Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ja, men er jo 1000 parodier på akkurat den scena. Left 4 Dead Usain Bolt Xbox Live osvosv Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ah, skjønte nå.. Ja er mange parodier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Ok, dette plager meg. Hvorfor setter han Moldskred på benken, men starter med Huseklepp. Greit Huseklepp er god, men Moldskred er jo en mye bedre mann sammen med Carew. Når jeg er inne på Carew, hvorfor må Carew spille? Kan ikke Huseklepp og Moldskred starte? Vi har jo ingenting å tape, kan vi for en gangs skyld ikke starte med en stor dum en der fremme. Kan vi ikke prøve å gjøre noe annet enn å kjempe om andreballer høyt oppe, å heller prøve bakrommet noe mer! Tenk at Riise og Carew vil fortsette med Drillo, grøss og gru. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nå følger jeg ikke med på landslaget fullstendig, men Huseklepp er da ikke i troppen engang? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Nå følger jeg ikke med på landslaget fullstendig, men Huseklepp er da ikke i troppen engang? Err jeg mener Helstad ofc. Brann-spiss, tidligere brann-spiss... potato.... tomato ellerno. Endret 9. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Helstad er bedre enn målskred, innse det Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 England er godt på vei mot Sør-Afrika nå. De spiller ut Kroatia og leder fortjent 2-0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 På godt vei? De var på godt vei for 4-5 kamper siden. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Helstad er den beste bakromsspissen Norge har. Endelig får han starte også. Når det gjelder Huseklepp reiste han til Bergen idag pga en skade i låret, mulig kampen mot Viking på mandag også ryker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 England er godt på vei mot Sør-Afrika nå. De spiller ut Kroatia og leder fortjent 2-0 Jeg skjønner ikke helt. England har 7 seire på rad. Vi har én seier. England kan sikre VM-bilett nå, mens vi faktisk kan det i teorien vi og. Hva er det som ikke stemmer her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 England er godt på vei mot Sør-Afrika nå. De spiller ut Kroatia og leder fortjent 2-0 Jeg skjønner ikke helt. England har 7 seire på rad. Vi har én seier. England kan sikre VM-bilett nå, mens vi faktisk kan det i teorien vi og. Hva er det som ikke stemmer her? Er jo det jeg sier. England sikret seg plassen får 4-5 kamper siden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Eljero Elia folkens få med dere navnet, herregud for en spiller. Haha, han overkjører jo Skottland. Teknikk og fart, hva er det med Nederland og vinger? Endret 9. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 stor spiller for tia. helt rå Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Faen for en spiller! Nederland kan jo bare velge og vrake på kantene! Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Eljero Elia, er som Wisbatov påpeker virkelig et navn å få med seg. Har sett noen HSV-kamper i det siste og han spiller virkelig imponerende, og jeg har hatt sansen for han en god stund nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så han selv i et par kamper for Twente i fjor og synes det er flott at han valgte å gå til HSV med tanke på sin egen utvikling. Jeg hadde derimot aldri forventet at han skulle ta det internasjonale nivået så fort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Twente er da ikke noe dårlig lag det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nei, men det er likevel forskjell på nivået i Eredivisie og Bundesliga. Jeg tror det Wis mente var at HSV var en perfekt klubb å gå til med tanke på utviklingen hans. Hadde han gått til en større klubb i en større liga, hadde han risikert å sitte mye på benken og det ville hemmet utviklinga hans. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nei, men det er likevel forskjell på nivået i Eredivisie og Bundesliga. Jeg tror det Wis mente var at HSV var en perfekt klubb å gå til med tanke på utviklingen hans. Hadde han gått til en større klubb i en større liga, hadde han risikert å sitte mye på benken og det ville hemmet utviklinga hans. Det var det jeg mente, takk Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Kan man tippe på fotball når man er under 18 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå