Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lov så lenge han har kontrakt med laget, men selvsagt må han være ført opp på dommerkortet, noe jeg regner med han er. Uansett deilig å se spansk fotball, med alt skuespillet som alltid har kjennetegnet de spanske lagene! Tromsø var uheldig men også udyktig, Bilbao fikk maks ut av denne kampen.

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
"Keepertreneren som har lagt opp tar plass i TIL-buret!"

 

Eh. Dette er da ikke lov?

Har er regnet som tredjekeeper. Hadde en fantastisk sesong i fjor for Odd i adecco'n :) en meget god keeper, men er nok ute av form etter at han la opp.

 

Skandale at Tromsø ikke går videre. Soleklart det aller beste laget over de 2 kampene!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ramovic får direkte rødt for det der, mens Bilbao keeper haler ut tia i hver eneste situasjon han kan med gult fra før. Får ikke engang tilsnakk. Blir forbanna på sånn fotball.

Lenke til kommentar

Sjekket nettopp straffe situasjonen på nytt, og det der var aldri straffe. Meget snodig avgjørelse av dommeren, ødelegger for cup avensement for TIL. Dog burde TIL klart å putte et til mål mtp hvor mye de eide den kampen. Frustrerende å se på kynisk spansk pyse fotball.

Lenke til kommentar
Points: Mulig han fortsatt er registrert som spiller (du har da lov til å være trener i tillegg til spiller), men i praksis aldri spiller.

Men da har han ikke lagt opp. Formelt sett.

Jeg mener da bestemt kommentatoren sa "som egentlig har lagt opp".

Han har lagt opp, men skadesituasjonen har gjort at han må trå til.

 

Uansett, fy faen. Håper den dommeren kommer seg fort ut av byen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sympatiserer med Tromsø idag, fikk kun sett ifra 65min pga kamp og så leting etter stream, kan godt innrømme at jeg hadde gått hardere til verks enn Ramovic(?). Helvetes spanskehomser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...