Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knusende seier av manu, viser tydelig at sist kamp var et arbeidsuhell. Adebayor matchvinner for city, i en forferdelig sjansesløseri av en kamp! Ser ikke ut som noen av top4 lagene er svakere i år.

 

Meget bra kamp av Adebayor, skulle nok hatt et mål til, men jobbet uttretelig, og gjore en kjempe defensiv jobb mot slutten. Trodde han var en latfaen.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Er veldig imponert over Arsenal og måten dei spelar på. Dei første måla kom etter innlegg langs bakken, etter Adebayor gjekk har dei ikkje hodestyrken dei treng, som oftest 90 grader eller 45 grader ut i feltet. Det imponerer meg også måten dei spelar seg fri. Pompey står og venter på at Arsenal skal komme inn på deiras banehalvdel før dei startar presset med ca. 2 spelarar, som dermed skapar rom for Arsenal. Andre omgong var ikkje like god synes eg, Arsenal spelte meir gjennom midten og skapte ikkje like mange sjanser som i første omgong. Arsenal er i mine auge ein klar tittelutfordrar.

Lenke til kommentar

Her er Premier Leagues raskeste spiller

 

Vet ikke om dette har blitt diskutert før, men jeg satt og gapte i 5 minutter når jeg så på den lista. Campbell? Fabregas? Gerrard? Rooney? Går de etter å provosere? Står at det er hentet fra The Sun, så man kan ikke forvente noe særlig, men den lista er jo helt skandaløs. Hvor er Lennon?

 

Dessuten har ikke toppfart noe særlig å si i fotball. Akselerasjon er alfa omega.

Lenke til kommentar

Uten tvil er den lista der bullshit. Bare for et par sesonger siden så knuste Torres, Campbell i en løpsduell enda han startet flere meter bak. Gerrard er nok også raskere enn Torres når det kommer til toppfart og ikke akslerasjon. Drogba, Fabregas, Rooney har ingenting på en slik liste å gjøre. Og ja, hvor er Lennon?

 

 

Skjønner ikke hvorfor du stiller spørsmålstegn til at Gerrard kunne vært på en slik liste. Han er veldig rask.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gerrard raskere enn Rooney, ikke få meg til å le.

 

Sier det godt en gang til. Gerrard er raskere enn Rooney. Enkelt og greit.

Ehh, nei?

 

Selv om Rooney er litt kraftigere, kan jeg vedde på at han er raskere enn Gerrard. Du må ikke komme med at Gerrard, altså Gerrard er raskere enn Rooney.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...