Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i.

Hadde vi kvalifisert oss hadde vi hatt noe der å gjøre :)

 

Langt ifra noen logikk i.

 

Skjønner hva du mener, men det er allikevel feil. Norge med sin bedretne spillestil og prestasjoner har ikke en dritt i et VM å gjør. De burde blitt forbudt å i det hele tatt prøve å komme dit. Kanskje straffet litt fordi de prøvde. Drittlandslag.

Lenke til kommentar
NÅ er vel alle håp ute? Er så lei av de mikroskopiske sjansene for Norge å nå et VM de har INGENTING å gjøre i.

Som jeg skrev i landslagstråden:

 

Sverige - Albania: Denne må ende uavgjort for at Sverige skal kunne passere Portugal på målforskjell, men samtidig ende opp med svakere målforskjell enn Norge etter at totalt fem plussmål og seks poeng mot Malta er strøket.

 

Portugal - Malta: Malta må vinne med minimum fire mål slik at Portugal blir stående på 16 poeng (samme poengsum som Sverige etter deres uavgjort) og dermed bli passert av Sverige på målforskjell og bli treer i puljen.

 

Danmark - Ungarn: Alt annet enn en kjempeseier til Ungarn er helt ok for Norge.

 

 

Så hvis lille Malta greier å vinne mot Portugal med minst fire mål, så ser det lyst ut. :)

Lenke til kommentar
Norge med sin bedretne spillestil og prestasjoner har ikke en dritt i et VM å gjør.

Jeg har sagt det samme selv mange ganger, men etter forrige VM gikk det opp et lys for meg når jeg så hvor mange dårlige nasjoner som faktisk hadde kvalifisert seg. Da tenkte jeg at Norge faktisk kunne hatt en 50/50 sjanse mot enkelte lag likevel, og da er jo sjansen faktisk tilstede for å karre med seg noen poeng. Men stolt av laget vårt ville jeg nok hatt problemer med å være...

Lenke til kommentar

Spilte vi ikke uavgjort i begge kampene mot Island da? :hmm:

 

Men bare vent til sommeren, så skal vi nok se at det er flere lag på Norges nivå som har kvalifisert seg. I tillegg spiller vi jo gjerne bedre mot bedre motstand, så at vi ikke hadde hatt noe å gjøre der er ikke nødvendigs helt riktig.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...