Herr Brun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg mener det sto i en belgisk avis (på fransk, jeg husker ikke adressa i farta) at det var en hevnaksjon for en stygg takling på en medspiller i et forutgående angrep. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg leste at Steven Defour uttalte at skaden var indirekte dommerens feil, ettersom en Anderlecht spiller ikke ble straffet for en "lignende" takling på Defour selv. Kilde Endret 2. september 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Andre stygge skader og taklinger Står at Taylor fikk 3 kamper for "Eduardo knekken" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Eg har et hypotetisk spørsmål om reglementer i fotball: Man har ikke lov å kaste ballen direkte i mål på innkast? Da blir målet annulert. Men hva om man kaster ballen direkte i sitt eget mål? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er vel ikke mål med mindre noen er borti ballen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Eg har et hypotetisk spørsmål om reglementer i fotball: Man har ikke lov å kaste ballen direkte i mål på innkast? Da blir målet annulert. Men hva om man kaster ballen direkte i sitt eget mål? Blir ikke mål. Men hvorfor i all verden skal man det da? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kanskje dette er svaret: http://www.youtube.com/watch?v=kS57SvZN8yE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kanskje dette er svaret: http://www.youtube.com/watch?v=kS57SvZN8yE Eg har fått bekreftet at direkte kast i eget mål blir annulert. Og til Latias: Linken til Sattern viser at det er mulig ja Selv om keeperen er borti ballen noe som gjør at målet ikke blir annulert her. Hadde han bare latt ballen gå så hadde det derimot blitt annulert. Edit: Oppfølgingsspm: Hva skjer med ballen i et slikt tilfelle? Omkast? Utspark fra mål? Drop? Indirekte frispark kanskje? Endret 2. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Corner til motstanderlaget hvis du kaster ballen i eget mål. Sikkert utspark hvis du kaster direkte i motstanderens mål Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Er vel også corner til motstanderlaget dersom keeper sparker ballen i eget mål fra utspark? Eller er jeg på bærtur nå? Endret 2. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Corner til motstanderlaget hvis du kaster ballen i eget mål. Sikkert utspark hvis du kaster direkte i motstanderens mål Corner faktisk? Fordi at siden det ikke er mål så regner man som at ballen går over linja? Den hadde eg ikke gjettet Utrolig artig at de har scenario klart for slike sprø hendelser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er vel også corner til motstanderlaget dersom keeper sparker ballen i eget mål fra utspark? Eller er jeg på bærtur nå? Du er litt på bærtur, ja. If the ball is not kicked directly out of the penalty area from a goal kick:• the kick is retaken Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kverulere litt: Er inni mål en del av "penalty area"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Kverulere litt: Er inni mål en del av "penalty area"? Nei, men det er ute av spill. Ballen har da aldri vært utenfor "penalty area" om den sparkes i eget mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Kverulere litt: Er inni mål en del av "penalty area"? Nei, men det er ute av spill. Ballen har da aldri vært utenfor "penalty area" om den sparkes i eget mål. Kverulere litt til: Så hvis keeperen sparker ballen direkte ut over cornerlinja innenfor 16meteren's område så blir det ikke corner til motstanderne? Den regelen du nevner her er jo mer for at ingen skal kunne snappe opp et utspark fra 5 meteren før den har forlatt straffeområdet. Synest det er snodig at den skal ha noe med 5meter utspark direkte i eget mål. Har det forresten skjedd? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0 Viasat gjør meg kvalm. Helvetes drittkanal. Nå som man gleder seg til å se hver kamp i CL (Utd og LFC i hvertfall) hvor favorittlaget spiller på en kanal man slipper å betale ekstra for, så får man det ikke likevel. Viasat 4 mister tirsdagskampen, men beholder kampene på onsdag. Viasat Fotball blir en betalingskanal, noe som også innebærer at flere av kampene «må» kjøpes for å kunne sees. Jan Åge Fjørtoft skal være en av profilene til kanalen. Alle tiders. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ekstra ille er det jo at de har kjøpt rettighetene til NRK på fotball VM! Tragedie! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Dette var skuffende, champions league på stream blir helt feil Endret 3. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Og ingen puber i nærheten som sender fotball..... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Denne typen straff har jeg faktisk ikke sett før Chelsea får ikke kjøpe nye spillere før i 2011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå