Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, Reina er julenisse innimellom. Men han har fantastiske egenskaper på strek, han er ikke høy, men kompenserer på spenst og reaksjoner. Dessuten har han kortere vei ned til skudd langs bakken. Han er også en fabelaktig igangsetter.

Det er Victor Valdes også, men jeg anser han ikke som en klasse spiller. Doni har akkurat de samme symtomene som Reina, og jeg håper du har fått med hvor mye jeg hater den mannen (Men det er også pga noe annet ;) )?

Btw, hva skjer med Roma? Ligger helt nede på 15. plass. :p

Lenke til kommentar
Og en keeper med hjerte for klubben....

 

Respect for han når han går med klubben ned! Kunne jo gått hvor han ville....

Hvis du ikke veit det, så var det kun pengekravet som stoppet en overgang for Buffon, fra Juve til roma etter at Juve rykket ned. Pengekravet lå på svimlende 250 millioner, noe Roma selvsagt ikke har. Men det Buffon og Roma hadde visstnok blitt enige om sin personlige kontrakt, og han var rimelig keen på å spilel for oss ;)

Lenke til kommentar

Nå.... Tror nok han hadde ordnet seg om han virkelig ville...

 

Following Juventus' punishment in the Calciopoli scandal, rumors spread that Juventus were shopping Buffon on the transfer market as a cost-cutting measure, and many teams became interested in his services.[5] However, no deals ever materialized as Buffon elected to remain with Juventus; his agent said, "Serie B is a division he has never won and he wants to try to do this."

 

Dette er jo andres mening G!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Btw, hva skjer med Roma? Ligger helt nede på 15. plass. :p

Det var det du hadde å komme med? :roll:

 

Roma kommer seg, det er jeg sikker på, som Spalletti har sagt "Totti will Save Us" :p

 

Problemet i Roma fortiden er snarere det motsatte, det er fansen, både idiotiske nordmenn og scudetto krevende italienere vil visstnok at Spalletti skal ta skallen sin å gå.

You Now What I Say? FUCK 'EM!

 

Nå.... Tror nok han hadde ordnet seg om han virkelig ville...

Nå vet du heller ikke om den griske og stygge siden til Juve ;)

Lenke til kommentar
Og det kom fra deg! :p

 

På morraen i dag hadde du over 140 :p

 

Har ikke hatt en dritt å gjøre på skolen i dag, da ble det d.no.

Bortforklaringer er noe vi ikke liker :p

 

Tror også Tc47 hadde en viss sarkasme bak det - men det var kanskje litt dumt, det er ikke alltid man/du forstår det :p

 

Det stemmer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...