Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Når FIFA er så latterlige, så må det lov å være litt skadefro! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hvis man har jukset til seg spillere i overgangsmarkedet så er det jo en grei måte å straffe klubber på, hvem det nå enn måtte gjelde. Vil si at det er en mer preventiv måte å gjøre det på enn en bot osv. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det kan jo bli spennande å sjå om det kjem fleire liknande saker i kjølvatnet av denne saka då. Om det er andre klubbar som føler seg tilsidesette i overgangssaker der større klubbar er involvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Altså, var Chelsea klar over at overgangen til han fyren jeg ikke har hørt om, var ulovlig og/eller konsekvensene? Om ja, så er det rett gjort av FIFA. Uansett så kommer jeg til å kose meg som faen, som den pikken jeg er. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det er da overhodet ikke rett av FIFA, uansett. Det er alt, alt, alt for strengt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Har ventet på det! UEFA og FIFA har sluttet å overraske meg. Skjønner ikke at FA ikke sender inn flere klager på disse spanjakkelskende horene på toppen. Når City forsøkte å kjøpe Kaka, var det en skandale for fotballen. Når Real kjøper samme karen, er det en fantastisk dag - for det er jo penger i sporten! Bare de siste dagene ser vi flotte eksempler. Edurado blir, helt ut av det blå, utestengt for å filme. CFC blir bannet på overgangsvinduet faktisk... HAHAHAHAHAHAHA. Det er min kommentar til den saken. Plager meg ikke at kjøpetlaget får en på pungen, men det provoserer meg hvor ufortjent det er. Endret 3. september 2009 av The Game Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Det er faktisk helt usaklig, gir ikke mening whatsoever, hverken dette eller Eduardo saken. Endret 3. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Dette er jo en fin straff. Når du nevner Eduardo er det greit nok med utestengelse, men det burde gjelde for alle som filmer, ikke bare han. Ser du til spania er dette hverdagskost, og ser du til Italia er det like vanlig som innsidepassninger. Derfor er det feil at bare en blir straffet på denne måten! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kjuagutt: UEFA gir vel i utgangspunktet bare straff til ting som skjer i europacup- eller CL-kamper. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Men det blir så ukonsekvenst når bare visse klubber\spillere blir straffet, helt meningsløst. Det har jo også vært mye verre saker tidligere som har ikke har blitt straffet, så dette blir jo helt random, og jeg forstår godt viss folk føler klubben sin blir utsatt for en heksejakt. Er city neste ? Endret 3. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Her har man vært på fjellet i 2-3 dager og hva kommer man hjem til? Chelsea får ikke kjøpe spillere og Viasat 4 har fucked befolkningen igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om Mutu har ordnet opp i gjelden sin? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om Mutu har ordnet opp i gjelden sin? Han skal anke igjen - Regner med at dette kan ta en stund. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet om Mutu har ordnet opp i gjelden sin? Han skal anke igjen - Regner med at dette kan ta en stund. Anken ble jo avvist? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Han kan sikkert anke til høyere instanser. Idrettens voldgiftsrett opp til Haag. Om ikke Mutu betaler gjelda si snart, kan faktisk CFC tvinge han til å legge opp. Ubegripelig høyt pengekrav (overgangssummen) de skal ha som kompensasjon. Leste at Juventus vurderer å betale noe av summen, for å hjelpe Mutu. Det CFC driver med er uhørt, men man kan ikke forvente noe annet fra dressene på brua. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Anken ble jo avvist? Som Game sa, så anket han til høysterett. Saken har vel blitt avvist to ganger (For Mutu)... ...Forøvrig helt idiotisk sak. Endret 3. september 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nokon som nenvte navnet mitt? Nei, da. Angående Chelsea utestengelsen kan det være positivt for vår skyld. Som eg nevnte i Chelsea tråden får me utvikla talenta våres og kanskje bli kvitt litt av stempelet som "kjøpeklubb". Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=RhQF9h4x4Lw Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Tviler jeg på for å være litt stygg, hvis straffen opprettholdes så holder denne troppen dere har nå i et par år uten noen problemer hvis dere slipper unna alt for mye skader. Det kommer jo ikke til å bli solgt en eneste spiller heller, så alt for mye ung-gutter tivler jeg på kommer til å få muligheten. Den dagen dere får lov til å handle igjen så tror jeg rublene flyr ut av vinduet for å si det pent, hvis dere ikke får lov til å handle før i 2011. Men straffen kommer helt sikkert til å bli kuttet kraftig, så januar vinduet kommer sikkert til å bli borte, men jeg regner med at dere får lov til å kjøpe spillere igjen til neste sommer, så da er det jo ikke noe stort problem. Hadde det vært det italienske forbundet som straffen skulle ankes til så hadde det bare vært å anke en tre fire ganger også hadde dere fått lov til å velge tre talenter fra hvilken som helst klubb som plaster på såret når "straffen" var unnagjort. Juventus ente vel opp med plusspoeng til slutt gjorde de ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå