Latias Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Når det gjelder Robben til United er jeg usikker, tror han enten flopper veldig, eller slår til for fullt, tror ikke han blir bare en middels spiller. Håper på stor hit, men frykter en stor flopp. Du får det til å høres ut som om han allerede er klar for klubben. :!: Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Greit, for å klargjøre det da, dersom Robben skulle komme til United er min mening det jeg skrev isted. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Eduardo filmer seg til straffe. Skuffende dømming. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Eduardo er jo bare kvalm. Hiver seg lettere enn, vel, hvem som helst. Jævla kjerring Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Mange Celtic fans her, ser jeg. Hvis man bytter Eduardo med Drogba i setningen til Herr Brun, blir det noenlunde mer korrekt. Straffen var meget billig, men det var kontakt. Rooney ville nok sklidd ned på magen som en liten jente han også i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Celtic-fans? Jeg vil MYE heller se Arsenal i CL enn Celtic. Men det er fortsatt kvalmt. Har du sett Drogba spille de siste kampene? Han har ikke falt lett en eneste gang i obligatoriske kamper, og heller ikke i det jeg har sett i pre-season heller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) I og med at vi har en (tidligere?) urokråke i Eboué skal jeg gå med på den, men jeg vil påpeke at han trenger en lenger kontiuitet i forbedret oppførsel for å bli kvitt ryktet sitt. Trenger ikke å gå lenger tilbake enn til semien mot Barca for å se meget latterlig oppførsel av Drogba. Men jeg er enig, mange fotballspillere har et urettferdig rykte på seg. Men å stemple Eduardo som "kvalm" blir bare feil, han er faktisk en rimelig sympatisk spiller. Endret 26. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jeg skjer sjeldent Arsenal spille. Det han driver med i denne kampen er kvalmt. Filmer seg åpenbart til straffe, og rett etterpå et frispark. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Trekker tilbake påstanden min om kontakt etter å ha sett grundig på reprisen. Er minimalt med kontakt der, og det han gjør er egentlig ganske respektløst ovenfor Celtic. Men at du stempler Eduardo som "kvalm" på grunnlag av denne ene kampen blir egentlig det samme som at jeg kaller Drogba en skitten spiller pga. hans rykte, til tross for at han har en streak med filmefrie kamper. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Rooney ville nok sklidd ned på magen som en liten jente han også i en slik situasjon. Hvorfor du nevner Rooney her skjønner jeg ikke helt med tanke på at han bare har filmet èn gang (filmet og filmet, falt lett blir egentlig mer riktig), i hvertfall i nyere tid. Nå har ikke jeg sett situasjonen, men for meg virker det som om du bare ønsker å "ta igjen" ovenfor Latias, dessverre uten å helt lykkes. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Det lille jeg har sett av han er kvalmt. Han er kvalm i denne kampen, så enkelt er det. Det er åpenbart at han filmer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Rooney ville nok sklidd ned på magen som en liten jente han også i en slik situasjon. Hvorfor du nevner Rooney her skjønner jeg ikke helt med tanke på at han bare har filmet èn gang (filmet og filmet, falt lett blir egentlig mer riktig), i hvertfall i nyere tid. Nå har ikke jeg sett situasjonen, men for meg virker det som om du bare ønsker å "ta igjen" ovenfor Latias, dessverre uten å helt lykkes. Nei, det var bare et random eksempel. Og i og med jeg har trukket påstanden om kontakt, så faller det eksempelet bort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Og der var kampen gangske død, gitt. Hvilket ikke gjør så mye. Sinnsykt, sinnsykt pent mål. Hva står det på skjorta? Endret 26. august 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Irriterende at de ikke filma skjorta ja. Tipper det stod noen jesus-greier. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Håper virkelig ikke Robben en drar. Han er verdt minst 250 mill kr. 110 mill er jo bare et latterlig bud for en så god spiller. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ser ut som Real og Bayern gjør ein byttehandel... http://msn.tv2sporten.no/fotball/spania/-r...id-2878223.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Den velinformerte avisen Marca meldte Stoppet å lese der. Velinformerte, faktisk. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Den velinformerte avisen Marca meldte Stoppet å lese der. Velinformerte, faktisk. De er jo faktisk det, har truffet riktig overraskende mange ganger i sommer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Marca treffer jo ganske mye når det gjelder Real Madrid kan overhodet ikke sammenlignes med britiske søndagsaviser og The Sun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Den velinformerte avisen Marca meldte Stoppet å lese der. Velinformerte, faktisk. Marca har vært på bærtur et par hundre ganger ang Ronaldo, men på øvrige engelske overganger har de truffet meget presist. De har dårligere rykte på d.no pga Ronaldo-saken(e), enn de fortjener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå