Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Buffon burde gjøre som Shilton! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Edit: Sitter å ser på NFL, imotsetning til vanlig normal ordentlig fotball () så brukes det faen meg kamera'er i både huet og ræva, alt blir bedømt om igjen via Kamera'er og lydutstyr. Og ergo: Rettferdige resultater, ingen dårlig dømming, ingen gærne avgjørelser. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og ergo: Rettferdige resultater, ingen dårlig dømming, ingen gærne avgjørelser. Og ingen å klage på hvis det går litt feil vei Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ... Og fotball mister en stor del av sjarmen. Nei til videodømming. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ... Og fotball mister en stor del av sjarmen. Nei til videodømming. Gir en lang beng i "sjarm" den dagen laget mitt blir bordømt på det groveste i en avgjørende fotballkamp, som f.eks CL-finalen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jupp, men hva den dagen motstanderen blir bortdømt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jupp, men hva den dagen motstanderen blir bortdømt? Bedre med rettferdighet enn tilfeldighet spør du meg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Let's agree to disagree. Nattifjatt. Tannlegen i mårra Hater den plassen intenst... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Helt enig med Game Videodømming vil ødelegge fotballen som vi kjenner i dag. Tenk at vi spiller 0-0 mot Sunderland hjemme. Presser som faen sent i andre omgang etter vi har vært dårlige hele kampen. 75. min så har vi et skudd i tverleggeren, som kommer ned på bakken og vi er sikker på at den er over linjen. Husk at vi har presset utrolig mye de siste 12-15 min. Går til videdømming, alle står og venter på avgjørelse. Også er det avgjort at hele ballen ikke var over. Etter det er Sunderland mer klare, og siste 15 min dabber ut og kampen ender 0-0 uten at vi klarer å bygge opp press som før videodømmingen kom. Jeg har alltid tenkt på det sånn og dermed syns jeg videdømming ødelegger mer enn den hjelper. Selvfølgelig vil det være tider vi er forbanna osv. men det får være som det er. Er jo faen gøy å snakke drit om dommerne og! Nei, let it be Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ... Og fotball mister en stor del av sjarmen. Nei til videodømming. likte den der med en ekstra dommer bak hvert mål, den ideèn var bedre Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ... Og fotball mister en stor del av sjarmen. Nei til videodømming. Amen! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 En domemr bak hvert mål kan bli bra. Giallo: Klart du er mot dommerfiksing, da kan vi jo ende opp med en rettferdig Serie A Nettet har vært nede på skolen til nå, men er tilbake nå Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Øi, så nå at de på akam.no har en chatte-tråd. Kan ikke vi ha det i fotballdelen også da, Alastor? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bra forslag Kjetil! Er også imot videodømming hvis det blir unødvendige stopp i spillet, men.. Hvis for eksempel en trio med dommere sitter i et eget rom og kan se situasjoner på noen tv-skjermer. Og de kun avbryter kampen hvis det er spørsmål om ballen har vært inne eller ute. Eller straffesituasjoner hvor det kan være vanskelig å se "live" om det er filming eller ikke.. Jeg vet ikke, men som NightKeeper sier, utrolig surt hvis viktige kamper blir avgjort på dommerfeil!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så kan vi ta "kveldschattinga" i den i stedet for i en av de seriøse trådene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Seriøs tråd? Finnes det noen tråder du ikke er og gjør de useriøse da?? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Seriøs tråd? Finnes det noen tråder du ikke er og gjør de useriøse da?? Gjør jeg trådene useriøse? Kan jeg aldri tro. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Videodømming vil ødlegge alt for mye innen fotball. Jeg er med på en "sensor" som sier ifra om ballen er over linjen, men om alt skal avgjøres med 100% sikkerhet vil det ikke bli den samme sjangsen for underdogs. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Videodømming i fotball er jeg imot, hvor skal man da sette grensen for når man skal gripe inn? Ved hver minste antydning til holding i skjorta, hvert dytt, hver gang en takling er litt for hard? Hadde blitt alt for oppstykket, samt en pusesport til slutt. Det vil ikke jeg ha noe av. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) For meg er fotball veldig mye følser, også når det kommer til kontroversielle avgjørelser både for og i mot eget lag. Feks så husker jeg veldig godt Pedro Mendes sitt skudd som var 1m inne i goalen bak Carrol, men som aldri ble gitt. Om jeg ikke minnes feil, endte den kampen 0-0, noe som gav oss et veldig viktig poeng. Ville ikke vært foruten det. On the other hand husker jeg også mange ganger hvor United har blitt regelrett bortdømt og det setter sinne i kok. Akkuratt der og da er det den mest forferdelige følse på jord, men tid leger alle sår. Det å diskutere dommeravgjørelser i etterkant er en helt vesentlig del av opplevelsen. Hvem har vel ikke preika med andre fotballidioter over en pils, i fylla eller what ever, om de husker dommertabba på Elland Road i 97, eller hvordan Pool kom seg videre mot Chelsea i CL, med en ball som mulignes ikke var inne (L. Garcia) eller "målet" mot/til Watford tidligere i år, som aldri var i nærheten av mål. Vet ikke med dere, men jeg har mange historier og minner (både gode og mindre gode) mtp dommerfeil. Ville ikke vært foruten det Edit: Satans mye leifinhos. Endret 28. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå