Jotun Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=RhQF9h4x4Lw Er det ikke litt flaut å poste en så latterlig video her? Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Må si meg litt enig med Jotun her. Det er jo ikke akuratt tvil om at det er filming. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Om det der IKKE er filming, er ingenting det. "en flue berørte låret mitt akkuratt i det jeg rundet keeper." eller "Drogba: Det blåser så jævelig på Stamford Bridge. Det kom et vindkast akkuratt i det jeg var forbi backen. Vakke filming altså, sverger" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Det kan jo være krampe Pelu Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Om det der IKKE er filming, er ingenting det. "en flue berørte låret mitt akkuratt i det jeg rundet keeper." eller "Drogba: Det blåser så jævelig på Stamford Bridge. Det kom et vindkast akkuratt i det jeg var forbi backen. Vakke filming altså, sverger" Vi har vår egen Gamst Pedersen også Se filmen hos Youtube "Helt sant dommer, jeg snublet i en lavtflyvende flue, den flua har vært etter meg hele kampen" Edit: Når Gary Lineker sitter å ler av deg i studio så skjønner man at man har driti seg ut. Vi snakker om mannen som fikk et gult kort i løpet av karrieren og det var feil idømt Endret 5. september 2009 av Manx Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Den der er lei. Man man kan snuble også da, husker godt en gang en Liverpool spiller som hoppet over en motspiller, men snublet og datt. Motstanderen fikk vell rødt kort, mens Liverpool spilleren fortvilt bare forsøkte og fortelle til dommeren at han snublet. Første gang på lenge jeg ikke blir kvalm med tanke på at landskampene ødelegger for PL, selv om jeg har mest lyst til å se PL. Denne er jo fin Endret 5. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det verste er jo at gutta faktisk klarer å rope på straffe også blir de oppgitt når det gule kortet kommer for filming, helt utrolig. Skulle ha vært rødt kort i begge situasjonene, et gult for filming og et gult kort for å være stokk dum! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Skjer med at alle de verste divene kommer mot Celtic (Boruc) da? :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hauge som dømte? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hauge som dømte? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 laterlig billig straffe til rooney i england kampen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kaladze med nok et selvmål (Sitt andre for dagen) - Og det er alt Italia igrunn har fått til mot et aggresivt Georgia. Lippi må ut! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Fy F*** for et latterlig landslag dette landet er i besittelse av.På toppen av kransekaka så har vi denne karen: Se filmen hos Youtube Eneste grunnen til at det blir investert i kunstgressbaner og treningsfasiliteter i dette landet er for å holde gjennomsnittsvekta noenlunde i sjakk.Skulle tro at gode treningsfasiliteter var synonymt med en hvis oppgang i talent,men det kan vi se hauglangt etter.Et landslag totalt blottet for sjel,guts,teknikk,samhandling etc er det beste beviset på det. Endret 5. september 2009 av Corey Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Litt spent på hvordan du mener vi skal ha et landslag som viser stor virkning av kunstgressbaner når kunstgressatsingen startet for 5-6 år siden.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Litt spent på hvordan du mener vi skal ha et landslag som viser stor virkning av kunstgressbaner når kunstgressatsingen startet for 5-6 år siden.. Det er jo ingen hemmelighet at elitelagene har benyttet seg av enten innendørhaller eller kunstgressbaner når forholdene i distriktene rundt ikke holder stand.Dette bør gi en direkte innvirkning på nivået,ettersom treningsforholdene alltid er på topp.Det vil da tilsi at norske toppklubber har trent etter beste evne i forhold til fasiliteter i 5-6 år.Hvis du ikke er enig at dette burde vise igjen i kvalitet,så lurer jeg på hva du mener Det er jo helt utrolig egentlig at både tippeligaen samt landslaget aldri har vært dårligere etter kunstgressrevelusjonen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kunstgressatsingen er for neste generasjons fotballspillere, de som for øyeblikket er ca 16 og har trent i mange år på kunstgress. De norske topplagene har satset på å importere utenlandske spillere og bygge lagene sine rundt disse, da de har hatt masse cash. Ikke utvikle og satse på norske spillere lokalt. Det siste har først skjedd i år, og disse unggutta har ikke erfaring nok for landslag osv på flere år ennå. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kunstgressatsingen er for neste generasjons fotballspillere, de som for øyeblikket er ca 16 og har trent i mange år på kunstgress. De norske topplagene har satset på å importere utenlandske spillere og bygge lagene sine rundt disse, da de har hatt masse cash. Ikke utvikle og satse på norske spillere lokalt. Det siste har først skjedd i år, og disse unggutta har ikke erfaring nok for landslag osv på flere år ennå. Med tanke på hvilken enorm revelusjon treningsfasilitetene i norge har gjennomgått,så mener jeg bestemt at nivået burde blitt,om ikke mye men litt,hos enten landslag eller klubblag eller i bredden.Da blir det litt feil å skyld på import av spillere synes jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Vi vil først høste frukter av kunstgressgenerasjonen om 5 - 6 år. Det er tross alt i tenårene at man har den største fremgangen teknisk. Det at en haug med halvgamle gubber har fått daffe rundt på kunstgress i et par år gir ikke noen stort innvirkning på dagens landslag. Det var flere taktiske feilvalg i dag. Laget som startet var ikke rustet for denne kampen, skuffende at Moldskred ble satt på høyrekant eller i det hele tatt spilte når vi har en Helstad som scorer mål i Ligue 1. Midtbanekonstellasjonen gjorde at Eidur Gudjohnsen fikk boltre seg fritt og styre spillet. EDIT: 90 - tallet var forresten en gullalder av dimensjoner. Nils Arne Eggen trente et Rosenborg i stor form og vi satset på lokale spillere. Endret 5. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Tror vi spiller mindre en før, derav mindre tallenter, så enkelt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Vi har gode U - landslag nå og det er disse som man bør betegne som "kunstgress - generasjonen". Magnus Eikrem, Joshua King, Etzaz Hussain, Jo Inge Berget, Mads Stokkelien, Dag Alexander Olsen, Håvard Nordtveit, Mikkel Diskerud, Henning Hauger, Mohammed Fellah, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Vadim Demidov, Tore Reginiussen, Vegard Forren, De to keeperene i City. Jevnt over fostrer vi nå frem tekniske gode spillere med stort potensiale. Dag Alexander Olsen banker på døra til førstelaget hos Valencia, flere av spillerene i Norge spiller nærmest fast på laget sitt, Tettey ble solgt til Frankrike, Nordtveit skal spille i Tyskland denne sesongen. Fremtiden ser ikke så mørk ut for landslaget. Endret 5. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå