Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at vi har en (tidligere?) urokråke i Eboué skal jeg gå med på den, men jeg vil påpeke at han trenger en lenger kontiuitet i forbedret oppførsel for å bli kvitt ryktet sitt. Trenger ikke å gå lenger tilbake enn til semien mot Barca for å se meget latterlig oppførsel av Drogba. Men jeg er enig, mange fotballspillere har et urettferdig rykte på seg.

 

Men å stemple Eduardo som "kvalm" blir bare feil, han er faktisk en rimelig sympatisk spiller.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Trekker tilbake påstanden min om kontakt etter å ha sett grundig på reprisen. Er minimalt med kontakt der, og det han gjør er egentlig ganske respektløst ovenfor Celtic.

 

Men at du stempler Eduardo som "kvalm" på grunnlag av denne ene kampen blir egentlig det samme som at jeg kaller Drogba en skitten spiller pga. hans rykte, til tross for at han har en streak med filmefrie kamper.

Lenke til kommentar
Rooney ville nok sklidd ned på magen som en liten jente han også i en slik situasjon.

Hvorfor du nevner Rooney her skjønner jeg ikke helt med tanke på at han bare har filmet èn gang (filmet og filmet, falt lett blir egentlig mer riktig), i hvertfall i nyere tid. Nå har ikke jeg sett situasjonen, men for meg virker det som om du bare ønsker å "ta igjen" ovenfor Latias, dessverre uten å helt lykkes.

Lenke til kommentar
Rooney ville nok sklidd ned på magen som en liten jente han også i en slik situasjon.

Hvorfor du nevner Rooney her skjønner jeg ikke helt med tanke på at han bare har filmet èn gang (filmet og filmet, falt lett blir egentlig mer riktig), i hvertfall i nyere tid. Nå har ikke jeg sett situasjonen, men for meg virker det som om du bare ønsker å "ta igjen" ovenfor Latias, dessverre uten å helt lykkes.

Nei, det var bare et random eksempel. Og i og med jeg har trukket påstanden om kontakt, så faller det eksempelet bort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Den velinformerte avisen Marca meldte

 

Stoppet å lese der. Velinformerte, faktisk.

Marca har vært på bærtur et par hundre ganger ang Ronaldo, men på øvrige engelske overganger har de truffet meget presist. De har dårligere rykte på d.no pga Ronaldo-saken(e), enn de fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...