banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Fler enn meg som mener Birmingham og Villa spiller med litt for like draktsett nå? EDIT: De er jo ikke like, men jeg mener det bør være kontraster. Endret 13. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Kjedelige kamper i dag. Alt skjedde i går lissom. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Kjedelige kamper i dag. Alt skjedde i går lissom. werder bremen og schalke 04 spiller i dag da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Birmingham - Villa hadde potensialle til å bli en av rundes bedre matcher. Hatsoppgjør og derby. 1.omg var temmelig balle, dessverre. Edit: Hvorfor sitter Benitez på benken egentlig? Er alltid god når han kommer inn. Latterlig å betale slike summer for spillere om de skal sitte på benken. Mye mer underholdene enn kjedelig O'connor. Endret 13. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Birmingham - Villa hadde potensialle til å bli en av rundes bedre matcher. Hatsoppgjør og derby. 1.omg var temmelig balle, dessverre. Edit: Hvorfor sitter Benitez på benken egentlig? Er alltid god når han kommer inn. Latterlig å betale slike summer for spillere om de skal sitte på benken. Mye mer underholdene enn kjedelig O'connor. sky sports teoriserer at det kan ha noe med at han har reist mye gjennom landslaget siste uka Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Villa suger, A.young er neste ut på fantasylaget. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Young er oppskrytt, ja. Syntes det er to feige trenere. Carsley inn for McFadden?!? Hvorfor ikke Mcsheffrey eller Benitez. Carew burde også ha kommet inn for lengst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Carew gjør jobben med en herlig assist. Er en Agbonlahor-type jeg savner på det norske landslaget. Carew vinner duellene, og en slik spiller fanger opp ballen. Huseklepp kan minne meg om en slik type, men da må han begynne å spille fast med Carew på landslaget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Inter med rutinemessig seier i dag, 2 - 0. Eto'o og Diego Milito noterte seg på papiret og Balotelli kunne ha scoret i sluttminuttene når han kom en mot en med keeper, men han prøvde rett og slett å kroppsfinte ut keeperen når han sto helt oppi kroppen på han og mistet dermed muligheten. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 køln-schalke. 1-1 etter 7min. farfan og podolski socrer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 B H Riise er ikke på benken til Fulham i dagens kamp. Kan han virkelig spille så ræva på treningene? Han er jo ikke skadet så vidt jeg vet, hvorfor kjøpte Roy han uten å bruke han egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Kan jo ha noe med "angrepet" på motspillere at han ikke er med i troppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Og det gikk ut på? Han har vel ikke spilt en kamp for fulham,så har ikke hadd noen motspillere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Den eldre Riise scorer sitt fjerde frisparkmål, fire kamper på rad. Link. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Ai, mente så klart medspillere. Les om det her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Det blir noe helt annet ja. Og han har jo ikke akkurat feil. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Dempsey og Cahill er PL beste offensive hodespillere. Kunne tenkt meg en slik spillertype på innlegga til Nani - det ville mange blitt mål det... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Ser Øvrebø er tilbake i CL. Jeg husker godt kampen, mener han klarte seg overaskende bra selv om mange nok er uenig med meg. Jeg kan dra fram flere kamper Liverpool spilte i fjor, det vi brukte orde håndball flere ganger på grunn av all handsingen til motspillerene. Dette forkommer nok hos andre lag også, men nå ser jeg naturlig nok mest Liverpool kamper. Dette var selvsagt ikke i Semifinalen i CL, men regler er regeler. Jeg førlte ivertfall at det godt kunne vert dømt på flere av handsene i Liverpool kampene, men gikk ikke av støvleskaftet for det. Chelsea bør konsentrere seg om å spille fotball istedet for å legge alt fokus over på dommeren, vi så jo hvordan det endte til slutt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) *Edit* Ja, godt å ha en norsk dommer i CL. Endret 14. september 2009 av Kultom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå