Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Premier League clubs must limit squad sizes to 25

 

As of next season clubs will be required to have a squad named of up to 25 players, of which no more than 17 can be over the age of 21 and not home grown," Scudamore said. The definition of home grown is trained for three years under the age of 21 by somebody in the English and Welsh professional system. Clubs will have to declare their 25 at the end of August when the window shuts and then again at the end of January.

 

Er dette bra eller dårlig? Selv tror jeg at dette er et steg mot mer talentsatsing, men hvorfor må de begrense stallen til 25 spillere? For å være helt ærlig så irriterer det meg litt. Dette er grunnen til at jeg spiller sjelden i La Liga på FM. Man har bare draktnumre opp til 25 og utrolig lite oversikt og kontroll over reservelaget. Tror dette kan bli ganske demotiverende for spillere som blir utelatt fra A-stallen og er "dømt" til å spille reservelagsfotball resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Det er såkalt "Good Game" til engelsk fotball som toppliga det. Om ikke så blir de fleste klubbene i PL litt svekket. Men jeg ser på det som en bra ting for engelsk fotball alikevel, med flere engelske profiler.

 

Edit: Etter å brukt litt mer tid på å tenke gjennom dette så er jo dette en fryktelig snill regel. Det betyr jo at man fortsatt kan ha kjøpt 17spillere og la de spille alt av kamper og bare ha de hjemmegrodde ( i mangel på bedre ord om morgenen ) på benken i tilfelle det kommer skader. Men som mange sier er det jo et skritt i riktig retning.

 

Chelsea sliter ihvertfall ikke med loven, dermed tviler jeg på at det er noen andre lag i ligaen som vil gjøre det. Liverpool kanskje? Noen som kan kommentere det kanskje som har litt mer peiling på stallen til scouserne.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe problem med at det er slik i den Spanske ligaen, hvordan det fungerer på FM er jeg mer eller mindre uinteressert i. Dessuten er det ikke slik at spillere som ikke er registrert i de 25 ikke kan spille for a-laget, flere Castilla spillere spilte flere kamper i ligaen for Real Madrid, f.eks. Palanca og Bueno, men antall kamper de kan spille er begrenset.

Lenke til kommentar

Viasatt strikes again, underholding på dine vilkår, jo jøss.

Jeg ser alle Liverpool kamper på pub, men jeg tenker at det kunne jo vert kjekt å sett de andre kampene også, er vell bare et spørsmål om tid før onsdagskampen er historie.

 

Snart er all fotball betal fotball. Tror ikke det er bra for seer tall og interessen for fotball.

Noen som har skrevet mail til dem?

Lenke til kommentar
Viasatt strikes again, underholding på dine vilkår, jo jøss.

Jeg ser alle Liverpool kamper på pub, men jeg tenker at det kunne jo vert kjekt å sett de andre kampene også, er vell bare et spørsmål om tid før onsdagskampen er historie.

 

Snart er all fotball betal fotball. Tror ikke det er bra for seer tall og interessen for fotball.

Noen som har skrevet mail til dem?

 

Viasat legger opp til at flere og fler av oss mer begavede innenfor Internett-verden skal gi de opp og satse på nettstreaming i stede da det er et mye mer oversiktlige tilbud enn kanalpakken deres er blitt etterhvert. Hva skjedde med prinsippet om at en fornøyd kunde er en betalende kunde ( eller noe lignende, jeg studerer ikke økonomi men det er noe slikt er det ikke? ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...