Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Og med det blir nok Serie A enda mer nedprioritert.

 

Jeg regner nesten med at Canal + Norge og Danmark kvitter seg med sine rettigheter reativt fort. Kamper kan jo uansett bare vises på Canal + Sport 1 og da vil man kunne vise La Liga på +2 og +extra. Det er herlig gjort av Canal + for nå kan man virkelig se alle de store stjernene på en plattform.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg fulgt med så mye på spansk fotball at jeg vet når de pleier å spille kamper, men hvis Canal + kommer til å vise spanske kamper på bekostning av PL-kamper, synes jeg ikke det er noe å rope hurra for. Jeg regner jo med at PL fortsatt vil være første prioritet, men ser for meg at kamper som f.eks. Liverpool - Burnley, Manchester U - Stoke eller andre PL-kamper som normalt ville gått på Canal+ SportExtra nå vil erstattet av spanske kamper. For meg vil hver eneste Liverpoolkamp bety mye mer enn f.eks. Real Madrid - Barcelona, selv om Liverpool spiller mot dårlig motstand. Akkurat Real Madrid mot Barcelona kunne selvsagt vært interessant å se, men ikke på bekostning av mitt kjære Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...