Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet :)

 

Jeg tror det hadde blitt sånn. Gerrard, Torres og Rooney. Må huske på at i perioden da Owen blomstret frem så sa Heggem at Gerrard sprang i fra alle på treningene. Inkl Owen som var jævlig kjapp på den tiden.

 

 

Edit: Mulig det Hegland, men jeg tror ikke Arshavin hadde spurtet i fra Gerrard heller. Walcott er sykt kjapp og det gjelder Clichy også. Gibbs og Traore kan jeg ikke utale meg så mye om.

 

Nei, ikke blant de 10 beste, men utifra den listen du linket til burde han ha vært mye høyere oppe.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Latias: 100 meter er ikke særlig relevant i fotball, hvis ikke du heter Thomas Vermaelen. 30 meter derimot.

 

Jefecito: Da forstår jeg deg. Men det blir bare teit å debattere ut fra den lista, siden den var det største usaklige oppgulpet jeg har sett. Det du sier om Shava vs Gerrard, jeg hadde satset på russeren men man vet aldri. Hva tror folket?

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Nå tar du det litt ut av proposisjoner her, jeg mente at det var galskap og sette Gerrard på topp 10-listen over de raskeste i EPL. Det begrunnet jeg med å ramse opp 5 stk fra det laget jeg kjenner best, som jeg vet/tror er raskere enn Gerrard.

 

Du har helt rett i at toppfart har lite å si, men hvem som er raskest på en 30 meter, som er veldig vanlig å teste, er relevant.

Lenke til kommentar

Vel, først å fremst var det artikkelen på Dagbladet vi diskuterte, så sporet det litt av. Fatter ikke hvorfor dere skal begynne å klage på det. Har da vært mange enda mer meningsløse diskusjoner her inne. Uansett så kan vi legge denne diskusjonen død for min del.

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke så lett å finne ut hvem som har høyest toppfart utfra målinger på banen, for en spiller er aksen mye viktigere, så sant du ikke skal løpe halve banen, noe som skjer mye skjeldnere enn at du skal rykke fra noen.

 

Skal man finne ut hvem som er raskest burde man kanskje fått alle til å stille opp på samme test hvor de finner ut toppfarten, men også hvem som klarer å holde den farten lengst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...