DJ_Dark Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Blir ikke noe mindre frustrerende når BEGGE kampene ble ødelagt av FEILAKTIGE straffer. Typisk det ja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Får vel ringe et par bombetrusler mot flyet til bilbao spilleran og så matforgite de sånn at de slipper å late som de har det ondt. Du tenkte på å gi baskerne sin egen medisin (ETA) ^^ Utrolig dårlig dommer ja... men er ikke så mye å få gjort med det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 http://www.vgtv.no/?id=23929 Haha, dansker er så relevante. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 http://www.canalplus.no/la-liga-1 Canal+ har sikret seg rettighetene til Primera División! Gladnyhet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 ...Og med det blir nok Serie A enda mer nedprioritert. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Omg, det var en sykt bra nyhet! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 ...Og med det blir nok Serie A enda mer nedprioritert. Jeg regner nesten med at Canal + Norge og Danmark kvitter seg med sine rettigheter reativt fort. Kamper kan jo uansett bare vises på Canal + Sport 1 og da vil man kunne vise La Liga på +2 og +extra. Det er herlig gjort av Canal + for nå kan man virkelig se alle de store stjernene på en plattform. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg vil heller se Serie A enn la Liga. Det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Kunne vært enig med deg i forfjor, diskutabelt ifjor, men iår blir Primeraen rett og slett konge! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Først og fremst PL, Premiera Divisjon er også artig, men ikke i nærheten av underholdningen til PL, italiensk blir over hodet ikke noe for meg. Vet mange er uenig, men det er etter hvor underholdende det er, ikke hva som er nødvendigvis best. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Foretrekker La Liga fremfor Serie A nå som de aller største stjernene i Serie A har forsvunnet. La Liga er morsomt fordi det er underholdende fotball med utrolig tekniske spillere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Nå har ikke jeg fulgt med så mye på spansk fotball at jeg vet når de pleier å spille kamper, men hvis Canal + kommer til å vise spanske kamper på bekostning av PL-kamper, synes jeg ikke det er noe å rope hurra for. Jeg regner jo med at PL fortsatt vil være første prioritet, men ser for meg at kamper som f.eks. Liverpool - Burnley, Manchester U - Stoke eller andre PL-kamper som normalt ville gått på Canal+ SportExtra nå vil erstattet av spanske kamper. For meg vil hver eneste Liverpoolkamp bety mye mer enn f.eks. Real Madrid - Barcelona, selv om Liverpool spiller mot dårlig motstand. Akkurat Real Madrid mot Barcelona kunne selvsagt vært interessant å se, men ikke på bekostning av mitt kjære Liverpool. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 La Liga går stort sett om kveldene og vil nesten aldri kollidere med Premier League. Premier League vil fortsette sånn som nå og det vil nok bli like mange Liverpool kamper som de tidligere årene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 I så fall er det Konge! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ja, det tar jo bare over for det gapet Serie A etterlater seg og i tillegg er La Liga langt mer underholdende for min egen del iallefall. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Har ikkje følgt med på La Liga, men litt Serie A ifjord. Likte storkampane slik som Inter-AC Milan og slikt. Har ikkje noko imot La Liga, ihvertfall ikkje etter Real's kjøpefest... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jøss, en fantastisk nyhet. Har endelig skaffet meg C+ igjen (noe jeg sårt har savnet som student), så får jeg jaggu La Liga på kjøpet. Serie A kan ta seg en bolle - selv storkampene der er kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Serie A kan ta seg en bolle - selv storkampene der er kjedelig. +1. La Liga er helt klart mer underholdende. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Klarer Bolton å krige seg til ett poeng mot Liverpool med 10 mann? Et ufortjent rødt kort, etter at Lukas bruker sin tid på å forklare dommeren at han bør vise ut Davis. Trist, husker hvor mye kjeft Ronaldo fikk for det i landskamp mot England. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Mitt tips: 2-3 Gerrard 92' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå