Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Kanskje satse på et lag som kjemper om opprykk i andre, eller ett middels første. Kanskje noe alla Løv Ham eller Bryne, så er det jo kanskje en landsdel han har lyst å bo i? Andre div har jeg lite peiling på. Er heller ikke så lett å si uten å ha sett spilleren, og hvilke lag som passer fotballen hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
For ikke snakke om hva pappa gjorde. Sånn for å ha det på det rene, jeg har grisetaklet Trond Olsen. Samt tatt judokast på han uten at han engang fikk frispark.

Hva gjorde pappa?

 

Når vi er inne på skryting ang fotballvold, så fikk jeg rødt kort, men bare en kamps karantene for å regelrett legge dommeren i bakken, etter en meget diskutabel straffesituasjon. Mange små japser som kommer bort for å lage bråk, også blir de kasta bort like fort som de kom bort, også er jeg den som får kort. Slik går ikke hus forbi. Nåja, 5.div er røft.

Lenke til kommentar

West Ham kampen mot Millwall er ett trist kapittel. Slike hooligans bør man få luket vekk. Og i det minste hindre de fra å gjøre skader under kamper og på arenaer. Heldigvis er ikke miljøene i Norge i nærheten, og håper de små miljøene som er forsvinner!

 

Når det gjelder Robben til United er jeg usikker, tror han enten flopper veldig, eller slår til for fullt, tror ikke han blir bare en middels spiller. Håper på stor hit, men frykter en stor flopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...