Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hva er det med deg og ubersterke farger egentlig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 jeg ville bare ha noe som ikke ødela banneret, men ok skifta til en svakere og styggere rødfarge Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Nå var jeg ute ila 2 sekunder. Fortsatt helt forferdelig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 hvilken farge skal jeg ha da? -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 og styggere rødfarge Er det mulig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 fornøyd nå da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) hvilken farge skal jeg ha da? -.- Hva med hvit? Skal folk lese bloggen eller skal de beundre den "fantastiske" rødfargen? fornøyd nå da? Gjerne litt sterkere blå-farge på teksten også. Men dette var mye bedre, ja. Endret 18. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 hvilken farge skal jeg ha da? -.- Hva med hvit? Skal folk lese bloggen eller skal de beundre den "fantastiske" rødfargen? den er hvit nå da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hurra city fikk seg endelig en pokal, fra vennskapskampen mot barcelona. tar det jeg kan få, nesten utrolig det holdt helt inn, tror barca hadde noe sånt som 72% possesion i første omgang, og overraskende nok gjorde ikke zlatan eller messi så veldig mye mot *grøss* ben haim og Dunne. Jepp så lite er det å glede seg over i city at man tar en slik pokal med et stort smil! Det er litt skummelt også, mange som følger city tror jo at nå slår city til, og etter en slik seier tar de sikkert helt av. Jaja vi er vant med skuffelser så kjør på. Tror heller verden bør se opp for Tottenham, for en start! Morsomt å lese på liverpool og manu forumet, for etter et liverpool tap florerer jo kommentarene fra manu folka, mens det knapt er noen kommentarer i manu forumet når de taper fra andre supportere. Rar trend! Endret 19. august 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Sier det meste om campene ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Morsomt å lese på liverpool og manu forumet, for etter et liverpool tap florerer jo kommentarene fra manu folka, mens det knapt er noen kommentarer i manu forumet når de taper fra andre supportere. Rar trend! Vi klager og ranter så mye selv at det ikke er mulig å provosere oss mer. Jeg så forresten ikke mange hos Liverpool etter tapet mot Spurs heller. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Noen som vet om Stabæk sin kamp mot Valencia går på TV? Finner ingen kanaler som sender den. EDIT: Og 2 sek senere fant jeg den på Viasat 4. Sløvt av meg. Endret 20. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tromsø-Athl. Bilbao derimot, den vises ikke? Forøvrig er det litt latterlig at ikke det er mer enn 9500 supportere og ser på. Burde vært utsolgt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tromsø leder 0-1 til pause. Imponerende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Se kampen her Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Å se Valencia for andre gang på kort tid (Rbk i fjor) spasere seg til seier er litt deprimerende. Om Valencia hadde måtte score ti mål i kveld, tror jeg de hadde klart det. 0-3 var eksremt flatterende. De gikk jo ballen inn i mål tre ganger... Norsk fotball er så ufattelig lavt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 De fikk også to mål feilaktig annulert for offside. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 GUTAN VÅRES! Fy faen dette er gøy. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Veldig trist det ikke holdt helt inn, men det er vel forsatt en grei sjansen for videre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå