Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I fjor hadde jeg giddet å ha Casillas/Buffon diskusjonen. Men av det Casillas har prestert i år så langt; så viser det bare at bare Buffon holder alltid nivået hans.

 

Det er ingen diskusjon :)

 

Buffon er blant tidenes beste keepere. Stått fast i Serie A siden han var 16-17 år. Vunnet det meste som er å vinne. Står sikkert til han er over 40, som Jimmy Fontana :)

Lenke til kommentar
I fjor hadde jeg giddet å ha Casillas/Buffon diskusjonen. Men av det Casillas har prestert i år så langt; så viser det bare at bare Buffon holder alltid nivået hans.

 

Det er ingen diskusjon :)

 

Buffon er blant tidenes beste keepere. Stått fast i Serie A siden han var 16-17 år. Vunnet det meste som er å vinne. Står sikkert til han er over 40, som Jimmy Fontana :)

Casillas har vunnet det som er å vinne han også. Bortimot. VM er vel untaket

 

Men er enig i Buffon.

Lenke til kommentar
Peter Schmeichel er en av tidenes beste keepere.

Grunnen til at han ikke vant så mye på landslaget, er fordi han spilte på et landslag som ikke visste hva fotball var en gang. :p

Den siste setningen tror jeg du må tenke på litt lenger. Peter vant EM i 1992 med Danmark, og å si at de ikke visste hva fotball var, er direkte latterlig. Laudrup-brødrene er blant tidenes mest fotballintelligente og slepne fotballspillere.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Ja, det er han. Derfor jeg sa "kanskje" etter jeg snakket om at det ikke var noe diskusjon om det. Det er åpen for diskusjon, men jeg tror ikke jeg gidder helt å diskutere det dersom jeg har mest sett video av Schmeichel og "høydepunktene"; mens jeg har sett mye mer av Buffon som gjør det klart at han er helt utrolig mellom stolpene :)

Lenke til kommentar
Peter Schmeichel er en av tidenes beste keepere.

Grunnen til at han ikke vant så mye på landslaget, er fordi han spilte på et landslag som ikke visste hva fotball var en gang. :p

Den siste setningen tror jeg du må tenke på litt lenger. Peter vant EM i 1992 med Danmark, og å si at de ikke visste hva fotball var, er direkte latterlig. Laudrup-brødrene er blant tidenes mest fotballintelligente og slepne fotballspillere.

 

Hadde det ikke vært for Yugoslavia, hadde Danmark aldri tatt noe EM-gull!

Lenke til kommentar
Peter Schmeichel er en av tidenes beste keepere.

Grunnen til at han ikke vant så mye på landslaget, er fordi han spilte på et landslag som ikke visste hva fotball var en gang. :p

Den siste setningen tror jeg du må tenke på litt lenger. Peter vant EM i 1992 med Danmark, og å si at de ikke visste hva fotball var, er direkte latterlig. Laudrup-brødrene er blant tidenes mest fotballintelligente og slepne fotballspillere.

 

Hadde det ikke vært for Yugoslavia, hadde Danmark aldri tatt noe EM-gull!

 

Og hva skal det si? Skal det backe opp at Danmark ikke kunne spille fotball?

Lenke til kommentar
Hvordan klarte de egentlig å ta gullet? Noen her som faktisk så det?

Det var en syk prestasjon, og den ble enda sykere hvis du tenker på at deres største stjerne, Michael Laudrup, var ute av laget etter en krangel med trener Møller-Nielsen. Tror mye av suksessoppskriften var at de kom til EM totalt uten forventninger og med senkede skuldre. Tror den eneste kampen de tapte var den første, mot Sverige.

 

Jeg var ikke så gammel i 92, men jeg har lest en bok om det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...