Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om dere andre også sender? Da må de ivertfall tømme innboxen i morgen :)

Ps Foretrekker Hellfire :D

 

Edit: For den observante leser var det en del tippeprat her for noen dager siden, jeg fikk lyst å prøve igjenn. Lenge siden sist.

Jeg bare lurte på en ting.

Tippet at Ac Milan ledet til pause og på neste kamp at de vant kampen.

Alså borte resultat i begge omganger, denne kombinasjoen var ikke tillatt, noen som vet hvorfor? Irreterer meg jo litt sånn som resultatet står nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
fikk testet viasat on demand i dag. må si jeg ble veldig skuffet over at di viste reklame etter kampen, men med en gang di kom i studio for highlights så kutta di

 

Hvordan var kvaliteten på streaminga?

var helt ok. man slet med å se hvor mange minuter som hadde gått og til tider mistet man hvor ballen var. så vist du skal se på pc vil jeg ikke ta viasat on demand. skal du overføre til tv så er det nok bedre.

Lenke til kommentar
var helt ok. man slet med å se hvor mange minuter som hadde gått og til tider mistet man hvor ballen var. så vist du skal se på pc vil jeg ikke ta viasat on demand. skal du overføre til tv så er det nok bedre.

 

Eller stikk motsatt. Dess mindre skjerm dess bedre blir streamingen.

 

For 79 kroner er VOD en skam.

Lenke til kommentar
var helt ok. man slet med å se hvor mange minuter som hadde gått og til tider mistet man hvor ballen var. så vist du skal se på pc vil jeg ikke ta viasat on demand. skal du overføre til tv så er det nok bedre.

 

Eller stikk motsatt. Dess mindre skjerm dess bedre blir streamingen.

 

For 79 kroner er VOD en skam.

vel ja. jeg mener vist du vil ha bilde på tv, så kan viasat være bedre en vanlig web streams

Lenke til kommentar
var helt ok. man slet med å se hvor mange minuter som hadde gått og til tider mistet man hvor ballen var. så vist du skal se på pc vil jeg ikke ta viasat on demand. skal du overføre til tv så er det nok bedre.

 

Eller stikk motsatt. Dess mindre skjerm dess bedre blir streamingen.

 

For 79 kroner er VOD en skam.

vel ja. jeg mener vist du vil ha bilde på tv, så kan viasat være bedre en vanlig web streams

 

Ja, det har eg aldri sagt imot. Men VOD sin stream er ikke god nok for en 40 tommer hvertfall. Eller, det kommer jo an på hva man krever og forventer selvsagt. Er grøt greit nok så funker jo VOD. Men for 79 kroner forventer eg mer enn den drittstreamen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...