Jotun Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Men det må da være lov? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Svippet litt mellom kanalene og så ser jeg på zebra: UEFA EUROPA LEAGUE. Trodde selvsagt det var Champions League på gang, på en torsdag, ja. Så la jeg fort merke til at det var Fullham som spilte. Nedtur, kan en vel si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Ikke kall Fulham for et nedtur. De har tross alt tre nordmenn på laget. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 vist noen er mildt interessert i bundesliga så spiller schalke mot wolfsburg i dag, kan regnes som en stor kamp heh Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Den kunne jeg godt tenkt meg å sett, har alltid hatt et øye med Schalke av en eller annen grunn. Syns det er veldig hyggelig de gjør det så bra nå. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 schalke har et veldig godt lag. nå som di har felix magath som trener så er di farlig. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 3-1 til Burnley over Sunderland. Dette laget har gått over alle forventinger! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Skulle til å poste det, jeg er meget overasket. Trodde Sunderland skulle dra den i land, er jeg alene om det? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Hadde Burnley-Sunderland stått på tippekupongen i dag hadde eg satt mine pengar på Burnley. Dei har eit stort potensiale, det viste dei allereie mot United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Skulle til å poste det, jeg er meget overasket. Trodde Sunderland skulle dra den i land, er jeg alene om det? Ja. Burnley på Turf Moor blir tøft for alle lag, i hvert fall smålagene. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Burnley er et lag du blir fort glad i, fantastisk god stemmning og! Endret 19. september 2009 av pound99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Det samme ble sagt om Hull i starten av sist sesong. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hadde Burnley-Sunderland stått på tippekupongen i dag hadde eg satt mine pengar på Burnley. Dei har eit stort potensiale, det viste dei allereie mot United. Poenget mitt er at Sunderland er langt fra noe dårlig lag. Burnley hadde ivertfall svært lite å komme med mot oss. Endret 19. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Hadde Burnley-Sunderland stått på tippekupongen i dag hadde eg satt mine pengar på Burnley. Dei har eit stort potensiale, det viste dei allereie mot United. Poenget mitt er at Sunderland er langt fra noe dårlig lag. Burnley hadde ivertfall svært lite å komme med mot oss. Det er jo først og fremst på hjemmebane de skal ta poengene. At Burnley skulle bli knust på Anfield, er det vel lite tvil om. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Dette setter litt perspektiver på ting (Iforhold til de Engelske klubbene) :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Det er jo først og fremst på hjemmebane de skal ta poengene. At Burnley skulle bli knust på Anfield, er det vel lite tvil om. Joda, man skal ikke undervurdere betydningen av hjemme/bortebane. Men det er først og fremst kvaliteten på laget som avgjør om man tar poeng eller ikke. Men det er hyggelig at Burnley gjør det bra, så får man se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Så klart er det en pluss og spile hjemme, jeg kan garantere at Burnley aldri slår United på Old Traford f.eks. Den atomsfæren og det og spille hjemme gir jo den boosten for laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Kan ikke garrantere noe som helst i fotball. Ved unntaket: at ballen er rund. Endret 19. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Kan ikke garrantere noe som helst i fotball.Ved untak at ballen er rund. Ballen er ikke rund hvis det går hull på den Og når den sparkes er den oval. Morsomt med små outsidere som overrasker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Kan ikke garrantere noe som helst i fotball.Ved unntaket: at ballen er rund. Thank you mr.obvious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå