Smågal Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Om du bruker far din eller mor di sitt kort, så ja. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Om du bruker far din eller mor di sitt kort, så ja. Man må med andre ord være 18? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Rimelig sikker på det ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Du kan vel juge på deg 18års på diverse nettsider, om du har et visa kort. Merk ikke visa electron. Men dunno, har aldri hatt behovet selv den 18års regelen er vel ganske ny? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Kan man tippe på fotball når man er under 18 år? Spørs vell hvor? Hos norsk tipping er det ingen problem vil jeg tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Spørs litt hva, Oddsen er 18+, vanlig tippekupong er vel fritt for alle. Mamma sitt kort duger til det meste, ingen som har stoppa meg med det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort. Alle deres spill er nå registrete så du må ganske enkelt være over 18. Tipper det egentlig er slik på alle bettingselskaper. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort.Er 17, har spillekort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort. Alle deres spill er nå registrete så du må ganske enkelt være over 18. Tipper det egentlig er slik på alle bettingselskaper. Ehh, og du jobber for en kommisjonær? Du må være over 18 år for å spille på internett. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få spillerkortet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Sorry brun, det jeg fikk høre av sjefen. Hørte at det var bl.a. derfor alle deres spill nå er registrerte (krever spillerkort). Men ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har blitt nekta vanlig tippekupong før, gamle kjerringer som ikke vet hva de prater om. Boikotter butikker av slikt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort. Alle deres spill er nå registrete så du må ganske enkelt være over 18. Tipper det egentlig er slik på alle bettingselskaper. Ehh, og du jobber for en kommisjonær? Du må være over 18 år for å spille på internett. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få spillerkortet. Dette er svææært rart ja. Har hørt 4-5 ganger at personer under 18 har blitt nektet spillekort. Dette gjelder da KUN de nye kortene. De gamle kunne jo hvem som helst få i den tida eg fikk iallfall. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Nice visst det ikke er aldersgrense på vanlig tippekuppong hos Norsk Tipping Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Er ikke noe aldersgrense, men du må ha spillerkort. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Kunne ikke unngå å legge merke til hvor tynn han der canal+ fyren har blitt. Var jo den klumpen før, men nå hadde han gått ned så jævlig. Hvorfor sier jeg dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Snakker du om Dag Solheim nå? :!: Han er vel ikke så tynn nå heller. Endret 10. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Kunne ikke unngå å legge merke til hvor tynn han der canal+ fyren har blitt. Var jo den klumpen før, men nå hadde han gått ned så jævlig. Hvorfor sier jeg dette? Fordi du er hemmelig forelsket i Dag Solheim? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Nei! NEI! NEEEEEEEEEEEEEEEI! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Så lenge det er fritt frem som kommisjonær, så er det vell ingen problem? Husker jeg begynte å tipppe som ganske ung, vi gikk vell på mellomtrinnet eller noe. Helga og tippekampen var ukens høydepungt. Husker en jul, etter oddsen var kommet. Så fikk jeg inn 3 6 kampers kuponger på rad, uten system. Var litt stolt da Den ene var tusen kr tilbake for en tier, det er jo ikke så verst, hadde jeg vert like god å tippe i dag så kunne jeg sikkert tjent gode penger. Grunnen til jeg ikke tipper nå, er at jeg i underbevistheten er litt redd for at det kan ta litt av og rett og slett bruke at for mye på det. Men morrsom er det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Husker da denne regelen ble innført. Jeg gikk fra å tippe mye til å ikke kunne tippe i det hele tatt. Mener det var 18ID på all slags tipping den gang, men mulig de har endret det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå