guttorm Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 "all ære til City" Man skal høre/lese mye Lenke til kommentar
GBD Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hehe. Er man det beste laget i en kamp så kan jeg da innse det. Men de fikk alt for enkle arbeidsforhold i kveld. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Må innrømme at jeg er ikke så veldig inne på Liverpool-Everton krigen selv, men tror forsatt ikke jeg hadde skrevet "all ære" selv om jeg vet det bare er en figure of speach Syns det var litt morrsomt . Forstår godt hva du mener da. If Everton were playing down the bottom of my garden, I'd draw the curtains Shankly Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Keepere: Rune Jarstein Jon Knudsen Utespillere: Simen Brenne Daniel Braaten John Carew Christian Grindheim Brede Hangeland Henning Hauger Erik Huseklepp Kristoffer Hæstad Tom Høgli Jon Inge Høiland Morten Moldskred Morten Gamst Pedersen Tore Reginiussen Bjørn Helge Riise John Arne Riise Knut Olav Rindarøy Kjetil Wæhler Mitt syn på troppen: Ikke noen vi aldri har sett før på landslaget! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Kunne med fordel vert postet i landslagstråden, men Latias har gjort det for deg(bombe). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) a-ha på Soccer AM Haha, herlig. :!: We're from Norway and everyone in Norway is a Stoke City fan Endret 29. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 a-ha på Soccer AM Haha, herlig. :!: We're from Norway and everyone in Norway is a Stoke City fan Eneste jeg fikk opp var ei dame fra liverpool Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Er nok Sky som har linket feil til de forskjellige videoene. Men bare gå ned på siden, så finner du den videoen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Er nok Sky som har linket feil til de forskjellige videoene. Men bare gå ned på siden, så finner du den videoen. Fant den! Endret 29. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Eg og! Så vet dere det! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Blir litt flau jeg, de prater jo bare i munnen på hverandre. Likte at Morten var blitt tynn i håret da, det stikker nok dypt Så bare halve, men hele med liverpool jenta Så vet dere det Endret 29. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jenta var litt søt da, i hvert fall da hun snakket om Owen. 1000 bilder av han på veggen, og sånt. Fikk seg sikkert en liten sjokk da hun fant ut at Owen var på vei til United. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Er det lovlig å ha med videokamera på kamper f.eks. i Premier League? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nei, det er selvsagt ikke lov. Endret 30. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det er vel sånn at det ikke er lov, men er visst ingen vakter som bryr seg om denne regelen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Å? Forskjell på om du filmer med et semipro cam kontra mobilen din liksom. Det er en grunn til at man bare finner dårlig kval opptak fra tribunen på nettet. Det har med rettigheter å gjøre. Innehaverne av disse tjener ikke bare på å vise kampene live, men også bildemateriale av kontroversielle situasjoner bl.a i etterkant. Media verden over viser høydepunker på sine sportsnyheter, fordi dette trekker seere. Meningen er jo at tvkanaler som kjøper rettigheter til å vise høydepunketer (klipp) fra PL, ikke skal tape på at folket allerede har sett det som er folketunge på youtube timer i forkant. Endret 30. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Okey, du har sikkert rett. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Så kva kan eg ha med på fotballkamp? Kan eg filme med digitalkamera osv.? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Så kva kan eg ha med på fotballkamp? Kan eg filme med digitalkamera osv.? Nei, men det er sannsynligvis liten kjangs for at du blir tatt for det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Håhå, for en scoring av Tihinen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå