Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, for noen syke greier. Mye verre enn skaden til Eduardo, og det sier litt. :sick:

Langt verre ja, og samtidig har Witsel mye større skyld i skaden enn det Taylor hadde på Eduardo. Mens Witsel går trampende inn i taklingen, med strake knotter og lukkede øyne, var Taylor bare veldig sein og uheldig (udyktig også, men mest uheldig). Syns at beligieren bør få en lang suspensjon, uansett om han mente å skade Wasilewski eller ikke. Man takler bare ikke på den måten. Dessuten var reaksjonen hans ganske avskyelig. Virker jo ikke som han angret i det hele tatt, og så presterer han å smile oppgitt til det røde kortet. Grisespiller.

Lenke til kommentar

Det er helt greit at man får rødt etter slike taklinger, taklingen er bom på ball og grådig stygg. Samtidig er spilleren maks uheldig i måten han treffer, så lavt med foten, og fortsatt får motstander forten sin under. Det er trist at det skjer, men man ser mange taklinger som har værre intensjoner enn dette, men pga måten personene treffer hverandre på og farten til motstanderen din, det er mye som spiller inn, blir gjerne ikke taklingen mer enn et gult kort. Har selv vært vitne til spillere som går inn for å skade, men fordi spilleren de takler beveger seg i riktig retning knekker han ingen ting, og spilleren får ikke kort engang. Det er ett problem i internasjonal fotball, enkelte dommere dømmer etter skaden, og ikke etter taklingen.

Lenke til kommentar

Det som kanskje er like sykt som selve taklingen er jo at medspillerne til han duden i rødt faktisk krangler med dommeren om det røde kortet.

 

Hadde en av mine medspillere foretatt en slik takling og eg såg at foten bare hang og dinglet så hadde eg fotfulgt medspilleren min rett i garderoben. Hadde aldri kranglet på det kortet.

 

Foten brekker jo rett av? Hvordan kan man da kalle det noe annet enn rødt?

Lenke til kommentar

Ser at Witsel sier han ikke gjorde det med vilje, og jeg tror han! Det var faktisk spilleren som knekker foten som kommer sent inn og Witsel er uheldig i denne situasjonen! Synes igrunn ikke det kvalifiserer til rødt kort for å være ærlig, gult hadde vært mer fair ovenfor han. Og ikke skyt meg fordi jeg sier dette :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...