Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det TV-bildene viser er det en kollisjon mellom Arneng og Dokken hvor Dokken mener at Arneng slår til han med albuen. Virker ikke helt sånn, men men. Det gir uansett ikke grunnlag til slike håpløse spark. Har selv blitt slått bevisst av en spiller, men tok ikke igjen med å sparke fyren ned. Sa det bare forsiktig til dommeren som så spilleren i en situasjon litt senere og gav han rødt kort, det enkle er ofte det beste.

Lenke til kommentar
At Dokken klarer å nesten helt ligge skylden på Arneng e jo helt på tryne! Typisk Odd, virker som de har seriøse problem med disiplin i stallen.

Han legger seg jo langflat og sier også han skal ringe til arneng og få snakket ut om det. Hvordan han "legger skylden" på arneng skjønner jeg ikke. Han må jo få lov til å forklare hele episoden uten at det skal tolkes som om at han frasier seg all skyld. Slutt å tillegg Dokken noe han ikke mener. Ja det var stygt, men ikke faen om han legger skylda på andre enn seg selv.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=585033

 

Sånn, da sparer vi oss fra å komme med uttallelser uten rot i virkeligheten.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
At Dokken klarer å nesten helt ligge skylden på Arneng e jo helt på tryne! Typisk Odd, virker som de har seriøse problem med disiplin i stallen.

Han legger seg jo langflat og sier også han skal ringe til arneng og få snakket ut om det. Hvordan han "legger skylden" på arneng skjønner jeg ikke. Han må jo få lov til å forklare hele episoden uten at det skal tolkes som om at han frasier seg all skyld. Slutt å tillegg Dokken noe han ikke mener. Ja det var stygt, men ikke faen om han legger skylda på andre enn seg selv.

Det kom litt feil ut, men etter de intervjuene og artiklene eg har sett har han alltid "lagt skylden" litt over på Arneng med den albuen som han mener han får, men og det at han tar avstand fra sin takling og sier det var dumt osv. Såg nå at han har sagt unnskyld for hendelsen, men han bør huske på at dette kunne ødelagdt karieren til Arneng. Bra å se at Odd straffer han. Tviler på at det var Fagermo sin avgjørelse.

Lenke til kommentar
At Dokken klarer å nesten helt ligge skylden på Arneng e jo helt på tryne! Typisk Odd, virker som de har seriøse problem med disiplin i stallen.

Han legger seg jo langflat og sier også han skal ringe til arneng og få snakket ut om det. Hvordan han "legger skylden" på arneng skjønner jeg ikke. Han må jo få lov til å forklare hele episoden uten at det skal tolkes som om at han frasier seg all skyld. Slutt å tillegg Dokken noe han ikke mener. Ja det var stygt, men ikke faen om han legger skylda på andre enn seg selv.

Det kom litt feil ut, men etter de intervjuene og artiklene eg har sett har han alltid "lagt skylden" litt over på Arneng med den albuen som han mener han får, men og det at han tar avstand fra sin takling og sier det var dumt osv. Såg nå at han har sagt unnskyld for hendelsen, men han bør huske på at dette kunne ødelagdt karieren til Arneng. Bra å se at Odd straffer han. Tviler på at det var Fagermo sin avgjørelse.

Ødelagt karrieren? Av ei lårhøne? Vel da bør han holde seg unna fotballen. Å selvfølgelig må han gi en forklaring på hvorfor, hvis ikke vil han jo komme ut som enda mer psyko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...