Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Vil heller ha Portugal til vm Sier meg veldig enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Heller Portugal enn Norge? Skjerp dere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan ikke noe for at Norge ikke duger til fotball. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Helt greit at Portugal kommer fremfor Norge, men er til tider så du blir kvalm av å se Portugal spille fotball. Det er så mye skuespill på det laget at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvem trenger VG-live når man har Aleksmy? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Aleksmy er en Norge hater som gleder seg over hver gang vi taper, så er ikke rart han blir glad når andre lag knuser resten av landets drømmer (ikke for å være slem Aleksmy ) Hvis du følte deg støtt, så send meg en PM, så fjerner jeg dette Endret 14. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Haha, tenker jeg tåler såppas^^ Er vanligvis patriotisk mot Norge. Det er bare 2 unntak, fotball og språket vårt Edit: Og jeg holder alltid med Portugal i VM og EM, derfor jeg er glad^^ Endret 14. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Aleksmy er en Norge hater som gleder seg over hver gang vi taper, så er ikke rart han blir glad når andre lag knuser resten av landets drømmer (ikke for å være slem Aleksmy ) Hvis du følte deg støtt, så send meg en PM, så fjerner jeg dette Han er ikke alene. dvs, jeg hater ikke Norge, men den fotballen vi har spilt har ikke noe i et vm å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Norge under Hareide=enig Norge under Drillo= Uenig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Portugal har jo også spilt helt møkk til dem å være, jeg ser ikke at de fortjener plassen noe mer enn Norge. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Håper ikke vi fortsetter med Drillo, greit nok at spillestilen hans gir delvis resultater, men jeg vil mye heller ha feks stabæks trener som har trent det laget jeg mener spiller mest underholdene fotball i tippeligaen, ihvertfall ifjor. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser selv gjerne Lagerbäck Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Me want Lagerbäck too! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser at 1. gruppe ser sånn ut nå: Danmark Portugal Sverige Ungarn Albania Malta Hvor mange av disse landene går videre? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Danmark direkte videre, Portugal til Playoff. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Og playoff vil si? Så alt håp er ute for sverige da eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Lest eller sett noen nyheter i det siste?? Playoff betyr at Portugal skal spille mot et annet lag som er kommet til playoff, og vinneren av denne kampen går videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå