Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Birmingham - Villa hadde potensialle til å bli en av rundes bedre matcher. Hatsoppgjør og derby.

 

1.omg var temmelig balle, dessverre.

 

Edit: Hvorfor sitter Benitez på benken egentlig? Er alltid god når han kommer inn. Latterlig å betale slike summer for spillere om de skal sitte på benken. Mye mer underholdene enn kjedelig O'connor.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Birmingham - Villa hadde potensialle til å bli en av rundes bedre matcher. Hatsoppgjør og derby.

 

1.omg var temmelig balle, dessverre.

 

Edit: Hvorfor sitter Benitez på benken egentlig? Er alltid god når han kommer inn. Latterlig å betale slike summer for spillere om de skal sitte på benken. Mye mer underholdene enn kjedelig O'connor.

sky sports teoriserer at det kan ha noe med at han har reist mye gjennom landslaget siste uka

Lenke til kommentar

Ser Øvrebø er tilbake i CL. Jeg husker godt kampen, mener han klarte seg overaskende bra selv om mange nok er uenig med meg.

Jeg kan dra fram flere kamper Liverpool spilte i fjor, det vi brukte orde håndball flere ganger på grunn av all handsingen til motspillerene. Dette forkommer nok hos andre lag også, men nå ser jeg naturlig nok mest Liverpool kamper.

Dette var selvsagt ikke i Semifinalen i CL, men regler er regeler. Jeg førlte ivertfall at det godt kunne vert dømt på flere av handsene i Liverpool kampene, men gikk ikke av støvleskaftet for det.

Chelsea bør konsentrere seg om å spille fotball istedet for å legge alt fokus over på dommeren, vi så jo hvordan det endte til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...