Jotun Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 "jeg hakke non grunn. Jeg bare klikka." Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er ingen begrunnelse annet enn at det svartnet for fyren. Det var mye adrenalin, og han klarte ikke kontrolere seg. Straffen ut sesongen er fortjent, selv om han høyst sannsynlig angrer som en unge nå. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hadde fått andre konsekvenser om det hadde skjedd utenfor banen, da gjerne en politi sak. Det gjør ikke akkurat saken bedre for vedkommende å bli filmet i 3-4 forskjellige vinkler Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Arneng hadde hatt god sak om han hadde politianmeldt dette ja. Personlig syns jeg det er bra man ikke kommer med politianmeldelser for ting som skjer på banen. Ting skjer i kampens hete, dette skal straffes på fotballens egene måter. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gutten skulle hatt vært bura inne!!!! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Man blir sjeldent fengslet for et spark eller slag. Kanskje en liten bot for legemsbeskadelse, that's it vil jeg tro. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heller legemsfornærmelse, vil jeg tro Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sure, man forstår poenget uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 4.runde Carling Cup: Blackburn v Peterborough Manchester City v Scunthorpe Tottenham v Everton Barnsley v Man Utd Chelsea v Bolton Sunderland v Aston Villa Arsenal v Liverpool Portsmouth v Stoke Kampene i 4.runde spilles 27. og 28.oktober. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Arneng hadde hatt god sak om han hadde politianmeldt dette ja. Personlig syns jeg det er bra man ikke kommer med politianmeldelser for ting som skjer på banen. Ting skjer i kampens hete, dette skal straffes på fotballens egene måter. Da ville jo isåfall stort sett all kampsport slitt. Alltid noen som slår i affekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har googlet litt nå uten hell, noen som vet hvor jeg kan finne kampprogrammet til Lazio og Roma denne sesongen? Takk! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har googlet litt nå uten hell, noen som vet hvor jeg kan finne kampprogrammet til Lazio og Roma denne sesongen? Takk! Hjemmesidene til begge lag pleier ofte å være et godt sted å starte: http://www.asroma.it/SerieA.aspx http://www.sslazio.it/cms/view/s206?giornata=2686 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gud så triste Pompey er. Ligger ann til 7 strake tap... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 De fortjente å vinne slik de spilte i 2. omgang idag da.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Enig. Prøvde virkelig å få et fortjent poeng der. Trist at et lag som var relativt gode i fjor skal falle sammen på denne måten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ny sein goal (utligning) for De Rossi, noe som resulterer i sinte Catania spillere og røde kort. haha. Lekers. Om Totti hadde fått den siste der i goal hoho. Ville blitt leven Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hehe, merkelig at det ble lagt til 5 sinnsvake minutter (Selv om det ikke akkurat klages på). Domern beviser også sine innkonsekvente dømming, ufattelig at Mascara ikke får det røde, etterhvert som situasjonne utvikler seg. Ufattelig at Cerci ikke får frispark helt mot slutten av kampen (...Dette burde også linjedommeren sett, som var noen få meter unna). Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 http://soccerpulse.com/forum/index.php?showtopic=227806 Lenke til kommentar
GBD Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 West Hams forsvarsspill er virkelig håpløst til tider. All ære til City som spiller godt, men på det forsvaret kunne de fleste norske 3.divisjonslag puttet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Æsj, håper ikke Judas greier hat-trick. Det fortjener han ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå