Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Jeg forsvarer foresten ikke Tevez, men å hetse en spiller som nylig har gjort så mye for klubben blir litt rart for meg. Myntkasting etc.

Gjort mye for klubben? Han var elendig i fjorårssesongen. Han sutret, prøvde å sette supporterne opp mot ledelsen også. Han var rett og slett motbydelig.

 

Owen er også "lokal" helt

Det var vel nettopp det han ikke var? Han var vel fra Chester og "led" under det at han ikke var lokal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Owen var stor, og en helt blant fansen. Men han nådde aldri helt opp i England, dette fordi han ofte kom i skyggen av Fowler. Må si det som United supporter er en bismak med at Owen scorer, det er noe som blir fullstendig feil.

 

Når det gjelder Tevez, er det usikkert om han fikk tilbud om å bli eller ikke. Han sa han ikke ville gå til Liverpool pga hatet fra supporterene, hvorfor velger han da City? Pengene? Mest sannsynlig. Han var god, og gir alt. Håpte han ble. Men men.

Lenke til kommentar
Stemmer at han var fra Chester, hvordan led han under det? Han spilte seg jo rett inn på laget?

Jeg satt det i " " pga at han kom til klubben i ung alder.

Hvordan han led av det? Han ble sett på som en rikmannsgutt iforhold til de fleste på Liverpool. Han var aldri en skikkelig scouser. Dermed fikk han aldri så mye anerkjennelse som de andre store i Liverpool har fått. Han led ikke av det i den forstand at det gikk utover det fotballfaglige. Det er som med 92'laget vårt, å hvordan Beckham var for våre supportere i England.

Lenke til kommentar
Jeg forsvarer foresten ikke Tevez, men å hetse en spiller som nylig har gjort så mye for klubben blir litt rart for meg. Myntkasting etc.

Gjort mye for klubben? Han var elendig i fjorårssesongen. Han sutret, prøvde å sette supporterne opp mot ledelsen også. Han var rett og slett motbydelig.

 

Så vidt jeg kan erindre så snudde dere ørten kamper i fjor etter at Tevez entret banen.

 

Nei, vet ikke alt om Owen jeg heller, så skal ikke være altfor bombastisk.

Lenke til kommentar
Jeg forsvarer foresten ikke Tevez, men å hetse en spiller som nylig har gjort så mye for klubben blir litt rart for meg. Myntkasting etc.

Gjort mye for klubben? Han var elendig i fjorårssesongen. Han sutret, prøvde å sette supporterne opp mot ledelsen også. Han var rett og slett motbydelig.

 

Så vidt jeg kan erindre så snudde dere ørten kamper i fjor etter at Tevez entret banen.

 

Nei, vet ikke alt om Owen jeg heller, så skal ikke være altfor bombastisk.

Ørten? Når ble en kamp mot Tottenham ørten. Forøvrig en kamp alle gjorde det fantastisk, at Tevez får så mye ære i den kampen syns jeg er ufortjent for de andre.

Lenke til kommentar
Det var vell ikke bare at han scoret, men spillet forandret seg når han kom inn. Nå så ikke jeg like mange kamper som dere da, men det er inntrykket jeg sitter med.

Vel ifjor var han ELENDIG. At folk hyper han for at han takler og vinner mange baller er latterlig. Iforhold til spilleminutt hadde selv Berbatov flere taklinger og gjenvinninger. Hvorfor? Jo Tevez er stokk dum. Idiotiske løp konstant, feilplassert og uspillbar hver eneste gang ballen blir gjenvunnet. I 4-3-3 kan han passe fint, men med kun to spisser blir han bortkastet. (whatever TC)

 

Den eneste evnen han har som jeg verdsetter er evnen til å score viktige mål. Men det har stort sett alle Unitedspisser hatt opp gjennom årene.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Owen var stor, og en helt blant fansen. Men han nådde aldri helt opp i England, dette fordi han ofte kom i skyggen av Fowler. Må si det som United supporter er en bismak med at Owen scorer, det er noe som blir fullstendig feil.

 

Når det gjelder Tevez, er det usikkert om han fikk tilbud om å bli eller ikke. Han sa han ikke ville gå til Liverpool pga hatet fra supporterene, hvorfor velger han da City? Pengene? Mest sannsynlig. Han var god, og gir alt. Håpte han ble. Men men.

 

Tevez bekreftet at han fikk tilbud, Gill bekreftet at han fikk tilbud, SAF bekreftet at han fikk tilbud, så nei det er ikke usikkert. Forøvrig tull og tøys at du skal ha det til at det er det samme som om Giggs skulle gått til dere Guttorm. Liverpool hadde sjansen men benyttet seg ikke av den, det gjorde United. Det kan sammenlignes med om Beckham hadde vært uten kontrakt nå og ytret at han ville til United, men vi valgte å ikke tilby han en kontrakt, de eneste andre klubbene som var interesserte var Stoke og Hull og så kom dere med et tilbud til han. Hvis han da hadde valgt dere ville jeg neppe sett på han som en Judas, selv om jeg ikke hadde likt det.

Lenke til kommentar

Venter igrunnen på TC her jeg sitter.

 

Så i bunn og grunn er dere kvitt en ræva spiller og er sjeleglade han gikk til City sånn at dere kan forfølge ham resten av karrieren?

 

Edit: Kan være enig i at Giggs ikke passer helt wis, bedre med Becs eller noe ja.

Nistelroy kansje.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
2007 altså, trodde virkelig han hadde vert der lengre. 63kamper 19 mål.

 

Owen hadde 216 kamper og 118 mål for oss.

Nistelrooy hadde 219 kamper for dere og 150 mål.

Begge for til Real Madrid, noen som ser sytemet? Pengene rår.

Nistelrooy ville Sir Alex bli kvitt, så han ble jo solgt for småpenger til Real. Ruud var en evig Boxplayer, mannen var et unikum der. Men utenfor var han relativt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...