Sir Zu Zwat Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hvordan kan du si at de ikke har sjanse i ligaen? Du har en del latterlige utsagn Latias. Begrunn, begrunn. De har vunnet alle sine kamper til nå. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Haha, leser at David Moyes ble sklitaklet i 1. omgang i dag Håper på å bli servert en saftig gif. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hvordan kan du si at de ikke har sjanse i ligaen? Du har en del latterlige utsagn Latias. Begrunn, begrunn. De har vunnet alle sine kamper til nå. 1. De er ikke erfarne, og har ikke nok rutine til å kjempe helt der oppe i 38 runder. 2. De har altfor mange stjernespillere i laget. Noen ganger greier ikke disse spillerne å samarbeide sammen. 3. De har spilt mot Blackburn, Wolves og Portsmouth så langt. Vil ikke si at det er verdens hardeste motstandere. 4. De har press på seg. Det er forventet at de skal levere, og da er det fort mulig å gjøre feil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Sykt, kanskje everton kan kapre sesongens første poeng mot wigan i dag. Edit: det gjorde de med straffe 3min på overtid Endret 30. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hvordan kan du si at de ikke har sjanse i ligaen? Du har en del latterlige utsagn Latias. Begrunn, begrunn. De har vunnet alle sine kamper til nå. 1. De er ikke erfarne, og har ikke nok rutine til å kjempe helt der oppe i 38 runder. 2. De har altfor mange stjernespillere i laget. Noen ganger greier ikke disse spillerne å samarbeide sammen. 3. De har spilt mot Blackburn, Wolves og Portsmouth så langt. Vil ikke si at det er verdens hardeste motstandere. 4. De har press på seg. Det er forventet at de skal levere, og da er det fort mulig å gjøre feil. Må si City har truffet godt med innledningen. Motstanden har vært overkommelig, dette fører til god selvtillit. Når første storlag kommer tror jeg vi får se hvor høyt nivå de klarer å komme opp på. De har spillere som har vunnet før, og det er aldri dumt, kan som du sier være for mange stjerner samlet. Men de har en god trener. Vil si Arsenal sine spillere er mer uerfarne, og dette vil knekke de noen sesonger til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Om man mener et innlegg bryter med retningslinjene, så holder det å rapportere posten. Trenger ikke svare, da dette blir off topic, og om man evt slenger på et personangrep så risikerer man advarsel og utestengelse. 1 innlegg er fjernet fra tråden. Send meg en PM dersom man lurer på dette. Forøvrig er det å komme med økenavn på spillere og lag ikke brudd på våre retningslinjer. Uansett hvor teit det ser ut, og om man evt synes det er barnslig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif Belgisk fotball, tydeligvis en hard liga... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Å fitte, er det fra kveldens kamp? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det der gjorde meg kvalm. Ser jo ut som beinet ryker tvert av. Hva heter spilleren? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif Belgisk fotball, tydeligvis en hard liga... Det kunne ikke vært mye igjen av den foten... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det der gjorde meg kvalm. Ser jo ut som beinet ryker tvert av. Hva heter spilleren? Det er Standard Lièges Axel Witsel som setter inn taklingen og brekker Anderlechts forsvarsspiller Marcin Wasilewskis bein. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det der gjorde meg kvalm. Ser jo ut som beinet ryker tvert av. Hva heter spilleren? Marcin Wasilewski. Å fy faen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) http://bildr.no/view/478479 Axel Witsel (Standard Liege) får rødt for dette på Anderlechts Marcin Wasilewski. Flere lysår for sein.. Endret 30. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Auuuuuu :S Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Syke greier. Helvete Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Off. Eg hater sånne bilder og filmer. Benet henger jo nesten 180 grader feil på slutten av klippet. Se på de andre spillerne. De ser jo ut som de har vondt. Tro han har skreke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hva gjør man i slike tilfeller? Slår han hardt i bakhodet så han slipper å lide? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Slå han i svime ja, visst ikke han svimte av av taklinga da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ouch. Svimte nok av det der ja. Det håper jeg i hvertfall for hans egen del. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ouch. Svimte nok av det der ja. Det håper jeg i hvertfall for hans egen del. Svimte nok ikke av nei.. http://www.youtube.com/watch?v=_OapMvlhZOQ Legg merke til hvordan han ligger og ser på foten som er knekkt rett av.. sykt Endret 31. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå