DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Imponerende og artig kamp i går med Tromsø. Synd det ikke holdt inn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Enig, en god prestasjon av Tromsø og ingenting er avgjort enda. 1-0 hjemme så er de videre. Videre skjønner jeg ikke at flere medier skriver at Valencia storspilte i går. Det er jeg fullstendig uenig i. Valencia slo Stabæk fordi Stabæk hadde NULL ballpress. Valenciaspillerne fikk gjøre hva de ville og passe balle til hverandre, men de spilte med veldig lavt tempo. De imponerte meg ikke. Gårsdagen viser bare at det er forskjell på La Liga og PL. Jeg tipper Everton, Tottenham, West Ham, Fulham, Aston Villa og Man C alle hadde hatt gode muligheter til å slå Valencia i går. (EDIT: det er sikkert enda flere lag i PL som kunne hatt muligheten. Portsmouth, Wigan Blackburn osv.) Det er altså for stor forskjell på de to beste lagene i Spania (Barca og R. Madrid) og resten. Forskjellene i PL er mindre, og jeg har ingen problemer med og si at den engelske ligaen er bedre enn den spanske. (Valencia har ikke startet sesongen enda, men jeg står allikevel ved mitt) EDIT2: Fra R. Madrids 2. plass ned til Sevilla på 3. var det 15 poeng i fjor, noe som sier litt. Endret 21. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Herregud, nå er det også vellkjent at omtrent etthvert Spansk og Italiensk lag spiller på Resultater i slike kamper/sammenhenger! Nå er det heller ikke mange PL-Lag (...Bortsett fra de 4 store) som har bevist mye utenfor Balløya, imotsetning til f.eks Spania (Sevilla, Atletico, Deportivo, Villarreal og tildels Espanyol). Argumenterer ikke imot - Men det spilles fotball utenfor Premier League som også er Kvalitet Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Selfølgelig. Det spilles fotball med kvalitet utenfor PL også, for al del. Jeg følger en del med på La Liga og Serie A, og det er absolutt veldig mange kamper i løpet av året som er spennende. Begge ligaene har spillere med fantastisk teknikk og kvaliteter. Det jeg prøvde å få fram var bare at mange lag lenger ned på tabellen i PL vil slå lag fra La Liga (og Serie A). Om lagene fra PL spiller "bedre" eller morsommere fotball er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Det jeg prøvde å få fram var bare at mange lag lenger ned på tabellen i PL vil slå lag fra La Liga (og Serie A). Om lagene fra PL spiller "bedre" eller morsommere fotball er en helt annen sak. Joda, men du drar det utrolig ut, og du henviser til Stabæk kampen i går. Hadde Valencia møtt en annen motstander av bedre kaliber, hadde nok kampen sett svært annerledes ut. Kommenterte heller ikke det spillemessige - Det er litt smak og behag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Tviler på at det er det er så mange lag i Premier League som spiller på høyde med Valencia hvis vi ser bort ifra de fire store. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Tror City og Tottenham, men ikke noe særlig mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Om de har sjangs, så har definitivt Villa og Everton det også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 I år har jeg tenkt å følge La Liga like tett som Premier League. For å oppdatere meg på PL utenom Uniteds kamper så følger jeg VG Live, men de dekker jo ikke La Liga. Så hvor finner jeg live-oppdateringer samt live-tabell og terminliste samlet på et sted for La Liga? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hvorfor ikke se kampene? Nettavisen er noe lignende VG Live (Tabellen kommer opp når La Liga kamper spilles). Endret 21. august 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Aston Villa. Det er vanskelig å si hvem som hadde slått hvem. Kan jo nevnes Everton sin 6-1 seier over Brann når du sier ett PL lag ikke kunne klart noe lignende. Nivåene på lagene varierer, og det er ikke godt å si hvor nivået er høyest for øyeblikkte. Spørsmål om hvem som er mest underholdene er smak og behag, der ser det ut som alle er enig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor ikke se kampene? Skal jo det. Men kamper spilles jo på samme tidspunkter akkurat som i PL. Når jeg ser United i PL sitter jeg samtidig med VG Live oppe for å få oppdateringer på de andre kampene. Nettavisen er noe lignende VG Live (Tabellen kommer opp når La Liga kamper spilles). Tusen takk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Går ikke omtrent alle PL kampene på lørdager da? De fleste kampene i la liga går på søndag. Vanligvis 2 på lødagen og resten på søndag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mye koster Tv2 sport i året? Jeg vil se La Liga, men finner aldri streams som funker når jeg vil se og hvis det ikke er for dyrt tar jeg meg kanskje råd til det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Går ikke omtrent alle PL kampene på lørdager da? De fleste kampene i la liga går på søndag. Vanligvis 2 på lødagen og resten på søndag Ikke for å være frekk, men hva har dette med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mye koster Tv2 sport i året? Jeg vil se La Liga, men finner aldri streams som funker når jeg vil se og hvis det ikke er for dyrt tar jeg meg kanskje råd til det. Kommer vel litt an på hvilken levrandør du har som leverer Tv-tjenestene dine. Men hvis du tenker på Tv2 Sumo (...Over Nett) så koster det litt over 500 kroner for 12 måneder Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Går ikke omtrent alle PL kampene på lørdager da? De fleste kampene i la liga går på søndag. Vanligvis 2 på lødagen og resten på søndag Ikke for å være frekk, men hva har dette med saken å gjøre? Du skrev at kampene spilles på samme tidspunkt, men de gjøres jo veldig sjeldent det. Da har du tid til å se både PL og Liga BBVA Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Du skrev at kampene spilles på samme tidspunkt, men de gjøres jo veldig sjeldent det. Da har du tid til å se både PL og Liga BBVA Han skrev "akkurat som i PL", ikke "samtidig som PL". Endret 21. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Flere la liga-kamper går samtidig. Dermed vil han helst se den mest interessante av dem, og følge med på resten på en slags VG Live-tjeneste. Hvor vanskelig er det å skjønne? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Mistolka den ja Men de største lagene bruker ikke å spille likt. De indre viktige kampene pleies å spilles 5 på søndag, også to viktigere på to andre tidspunkt samme kveld. Også spilles det en kamp 7 og en 9 på lørdag. Sjeldent f.eks at Barca og Madrid spiller likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå