Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort. Alle deres spill er nå registrete så du må ganske enkelt være over 18. Tipper det egentlig er slik på alle bettingselskaper.

Ehh, og du jobber for en kommisjonær?

 

Du må være over 18 år for å spille på internett. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få spillerkortet.
Lenke til kommentar
Hos Norsk Tipping må du være 18 for å i det hele tatt ha et spillekort. Alle deres spill er nå registrete så du må ganske enkelt være over 18. Tipper det egentlig er slik på alle bettingselskaper.

Ehh, og du jobber for en kommisjonær?

 

Du må være over 18 år for å spille på internett. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få spillerkortet.

 

Dette er svææært rart ja. Har hørt 4-5 ganger at personer under 18 har blitt nektet spillekort. Dette gjelder da KUN de nye kortene. De gamle kunne jo hvem som helst få i den tida eg fikk iallfall.

Lenke til kommentar

Så lenge det er fritt frem som kommisjonær, så er det vell ingen problem?

 

Husker jeg begynte å tipppe som ganske ung, vi gikk vell på mellomtrinnet eller noe. Helga og tippekampen var ukens høydepungt.

Husker en jul, etter oddsen var kommet. Så fikk jeg inn 3 6 kampers kuponger på rad, uten system. Var litt stolt da :D

Den ene var tusen kr tilbake for en tier, det er jo ikke så verst, hadde jeg vert like god å tippe i dag så kunne jeg sikkert tjent gode penger.

Grunnen til jeg ikke tipper nå, er at jeg i underbevistheten er litt redd for at det kan ta litt av og rett og slett bruke at for mye på det.

Men morrsom er det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...