lag som er kommet til playoff, og vinneren av denne kampen går videre. Ok Noen som vet hvordan det går med Ronaldo? Han gikk ut med en skade i ankelen og sto over denne kampen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Han er skada i 4 uker, ca. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 ...og for å svare på det Jotun overså: Ja, sverige er ute . Lest eller sett noen nyheter i det siste?? Henge ikke helt med her nå... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Han er skada i 4 uker, ca. Ok, og når er det playoff skal spilles? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Henge ikke helt med her nå... Ikke jeg heller, fatta først nå hva du mente med det. Du skriver alltid så dypt.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 I know. It's like a disease! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Yeung promises up to £40m New Birmingham City owner Carson Yeung has pledged to invest up to £40million on new players. Kilde: skysports. ----- Plager meg forsåvidt ikke, da jeg ønsker enda flere gode spillere til England. Men fyfaen så mange lag som selger sjela om dagen. Pengedopinga tar helt overhånd.. PS: Hater navnet på denne tråden! Jeg stemmer for et navneskifte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Tråden het jo "For all things football" eller noe før. Mye bedre det, enn at det står "fotball" fire ganger i emnetittelen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg liker navnet jeg, gjør tråden litt mer koslig Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ghana! Herlig, Herlig, Herlig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Med ti mann. Imponerende. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Europas heteste talenter - Tor Kristian Karlsen Hvem savner dere? Pjanic og Pato er etter min mening utvilsomt to navn som burde stått på listen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Ble litt forbauset over at han faktisk nevnte Simon Kjær - Og det fult fortjent. Synes det blir altfor lett å si "Alder til tross er Santon allerede førstevalg hos Inter, inne i landslagsvarmen og blir helt sikkert premiert med en VM-billett neste sommer" (Davide Santon), ser vi på årets prestasjoner fra backen og at Chivu har vært noe skadet tidligere i sesongen så blir saken en helt annen. Han er ikke førstevalget i Inter. Dessuten så blir jeg nesten litt skuffa når han på det nærmeste garanterer leserne å se Santon i neste års VM - Lippi er pålangt nær kjent for sin ungdommelige satsing og har definitivt sagt sitt om Santon og en rekke andre unge italienere, "To Young". Synes også det blir litt feil å bare påstå at Balotelli kun trenger å bli "Temmet", det han trenger er definitivt spilletid - Noe som blir vanskelig med de landslagsspissene til Inter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Enda en halvseriøs sak fra Tv2.no. Legger ikke særlig vekt i hva denne mannen sier, dette er de vanlige Pr-kåte artiklene til den nettsiden. Kun lettere lesning uten særlig virkelig dybde. En mann kan uansett ikke kjenne hva hver eneste liga inneholder. Derfor sier han det jo selv: Ergo handler det mer om bekreftet kvalitet enn potensial btw: Finanskrisen har ført til at storklubbene satser i større og større grad på å utvikle unge spillere til å bli fremtidige stjerner. De klarte faktisk å putte dette moteordet også inn. Når har ikke store klubber satset på unge talenter? Chelsea og Real er vel de eneste klubbene som ikke satser nevneverdig slik at man kan se resultater. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Real Madrid har de siste årene leid ut eller solgt talentene sine med tilbakekjøpsklausul så de har satset på dem på en slags indirekte måte eller hva man kan kalle det Enig at kvaliteten på artikkelen var nokså laber. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Haha, Steve Bennett har funnet ut at han er syk, så han kan ikke dømme kampen om to minutter. Så nå kan ikke kampen begynne før de finner en fjerdedommer. Dette er PL. Latterlig at de ikke har nok dommere på plass... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Fyfaen snakk om ufortjent ledelse.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Synd for Villa mtp straffesituasjonen, og Friedel har ikke sin beste dag.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Haha, O'Neill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå