Giallorossi Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Bonaventura! : Elendig kamp, og på toppen kommer 3 røde kort som alle kunne uteblitt. Faens Milanista, Albertazzi! Endret 9. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gud for en kamp det var, ender 3 - 2 til Ungarn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Signer denne, så kanskje vi får se Special1 TV igjen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva tror dere om Portugal mot Ungarn kampen da? Selv håper jeg veldig at Portugal vinner i og med at jeg har holdt med de i alle år når det kommer til VM og EM. Finnes det et eller annet sted jeg kan se denne kampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i. Hadde vi kvalifisert oss hadde vi hatt noe der å gjøre Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i. Rent teoretisk er det fortsatt mulig for Norge å kvalifisere seg, men det forutsetter blant annet at Portugal taper hjemme mot Malta på onsdag, så sannsynligheten er vel heller liten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i. Hadde vi kvalifisert oss hadde vi hatt noe der å gjøre Langt ifra noen logikk i. Skjønner hva du mener, men det er allikevel feil. Norge med sin bedretne spillestil og prestasjoner har ikke en dritt i et VM å gjør. De burde blitt forbudt å i det hele tatt prøve å komme dit. Kanskje straffet litt fordi de prøvde. Drittlandslag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skjønner hva du mener, men syntes det er feil å ha den tankegangen. Det er grunn til at vi har en kvalifisering. Nord-Korea kvalifiserte seg og blir antagelig rundspilt i VM, fortjener de å spille i VM? Ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i. Som jeg skrev i landslagstråden: Sverige - Albania: Denne må ende uavgjort for at Sverige skal kunne passere Portugal på målforskjell, men samtidig ende opp med svakere målforskjell enn Norge etter at totalt fem plussmål og seks poeng mot Malta er strøket. Portugal - Malta: Malta må vinne med minimum fire mål slik at Portugal blir stående på 16 poeng (samme poengsum som Sverige etter deres uavgjort) og dermed bli passert av Sverige på målforskjell og bli treer i puljen. Danmark - Ungarn: Alt annet enn en kjempeseier til Ungarn er helt ok for Norge. Så hvis lille Malta greier å vinne mot Portugal med minst fire mål, så ser det lyst ut. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Norge med sin bedretne spillestil og prestasjoner har ikke en dritt i et VM å gjør. Jeg har sagt det samme selv mange ganger, men etter forrige VM gikk det opp et lys for meg når jeg så hvor mange dårlige nasjoner som faktisk hadde kvalifisert seg. Da tenkte jeg at Norge faktisk kunne hatt en 50/50 sjanse mot enkelte lag likevel, og da er jo sjansen faktisk tilstede for å karre med seg noen poeng. Men stolt av laget vårt ville jeg nok hatt problemer med å være... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Når man ikke tar poeng mot Island (verken hjemme eller borte), mot Skottland og Makedonia (b), så har man lite å gjøre i et VM-sluttspill. Dette var den letteste gruppen, men likevel greier man å bli den dårligste toeren. Flott prestasjon. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Spilte vi ikke uavgjort i begge kampene mot Island da? Men bare vent til sommeren, så skal vi nok se at det er flere lag på Norges nivå som har kvalifisert seg. I tillegg spiller vi jo gjerne bedre mot bedre motstand, så at vi ikke hadde hatt noe å gjøre der er ikke nødvendigs helt riktig. Endret 11. oktober 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Spilte vi ikke uavgjort i begge kampene mot Island da? Tok poeng i alle de kampene jeg har nevnt der. Mente så klart seier... Norge kan jo bytte verdensdel til Asia. Kan vedde på at vi er bedre enn Saudi-Arabia, Iraq og slike lag... Endret 11. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) "I Zlatans fotspår" på Svensk TV2 i kveld 22.30. Dokumentarserie om fotballtalenter i Malmö som skal hjelpes til å gå i Zlatans fotspor. Definitivt noe enhver fotballinteressert kan ha interesse av å se. Endret 12. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ble det vm på Portugal? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 De leder 2-0 mot Malta, men kampen er ikke over enda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ble det vm på Portugal? Play-off. Btw, for at Norge skal få play-off så må Malta vinne med fire mål. 6-2 til Malta nå hadde vært digg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Vil heller ha Portugal til vm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå