Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, dette plager meg. Hvorfor setter han Moldskred på benken, men starter med Huseklepp. Greit Huseklepp er god, men Moldskred er jo en mye bedre mann sammen med Carew. Når jeg er inne på Carew, hvorfor må Carew spille? Kan ikke Huseklepp og Moldskred starte? Vi har jo ingenting å tape, kan vi for en gangs skyld ikke starte med en stor dum en der fremme. Kan vi ikke prøve å gjøre noe annet enn å kjempe om andreballer høyt oppe, å heller prøve bakrommet noe mer!

 

Tenk at Riise og Carew vil fortsette med Drillo, grøss og gru.

Lenke til kommentar
England er godt på vei mot Sør-Afrika nå. De spiller ut Kroatia og leder fortjent 2-0

Jeg skjønner ikke helt. England har 7 seire på rad. Vi har én seier. England kan sikre VM-bilett nå, mens vi faktisk kan det i teorien vi og. Hva er det som ikke stemmer her?

Er jo det jeg sier. England sikret seg plassen får 4-5 kamper siden. :p

Lenke til kommentar
Nei, men det er likevel forskjell på nivået i Eredivisie og Bundesliga. Jeg tror det Wis mente var at HSV var en perfekt klubb å gå til med tanke på utviklingen hans. Hadde han gått til en større klubb i en større liga, hadde han risikert å sitte mye på benken og det ville hemmet utviklinga hans.

 

Det var det jeg mente, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...