Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det der ja... Danish Dynamite! Folk var i sjokk! Husker egentlig ikke ka som gjorde at de tok alle, men det var jo en god dose marginer også! Og litt heldige med hvem de møtte vil eg tro!

 

En seier et tap og en uavgjort... Så de vant jo ikke gruppen! Var jo i cupspillet de overrasket! Eller... Det var jo litt overraskelse at de gikk videre på bekostning av frenkrike og england da :tease:

 

Var vel straffespark mot nederland eller noe i semien?? Husker eg helt feil?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Husker det der ja... Danish Dynamite! Folk var i sjokk! Husker egentlig ikke ka som gjorde at de tok alle, men det var jo en god dose marginer også! Og litt heldige med hvem de møtte vil eg tro!

 

En seier et tap og en uavgjort... Så de vant jo ikke gruppen! Var jo i cupspillet de overrasket! Eller... Det var jo litt overraskelse at de gikk videre på bekostning av frenkrike og england da :tease:

 

Var vel straffespark mot nederland eller noe i semien?? Husker eg helt feil?

 

Var nå litt som da Hellas vant em bortsett fra at danskene spilte en noe mere morsom fotball. Men det er ikke tvil om at de hadde flaks. Danmark skulle egentlig ikke være med men kom med pga at Jugoslavia ble disket av utenomsportslige hendelser.

Lenke til kommentar
Han blir kalt for Jimmy. Trodde du hadde peiling på italiensk fotball jeg. Noob.

Hehe, skjønte hva du mente, men ingen kaller han "Jimmy Fontana", men bare "Jimmy" ;)

 

Nå skal det også sant sies at Fontana har sitti mer på benken enn han har spilt, så det er en liten forskjell mellom Buffon og Fontana :p

 

Edit: Sitter å ser på NFL, imotsetning til vanlig normal ordentlig fotball (:p) så brukes det faen meg kamera'er i både huet og ræva, alt blir bedømt om igjen via Kamera'er og lydutstyr.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...