Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Altså, var Chelsea klar over at overgangen til han fyren jeg ikke har hørt om, var ulovlig og/eller konsekvensene? Om ja, så er det rett gjort av FIFA. Uansett så kommer jeg til å kose meg som faen, som den pikken jeg er.

Lenke til kommentar

Har ventet på det! UEFA og FIFA har sluttet å overraske meg. Skjønner ikke at FA ikke sender inn flere klager på disse spanjakkelskende horene på toppen.

 

Når City forsøkte å kjøpe Kaka, var det en skandale for fotballen. Når Real kjøper samme karen, er det en fantastisk dag - for det er jo penger i sporten!

 

Bare de siste dagene ser vi flotte eksempler. Edurado blir, helt ut av det blå, utestengt for å filme.

 

CFC blir bannet på overgangsvinduet faktisk... HAHAHAHAHAHAHA. Det er min kommentar til den saken. Plager meg ikke at kjøpetlaget får en på pungen, men det provoserer meg hvor ufortjent det er.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Dette er jo en fin straff. Når du nevner Eduardo er det greit nok med utestengelse, men det burde gjelde for alle som filmer, ikke bare han. Ser du til spania er dette hverdagskost, og ser du til Italia er det like vanlig som innsidepassninger. Derfor er det feil at bare en blir straffet på denne måten!

Lenke til kommentar

Men det blir så ukonsekvenst når bare visse klubber\spillere blir straffet, helt meningsløst. Det har jo også vært mye verre saker tidligere som har ikke har blitt straffet, så dette blir jo helt random, og jeg forstår godt viss folk føler klubben sin blir utsatt for en heksejakt. Er city neste ?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Han kan sikkert anke til høyere instanser. Idrettens voldgiftsrett opp til Haag.

 

Om ikke Mutu betaler gjelda si snart, kan faktisk CFC tvinge han til å legge opp. Ubegripelig høyt pengekrav (overgangssummen) de skal ha som kompensasjon.

 

Leste at Juventus vurderer å betale noe av summen, for å hjelpe Mutu. Det CFC driver med er uhørt, men man kan ikke forvente noe annet fra dressene på brua.

Lenke til kommentar

Tviler jeg på for å være litt stygg, hvis straffen opprettholdes så holder denne troppen dere har nå i et par år uten noen problemer hvis dere slipper unna alt for mye skader. Det kommer jo ikke til å bli solgt en eneste spiller heller, så alt for mye ung-gutter tivler jeg på kommer til å få muligheten.

 

Den dagen dere får lov til å handle igjen så tror jeg rublene flyr ut av vinduet for å si det pent, hvis dere ikke får lov til å handle før i 2011.

 

Men straffen kommer helt sikkert til å bli kuttet kraftig, så januar vinduet kommer sikkert til å bli borte, men jeg regner med at dere får lov til å kjøpe spillere igjen til neste sommer, så da er det jo ikke noe stort problem.

 

Hadde det vært det italienske forbundet som straffen skulle ankes til så hadde det bare vært å anke en tre fire ganger også hadde dere fått lov til å velge tre talenter fra hvilken som helst klubb som plaster på såret når "straffen" var unnagjort. Juventus ente vel opp med plusspoeng til slutt gjorde de ikke :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...