Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Seriøst??? KAn du fotball eller hva? Knott først kvalifiserer ALLTID til rødt!!!

Det vet jeg, men det ser ut som han prøver å hoppe over foten men hopper for tidlig, samtidig som polakken kommer skliende inn...skjønner at det er veldig kontroversielt av meg å skrive det, men jeg mener at Witsel var uheldig! Han gikk slett ikke inn for å knekke foten i to! Han hadde fokus på ball!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal tydeligvis ikke mye til før de tar hatten sin å går nei, startet de ikke enda dårligere i fjor?

Nei, dette er den værste starten på Serie A for Roma siden 1950-tallet.

Problemet er ikke Spalletti, problemet er Rosella Sensi og totalt manglende finansielle midler - De andre styrker seg, vi svekker oss.

 

Skal ikke gå videre innpå hvor mye jeg hater denne totalt elendige løsningen, men som nok et bevis på hvor lojal og moralsk han er, så valgte Spalletti å droppe lønn inntil 2011 (...Som han egentlig har krav på).

 

...Til slutt så har vi fått inn verdens kjedeligste og muligens værste mann inn i trenerstyret, Ranieri :(

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Latterlig at Witsel får 11 kampers karantene. Dette er helt på trynet.

Er kun skaden som gjør at han får så lang karantene. Så vidt jeg vet er direkte rødt 2-3 kampers karantene. Ja, taklingen var heller ikke så forferdelig stygg, det er uheldig. Vi har sett mye verre taklinger der det går bra, og de får 2-3 kampers karantene med direkte kort. Syns dette blir alt for dumt.

 

Det samme gjelder karantenen til Eduardo. Filming som det gies gult kort for i kamper, for så å få 2 kampers karantene. Da må man nesten begynne å gi rødt kort for filming også. Syns dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

Taylor fikk vel 5. Det er for øvrig riktig at de straffes når dette skjer, forhåpentligvis lærer folk at de ikke skal komme inn med knottene med voldsom kraft. Witsel lukket øynene og kom rett ned i ham. Desverre må det skader til for at folk skal bli straffet, dommere bør bli flinkere til å straffe stygge taklinger der man er heldig.

Lenke til kommentar

11 kamper er i lengste laget. Greit nok for å vise at knottetaklinger uten ballkontakt er soleklare røde og karantene, men dog, ser styggere taklinger som ikke treffer fult så bra/dårlig alt etter som, hvor dommer nøyer seg med tillsnakk og i hverste fall gult kort. Denne straffen kommer dessverre bare pga en utrolig trist skade.

 

Når det gjelder filmen med Wenger er det tommel opp!

Lenke til kommentar

Dalglish sa det ganske greit: Det er en stygg takling, det er rødt kort, det er karantene. Men hvorfor mer enn vanlig? Hadde dette vært en hevnaksjon eller lignende så kunne de tatt i bruk så streng straff.

 

Det blir feil for meg i dette tilfellet. Det er en hodeløs takling, men det er ikke en viljetakling. Han går ikke inn i taklingen for å ta mannen, men er "uheldig" og treffer skikkelig feil. Rødt kort. 3kamper. 11 blir lovlig strengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...