Kjuagutt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kanskje satse på et lag som kjemper om opprykk i andre, eller ett middels første. Kanskje noe alla Løv Ham eller Bryne, så er det jo kanskje en landsdel han har lyst å bo i? Andre div har jeg lite peiling på. Er heller ikke så lett å si uten å ha sett spilleren, og hvilke lag som passer fotballen hans. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Alt han haar sagt er at han vil spille i Norge, kan jo spørre han om å sende noen video til meg Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm, ja, kanskje. Burde kanskje sendt en film, kanskje fått han på prøvespill til en norsk første eller andredivisjonsklubb, for å se om han passer inn. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Var en utenlandsk kar som bare møtte opp på Moss trening og spurte om han fikk prøve seg, så endte han opp i klubben Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du må huske å finne frem Visa slik at du har det klart når han spør om det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hohoho. Forresten hummret jeg litt over aldren. "20-25". Noe sier meg at vi egentlig snakker 30-35 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 12.40 Everton are reported to be considering a move for Tromso defender Tore Reginiussen and have despatched a scout to Norway to watch the centre-back in action as they look to replace Joleon Lescott. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, har spilt fotball med begge brødrene hans Hadde vært morsomt å sett han i PL altså. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, har spilt fotball med begge brødrene hans Hadde vært morsomt å sett han i PL altså. Må si det hadde vært hakket vassere om du faktisk hadde spilt med han sjøl... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hehe, joa. Har kanskje det en eller annen gang for mange år siden, uten at jeg var klar over det selv. Who knows Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Haha, har spilt fotball med begge brødrene hans Hadde vært morsomt å sett han i PL altså. Må si det hadde vært hakket vassere om du faktisk hadde spilt med han sjøl... Storebroren min spilte med Tore, han fikk til og med trene med A-laget til Alta IF før Tore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Storebroren min kjørte 200m på et hjul med den nye mopeden sin igår. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Også tilbake til fotball, eller hva man skal kalle dette.... Skandale og tragisk er hvertfall ord som passer bra. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Enig. Slikt bør holdes vekke fra fotballen. I følge TV2 Sporten er Robben snart klar for United. Nokon tanker rundt det? Endret 26. august 2009 av Mutu Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ifølge den britiske tabloiden The Sun vil Manchester United legge inn et bud i løpet kort tid. Tenker vi sier stopp der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skeptisk. Liker ikke fyren litt en gang. Men kan jo lære å like han hvis han kommer til United og legger fra seg uvanene sine og bare spiller sånn god fotball som han kan. Og holder seg noenlunde skadefri. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For ikke snakke om hva pappa gjorde. Sånn for å ha det på det rene, jeg har grisetaklet Trond Olsen. Samt tatt judokast på han uten at han engang fikk frispark. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 *sukk* Vel. Noen av dere snakker iallfall om fotball.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For ikke snakke om hva pappa gjorde. Sånn for å ha det på det rene, jeg har grisetaklet Trond Olsen. Samt tatt judokast på han uten at han engang fikk frispark. Hva gjorde pappa? Når vi er inne på skryting ang fotballvold, så fikk jeg rødt kort, men bare en kamps karantene for å regelrett legge dommeren i bakken, etter en meget diskutabel straffesituasjon. Mange små japser som kommer bort for å lage bråk, også blir de kasta bort like fort som de kom bort, også er jeg den som får kort. Slik går ikke hus forbi. Nåja, 5.div er røft. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 West Ham kampen mot Millwall er ett trist kapittel. Slike hooligans bør man få luket vekk. Og i det minste hindre de fra å gjøre skader under kamper og på arenaer. Heldigvis er ikke miljøene i Norge i nærheten, og håper de små miljøene som er forsvinner! Når det gjelder Robben til United er jeg usikker, tror han enten flopper veldig, eller slår til for fullt, tror ikke han blir bare en middels spiller. Håper på stor hit, men frykter en stor flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå