Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Når man tipper, så tipper man med hodet. Trenger vel ikke si mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 1,2 % sannsynlighet for at alle vinner.Poenget mitt var at sansynligheten er mye større. Når man tipper, så tipper man med hodet. Trenger vel ikke si mer.Jeg tipper ofte med hjertet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Praktisk sannsynlighet, i den grad det finnes, er langt større ja. Å tippe med hjertet er bare dumt. Hvis du ikke er veldig glad i å leke med penger da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Praktisk sansynlighet finnes i aller høyeste grad. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tenkte mer på om det er matematisk korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er korrekt å si at matematisk korrekt ikke alltid er korrekt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tenkte mer på om det er matematisk korrekt. 1,2% sannsynlighet for at alle de fire store tilsier at det er like stor sannsynlighet for at Burnley vinner som at Liverpool vinner (og like stor sannsynlighet for begge lagene i de andre kampene også). Det er ikke korrekt, hverken "matematisk" eller på noen som helst annen måte. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 1-5 til Bayern over dortmund herlig! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 La meg gjette: putta både Ribery og Robben? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 La meg gjette: putta både Ribery og Robben? Ribery puttet Schweinsteiger scoret. Mario Gomez goalet et mål og ukjente Thomas Müller satte de to siste! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Fy faen det er vanskelig å like Adebayor selv om han spiller greit og scorer mål, herregud for en oppførsel. Skulle hatt rødt kort, og hvorfor feire så jævlig mot arsenal. En meget ufortjent 4-2 seier der det første jeg tenker på er hvor uheldige arsenal er mot begge manchester lag, fotballen er faen meg jævlig. Kan nevne stolpeskuddet til van persie, handsen til barry, og redningen på strek av Toure i slutten. Utrolig lagmoral av arsenal og ikke gi opp på 4-1, men forsette å rundspille city, jeg bet negler på slutten! Jaja 4strak seier er jo en bra, men grabs heldig start, kan vel ikke klage så mye da, selv om det ikke føles helt bra. Skulle kanskje skrevet i arsenal tråden, men det kunne vel blitt oppfattet som provoserende Endret 12. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Usportslig av Adebayor. Han er nok hatet i Arsenal fra før... Imponerende at City klarer å vinne med alle spelarane dei har kjøpt inn, hadde forventet at eit slikt lag skulle kjempe enda meir for å vinne. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 fy faen defoe! nice Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fy faen det er vanskelig å like Adebayor selv om han spiller greit og scorer mål, herregud for en oppførsel. Skulle hatt rødt kort, og hvorfor feire så jævlig mot arsenal. En meget ufortjent 4-2 seier der det første jeg tenker på er hvor uheldige arsenal er mot begge manchester lag, fotballen er faen meg jævlig. Kan nevne stolpeskuddet til van persie, handsen til barry, og redningen på strek av Toure i slutten. Utrolig lagmoral av arsenal og ikke gi opp på 4-1, men forsette å rundspille city, jeg bet negler på slutten! Jaja 4strak seier er jo en bra, men grabs heldig start, kan vel ikke klage så mye da, selv om det ikke føles helt bra. Skulle kanskje skrevet i arsenal tråden, men det kunne vel blitt oppfattet som provoserende Dette er da ikke provoserende i det hele tatt. Provosering hadde vært "Adebayor! Dere burde aldri solgt han!". Du skrev et saklig, objektivt innlegg og hyllet Arsenal. Ser ikke hva vi kunne blitt provosert over. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Der scorte Zlatan for Barca. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 PSV - Roda JC - Gult kort Pa-Modou Kah. Villstyring Neida xD Men det gleder meg at Kah spiller fast i Nederland, og jeg synes fortsatt at han fortjener plass på Norges landslag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Han overbeviste ikke sist gang (mot Wales eller Montenegro), så tviler egentlig på det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Praktisk sannsynlighet, i den grad det finnes, er langt større ja. Tenkte mer på om det er matematisk korrekt. 1,2% sannsynlighet for at alle de fire store tilsier at det er like stor sannsynlighet for at Burnley vinner som at Liverpool vinner (og like stor sannsynlighet for begge lagene i de andre kampene også). Det er ikke korrekt, hverken "matematisk" eller på noen som helst annen måte. Tenkte på begrepet praktisk sannsynlighet. Som i; finnes det et begrep som heter praktisk sannsynlighet? Du kan jo umulig regne deg frem til hvor stor sannsynlighet det er for at lag A skal slå lag B uten å tenke på at det uansett hvem som spiller kan ende opp på tre måter. Å se på statistikker er her feil. Eksempel: Sannsynligheten for at Chelsea (på "Brua") slår Mjølner er 33,3 %. Men nå har vi rodd midtfjords. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det ikke større sjanse for at det blir uavgjort, ettersom det er det resultatet er fra starten av? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Herr Brun får supplere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå