Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pøh! Drogba filmer jo hele tiden. Er det ikke frispark han filmer seg til, later han som om han er skadet for å hale ut tiden. Han er seriøst den verste sorten av dem alle. Det er kun hvis laget ligger under og trenger mål, at han spiller fair. Hvor mange ganger har ikke han vært "døden nær" på banen, for så å være frisk og rask i neste angrep? Jeg kan ikke tro dere ikke har lagt merke til dette noen gang? Greit han ble byttet ut i dag (en teatralsk scene det også for øvrig), men jeg er overbevist om at han er i troppen til neste PL kamp. Garantert! Skadet? Ha-ha-ha...

Lenke til kommentar
Ingenting ved Drogba overrasker meg lenger. Han og Adebayor kunne PL vært foruten. Skal danse på bordet den dagen de (forhåpentligvis) forsvinner.

Jeg kan ta flyet til nord, så kan vi ta en fyllatur og avslutte den med homoerotisk dansing på stuebordet ditt? Litt tafsing har ingen død av vet du :dribble:

 

Super'n P: Så du når Drogba døde i første omgang? Eller, den ene av de... Der han knapt ble berørt av Jenas og fikk et grisebillig frispark. Fyren hadde noen veløvde smertevridninger som han tilsa at begge beina var rivd rett av. Nanosekunder etter å ha rullet rundt i smertekramper, mottar han en ball og stormer i angrep. Ballen han 'mottok' var selvsagt et tilbakespill til spurs, som hadde spilt ballen utover linja så Drogshitt (ja det var verdt det) kunne få behandling. Det hadde han selvsagt ikke fått med seg, ettersom han lå å grein i grasset. ÆSJ!

 

Han og Adebayor er faen så usmaklige. Heldigvis er Drogba begynnt å dra på åra, så er ikke så lenge igjen tenker jeg...

Lenke til kommentar
Ingenting ved Drogba overrasker meg lenger. Han og Adebayor kunne PL vært foruten. Skal danse på bordet den dagen de (forhåpentligvis) forsvinner.

Jeg kan ta flyet til nord, så kan vi ta en fyllatur og avslutte den med homoerotisk dansing på stuebordet ditt? Litt tafsing har ingen død av vet du :dribble:

 

 

(*dødd)

 

Sure thing man. Tolker det som at du er enig.

 

 

Hadde det blitt Leeds - United hadde jeg ønsket den gikk på en annen dag enn Liverpool kampen i hvertfall. For den kampen ville jeg sett. Kampen i kveld blir spennende den. Har ikke sett en Leeds kamp på år og dag så det blir moro.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Herr Brun: Nei. Han har knapt nevnt Liverpool i det hele tatt.

 

Greit han ble byttet ut i dag (en teatralsk scene det også for øvrig), men jeg er overbevist om at han er i troppen til neste PL kamp. Garantert! Skadet? Ha-ha-ha...

Hehe.

 

"Assistant first team coach Ray Wilkins reports that cramp was the reason for Didier Drogba's substitution on Sunday versus Tottenham.

 

The striker was withdrawn in the second-half with a problem in his calf but medical examinations have revealed no lasting injury."

 

Usmakelig fyr. Ut på båre med krampe faktisk :p

Lenke til kommentar
Det er to store forskjeller på Owen og Tevez:

 

1: Owen gikk ikke direkte mellom, og Liverpool hadde sjansen. (Dette blir neppe tatt hensyn til)

2: Owen er smart nok til å skjønne hva som venter han.

 

United hadde ikke sjansen?

 

Er klar over at Owen ikke gikk direkte, men at Owen spiller for dere er nesten som at Giggs skulle spilt for oss, eller lignende. Setter ikke det ting litt i perspektiv?

Owen er en dust, han ikke forstått noen ting.

Som jeg har sagt før, jeg har ikke det store forholdet til Owen. Jeg ble helrød/ veldig engasjert etter Owen sin tid i Liverpool.

Jeg forsvarer foresten ikke Tevez, men å hetse en spiller som nylig har gjort så mye for klubben blir litt rart for meg. Myntkasting etc.

Er ikke sikkert vi behandler Owen bedre, men overgangene er ikke like.

Eksempelvis syns jeg det er mye verre at Owen gikk til United, enn om han hadde gått til Everton. Pga at United er en erkerival, mens Everton bare er et Liverpool elsker å hate pga internderby. Everton er ikke en ren trussel rent fotballmessig.

Owen er også "lokal" helt, han var i Liverpool fra han var 17, og burde forså hva dette dreier seg om.

Mulig han er smart nok til å skjønne hva som venter ham, derfor syns jeg det var rart han gjorde som han gjorde.

 

Drogba er fullt på høyde med der kroppen er høyest når man plukker blåbær.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Det er to store forskjeller på Owen og Tevez:

 

1: Owen gikk ikke direkte mellom, og Liverpool hadde sjansen. (Dette blir neppe tatt hensyn til)

2: Owen er smart nok til å skjønne hva som venter han.

 

United hadde ikke sjansen?

 

Nei. Tevez fikk en superkontrakt. Takket nei og gikk heller til City der pengene var enda bedre.

 

Benitez takket nei til Owen.

 

Edit: Litt misvisende ordbruk. Selvsagt hadde United sjansen, men Tevez ville ikke være i United, han ville dit pengene var.

 

Owen tilbød seg til Benitez, men fikk nei. (med forbehold, tar det etter hodet nå...)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Benitez hadde jo Lucas :p

Edit: Jo, det stemmer nok at Benitez kunne sikret seg Owen, men det tror jeg var før han gikk til Newcastle.(dog ikke sikker)

Altså, jeg forstod at Tevez ikke ble tilbyd kontrakt, i såfall my bad.

Jo mer jeg tenker på det, dess mer undrer det meg. Men det er jo et spørsmål om penger og et spørsmål om å ta hensyn til fansen, men så er det da hvor hjertet ligger.

Tevez burde ikke ha gått til City, ei heller Owen til United, det er min mening sånn moralsk sett. Nå plaget det selvsagt ikke meg at Tevez valgte City, if you catch my drift.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

I caught it :)

 

Han ble tilbudt 5 års kontrakt.

 

Owen var fristilt fra Newcastle når de rykket ned, og han ytret ønske om Liverpool. Han har sagt i ettertid at det er der han aller helst ville spilt. (nok en gang fra hodet :)) Han ville vært like gratis for Pools som for United. Og hadde han fått tilbudet fra begge klubbene så kan du selv tenke deg hvilken klubb han hadde valgt.

 

Så på en måte er det merkelig at han ikke kan få gå til United, all den tid Liverpool ikke ville ha han. Hadde Benitez ønsket han og han allikevel valgte united så hadde eg forstått reaksjonene. Forstår de igrunn litt nå også, og sier ikke at pools fans ikke skal få bue eller hate han eller what ever, men etter min mening er det en ren og pen overgang.

 

Man er ikke glad i en spiller som velger rivalene, men man er heller ikke glad i samme spilleren om man ikke ønsker det beste for han når han ikke er ønsket i den andre klubben.

 

Tevez ble som sagt tilbudt 5 års kontrakt, men valgte city. Han var helt klart sur over at han ikke var førstevalget. Og hvem sin feil er det? Ingen andre enn Tevez selv. Han var ikke god nok i fjor, enkelt og greit. Min mening hvertfall. Når han da går til City så blir det tragisk. Vil si det ville vært tragisk uansett å velge en annen klubb når han liksom er så glad i fansen osv, men når han i tillegg velger "money machine" City så strør han ekstra salt i såret hos spesielt engelske supportere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...